یادداشت
گفتگو و گزارش

مادوان فقط اسم شهر را یدک می کشد/ تنها در فضاهای مذهبی از یاسوج بهتر هستیم/ بیشتر مردم عضو کمیته امداد و بهزیستی هستند

مادوان فقط اسم شهر را یدک می کشد/ تنها در فضاهای مذهبی از یاسوج بهتر هستیم/ بیشتر مردم عضو کمیته امداد و بهزیستی هستند

عضو شورای اسلامی شهر مادوان گفت: رسالت خبرنگاران بی‌اندازه است که می تواند مشکلات یک منطقه را به خوبی پوشش داده و بهترین یاور برای شوراها در زمینه رفع مشکلات مردم باشند وظیفه خبرنگاران کمتر از اعضای شورای اسلامی شهر برای خدمت به مردم نیست. صادق غفاری افزود: یک روستای بزرگ بودیم که در سال ۸۷ بدون جانمایی فضاها و این که چاره‌ای اندیشیده شود تبدیل به شهر شدیم شهری که هنوز از لحاظ فضای سبز، فضای ورزشی و اماکن فرهنگی دچار مشکل هستیم.

این استاد دانشگاه اظهار داشت: حاشیه نشینی درد بزرگی است که مردم ما به آن دچار شدند و بسیاری از خانواده‌ها در این راه آسیب بسیاری دیدند.

غفاری با بیان اینکه واقعاً مردم مادوان مومن و انقلابی هستند تصریح کرد: به نماز جمعه یاسوج نگاه کنید بیشتر کسانی که در نماز جمعه شرکت می‌کنند از مردم مادوان هستند اما در حق این مردم اجحاف می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر مادوان، در مورد الحاق شهر مادوان به یاسوج اشاره کرد و گفت: ضمن اینکه ما تابع قانون و تصمیمات اتخاذ شده از سوی متولیان امر هستیم که این الحاق هم محاسن و هم معایبی دارند یکی از محاسن آن این است که کل منطقه یکپارچه شده و دیگر شاهد تابلوهای مختلف دهیاری‌ها و خیرمقدم های رنگارنگ نخواهیم بود و موازی کاری از بین می‌رود.

وی بیان داشت: همچنین با الحاق شهر مادوان به یاسوج املاک مردم و زمین‌های آن‌ها قیمت بیشتری پیدا خواهد کرد و از این لحاظ مادوانی‌ها سود می‌کنند.

غفاری در ادامه برخی از معایب الحاق به شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: بیشتر مردم این منطقه افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و نهادهای حمایتی هستند در صورت الحاق برای گرفتن یک پروانه ساخت خانه که قبلا تا پنج میلیون تومان بیشتر نبود می‌بایست ۱۷ میلیون تومان پرداخت کنند که با این وضعیت بد فقر و محرومیت مردم مادوان نخواهند توانست مبالغ را پرداخت کنند تا شهرداری یاسوج بدهی های سنگین خود را پرداخت کند.

عضو شورای اسلامی شهر مادوان گفت: پیگیر استقرار تریبون نماز جمعه در شهر مادوان بوده ایم حتی از مرکز نیز این موضوع پیگیری شده اما اکنون بحث الحاق را داریم.

وی ادامه داد: خوشبختانه شهر مادوان سه حسینیه و ۶ مسجد دارد که از این نظر وضعیت بسیار بهتری نسبت به شهر یاسوج داریم اما می‌بایست از این فضاها برای کارهای فرهنگی بیشتر استفاده کنیم.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها