یادداشت
گفتگو و گزارش

گام های روشنفکر در جهت ایجاد زیرساخت های عمرانی در استان/عملیات اجرایی ابر پروژه گاز رسانی به بخش زیلایی کلنگ زنی شد

گام های روشنفکر در جهت ایجاد زیرساخت های عمرانی در استان/عملیات اجرایی ابر پروژه گاز رسانی به بخش زیلایی  کلنگ زنی شد



نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در جمع پرشور و صمیمی مردم منطقه زیلایی در آیین کلنگ زنی پروژه بزرگ گازرسانی به ۳۰ روستای حوزه زیلایی گفت: این پروژه بزرگ چهار هزار و چهارصد و پنجاه خانوار جمعیتی بالغ بر ۱۸۰۰۰ هزار نفر را تحت پوشش گازرسانی قرار می دهد. در این پروژه ۱۷۲ کیلومتر لوله گذاری انجام میگیرد و چیزی حدود هزار و هفتصد و پنجاه میلیارد ریال اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است. وی تصریح کرد: این پروژه اولین روستای حوزه زیلایی تا حوزه سادات چاهن و چندین روستا از روستاهای حوزه جلاله را پوشش می دهد. وی ضمن تشکر از پیگیری های دلسوزانه جناب استاندار تاکید داشت: امیدوارم برای بهره مندی روستای مورزرد از توابع بخش مارگون از نعمت گاز اهتمام ورزید و از همین فردا کار را دنبال بفرمایید. روشنفکر عنوان کرد: از مجموعه شرکت گاز استان در خواست داریم در تهران حضور پیدا کنید، مکاتبه بفرمایید که منطقه مورزرد مارگون مثل این پروژه پیگیری هایی صورت بگیرد که ما بتوانیم برای آن مناطق کار را آغاز کنیم. نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از استاندار محترم چهارمحال بختیاریو فرمانداری محترم لردگان درخواست داریم به صورت ویژه دستور بفرمایید نه تنها محدودیت های مربوط به این پروژه تسریع گردد بلکه همکاری لازم انجام گیرد که این پروژه در موعد مقرر به اتمام برسد. خادم مدیر عامل شرکت گاز استان گفت:یکی از پروژه هایی که برای اخذ و اجرای آن نیاز به مجوز خاص داشت پروژه گازرسانی منطقه زیلایی بود که خوشبختانه این مهم با رایزنی مستقیمی که جناب دکتر روشنفکر با وزیر محترم نفت داشتند توانستند مجوز خاص برای پروژه مربوطه را بگیرند ضمن تقدیر و تشکر از دکتر روشنفکر این پروژه می تواند کمک بزرگی به مردم منطقه کند پروژه ای که حدود ۱۷۵ هزار میلیارد ریال برای آن اعتبار دنظر گرفته شده است و زمان اجرای آن ۴۵۰ روز پیش بینی شده است.
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 9 نظر

  • 1 زیلایی 1400/11/30 10:27:29

    این پروژه زمان آقای زارع یعنی دو سال پیش آماده بود و کار طراحی اون انجام شد و چند بار هم از سال ۹۸ تا الان به مناقصه رفت،آقای روشنفکر کاری انجام ندادن،ضمن اینکه گاز رسانی جزء سیاست دولت بوده و نماینده و هیچ کس دیگه دخیل نیستن،هر جا شرایطشو داشته باشه باید گاز دار بشه،تا یکی دو سال دیگه تمام روستاهای سراسر کشور گاز دار میشن.

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1400/11/29 23:12:37

    درود بر شما جناب دکتر روشنفکر خسته نباشید

    پاسخ
  • 3 ناشناس 1400/11/29 15:53:39

    خدا و .... نخووو. هنی همیچو ایگرده . یو دمشه باید بنه سر کول‌و بره . چکار زیالایی‌و مورزرد داره .

    پاسخ
  • 4 ساکنین دیلگان 1400/11/29 12:34:52

    جناب روشنفکر نماینده محترم مردم فهیم بویراجمد عرض حضرتعالی میرساند منطقه دیلگان هم جزیی از این استانه و خاصه جز حوزه بویراحمد ...بد نیست یه نیم نگاهی به این منطقه داشته باشید .قرار بود خدمات عمومی مثل برق رسانی به ساکنین مناطق مختلف این خطه ارائه گردد .امنطقه دلی تاگ با قریب ساخت چهل منزل فصلی فاقد هرگونه خدمات عمومی دولت بوده و از نزدیک مشاهده فرمودین .لذا انتظار هست در بهار امسال مردم این حوزه رو جهت برخورداری از نعمت برق یاری فرمایید ....

    پاسخ
  • 5 امیر 1400/11/29 12:8:27

    روشنفکر سیاس و ...... و بی انصاف هست ... زمان زارع میگفتن گاز رسانی ها طرح ملی هست حالا شده همت و تلاش روشنفکر . آقای روشنفکر حرمت خودت را نگه دار .

    پاسخ
  • 6 شولیز 1400/11/29 9:39:42

    روشنفکر همه رو داره چون رفته تو دل مردم،چون درد دل مردم زیلایی رو فهمید،چون پایان داد به همه خودسری ها،، زنده باد سردار ندای وحدت

    پاسخ
  • 7 و . ب 1400/11/29 6:58:9

    درودبرجناب دکترحاج روشنفکربه امیدخدادوره بعدباآرای بالایی راهی مجلس میشوی ان شاءالله

    پاسخ
  • 8 شولیز 1400/11/28 23:33:29

    روشنفکر با .......... کاری از پیش نمیبرد.

    پاسخ
  • 9 محمد 1400/11/28 23:5:31

    به روشنفکر افتخار میکنیم

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها