یادداشت
گفتگو و گزارش

ترس از خودی‌ها و هراس از دشمن در جریان ندای وحدت!

ترس از خودی‌ها و هراس از دشمن در جریان ندای وحدت!

افتونیوز- یادداشت مخاطبان از روزی که شعار و گفتمان ندای وحدت پیش آمد و پدیدار گشت افراد مختلفی با شدت و حدت متفاوت به ِآن‌پیوستند و افرادی که نه اصلاح طلب بودند و نه اصولگرا بلکه فرصت طلب نیز در روزهای پایانی به جرگه این‌جریان ملحق شدند. با گذشت زمان مشخص گردید که لژیونرهای تازه به تیم پیوسته تصمیم‌گیران‌نهایی و سهم‌خواهان عمده جریان شده اند و پا را فراتر گذاشته و دست اندازی در حق و حقوق بقیه هم‌میکنند و افراد دلسوز واقعی که شبانه روز پا به پای این جریان‌جلو آمده بودند را یکی پس از دیگری به بهانه های مختلف طرد تا بلکه بتوانند منافع شخصی و مالی خود را به آرامی و در خفا پیش ببرند. در ظن‌اول چنان‌می نمود که این کار بدون هماهنگی و نظر سردار ندای وحدت است ولی آنچه که شواهد و مدارک و قرائن نشان‌می دهد مع الاسف نشان‌دهنده این واقعیت است که رگه هایی از این موضوع نیز از رهگذر شخص نماینده محترم عبور می کند. در سیاست همیشه افراد چاپلوس، ریاکار و البته منفعت طلب همه چیز را بدست میگیرند و به عبارتی قبضه قدرت و منافع مالی ولی آنچه که میتواند از فروپاشی جریانات سیاسی جلوگیری کند راهبری و نقشه راه فرمانده آن است که می تواند مسیر را هموار،کژی ها را مرتفع و قطار حرکت را به ریل و مسیر خود برگرداند. در یک‌جریان سیاسی وقتی عقلا و دلسوزان بر روی یک‌موضوع متفق القول هستند و اصرار بر اصلاح و تغییر یا انجام‌آن قائدتا عقل سلیم‌ایجاب میکند که بقیه هم‌تمیکن کنند حتی فرمانده. وقتی فرمانده سازهای مخالف پشت سر هم‌می زند و کارها را مطابق میل و نظر شخصی خودش یا القائات اطرافیان فرصت طلب تازه وارد انجام‌می دهد نتیجه اش جز خسارت و خسران های جبران‌ناپذیر چیزی دیگری نیست. ایجاد شایعات و شائبه های گوناگون در جریان علی الخصوص عدم‌ صداقت و شفافیت و عدم‌ بکار گیری نیروهای اصلی و وفادار با پشتوانه های عظیم مردمی جریان که اکثرا هم مصداق های عینی و مستدلی برای این‌موارد وجود دارد نشان دهنده روزهای دشواری برای جریان و ایجاد هزینه های ناخواسته و تبعات اجتماعی فراوانی ست که نه روشنفکر و نه هیچ‌شخص دیگری قادر به ترمیم‌آن نیست بلکه روشنفکر را متهم ردیف اول آن کرده است که افراد پایه گذار جریان را تهدید می بیند نه فرصت... آیا اذهان عمومی، افکار خواص و حتی عوام را می توان با موضوعاتی از قبیل کارشکنی رقبا اقناع کرد؟ آیا می توان ضعف عملکرد خود را پس کارشکنی بقیه پنهان کرد؟ آیا عدم توانایی در انتصاب نیروهای درجه اول و جریان ساز و روی آوردن به نیروهای دسته سوم را می توان با کار شکنی بقیه توجیه کرد؟ آیا می توان اصولا برای توجیه هر کاری پشت‌سر دشمن سنگر گرفت؟

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 108 نظر

  • 1 بادلانی 1400/12/12 22:59:6

    آرمان بیگلری افتخار همه جوانان و الگوی بچه های انقلابی است. حیف که وارد سیاستش کردند و دارند از پتانسیل شون سو استفاده می کنند.

    پاسخ
  • 2 در جواب کلو 1400/12/12 16:33:40

    دقیقا. ترس و هراس ......... از جوان‌انقلابی،پاکدست و مطالبه گر خیلی زیاد است. بخصوص از این هراس دارد که در زد و بندهای پشت پرده و معاملات دستش رو شود. در انتصابات هم‌ تا دلتان بخواهد روشنفکر ایشان را دور زده. البته خودن بیگلری به مسایل مالی ایشان‌تقریبا پی برده. به نام جوانان لنفلابی به کام ............ و پسرش...

    پاسخ
  • 3 کلو 1400/12/12 13:30:23

    ترس روشنفکر از آرمان بیگلری بیشتر از منتظریان است.

    پاسخ
  • 4 صداقت 1400/12/12 11:50:1

    اگر نماینده شما تنگ نظر است دلیل بر بدبودن هدایت خواه نیست. اگر نماینده روال را بلد نیست دلیل بر بد بودن هدایت خواه نیست. تو اگر طبیب بودی سر خود دوا بکردی. چه ایراد دارد که هدایت خواه از نیروهایش با تمام توان حمایت میکند. تا کور شود هرآنکه نتوان دید. کسی که هم از دوستان میترسد و هم از دشمنان سرنوشتش ته چاه است

    پاسخ
  • 5 شولیز 1400/12/10 23:26:28

    دکتر دسترنج گزینه ما برای مدیر کلی. الان هم‌فردا بیا و بگو سابقه نداره یا اصلاح طلبه، یا رد شده یا دمبش خله

    پاسخ
  • 6 نیکزاد 1400/12/10 23:21:2

    ترس از خودی ها و هراس از دشمن. خلاصه، مفید و گویا

    پاسخ
  • 7 روایی 1400/12/10 21:13:18

    هیچکدام از افراد قوی و جریان ساز جریان از ایشان و شیوه کارش راضی نیستند حتی همون‌آرمان‌بیگلری بدبخت که کلی هزینه داده به پای ایشان‌تاکنون. تا الان هیچ مدیر استانی قوی و قدر ندای وحدت را نیز انتصاب نکرده چه برسد به مدیر ملی..یک سایتی هست به نام موج‌برتر که هر انتصابی را الکی به روشتفکر نسبت میدهد که اخیرا آقای بهرامی نیز در پیام‌تبریک خود به بهران به آن‌اشاره کرد. البته که روشنفکر باهوش نیست بلکه از سادگی و بدبختی مردم سو استفاده کرد و با مغز در استخر خالی فرود خواهد آمد. به خاطر عدم شفافیت ایشان و ……… های مستمر حتی افراد نزدیک هم به ایشان دیگر اعتمای ندارند. ایشان‌انسانی ……….. هستند که بیش از آنکه از رقبایش بترسد از رفقایش می ترسد. قطعا و یقینا افرادی که به پای ایشان‌هزینه داده اند خاموش نخواهند نشست و راهبر این جریان‌را به امید خدا عوض و آن را در دست یک انسان شفاف، صادق ، شجاع و بلند نظر خواهند داد

    پاسخ
  • 8 برهمن 1400/12/10 19:59:35

    نماینده ای که خودش دنبال تخریب و فریب و دور زدن نیروهایش است قطعا موفق نخواهد شد. کسی تا حالا با تخریب بقیه بزرگ‌نشده که روشنفکر دومیش باشد. هر چه ما به این‌دایی و برادر خود میگوییم‌گوش نمی دهد. ایشان باید برود دشتروم، چنارستان،ده برآفتاب و دارشاهی را ببیند تا یاد بگیرد که سید باقر،حاج‌زارع،حسینی و هدایت خواه چه کارهایی که برای بستگان و لیدرهایشان نکرده اند. برعکس حاج‌مهدی ما فقط دنبال نیروهای درجه چندم‌یا اصطلاحا نیمه کالی می گردد. البته ایشان فکر میکند که ما همیشه موظف به تبعیت از ایشان و رای دادان به ایشان هستیم. باید بداند که اشتباه می کند و ما امضا به کسی نداده ایم.

    پاسخ
  • 9 ندای وحدت پشیمون 1400/12/10 18:44:59

    روشنفکر سراسر تناقض است. روشنفکر سراسر دستپاچگی است. روشنفکر سراسر عدم صداقت است. روشنفکر سراسر عدم شهامت است. روشنفکر سراسر مظلوم نمایی است. روشنفکر سراسر نگاه کالا مآبانه به اطرافیان است. روشنفکر سراسر …. است. روشنفکر سراسر نگاه مادی است.

    پاسخ
    • 9 - 1 پشیمون پلاس پاسخ به : ندای وحدت پشیمون 1402/7/6 18:58:34

      خدا بیامرزه رفتگانت

  • 10 حقانی 1400/12/10 10:13:11

    روشنفکر دیگر دور بعد نماید. متاسفانه افتاد در دامن‌دوستان معامله گر و دقیقه نودی. همه چیر را واگذار کرد به ...ن‌ و بقیه را از دور خارج کرد. با توجه به شناختی که از ن...... دارم ایشان‌هم‌ فقط دنبال منافع مالی خودش است. ب........ در یاسوج و ن. در تهران ندای وحدت را بیچاره کردند.

    پاسخ
  • 11 حقیقت 1400/12/9 20:26:3

    این مسیری که برادر ما در پیش گرفته برخلاف همه اصول و قواعد مرسوم، عقلانی و شرعی و برادرانه است. این چند مدت نمایندگی و بحث پستها هم میگذرد. آنچه می ماند قضاوت افکار عمومی، وجدان بیدار و خدایی بالاسری هست. این همه حق خوری،فرصت سوزی و زد و بند در جهت منافع مالی آخرش... آخرش که چی...

    پاسخ
  • 12 ناشناس 1400/12/9 19:31:33

    ن........ خائن حیا کن زیراب زدن را رها کن .ج......... برو کرت را بیار من اشی و مارگون .

    پاسخ
  • 13 ناشناس 1400/12/9 18:40:31

    اقای ن..... یه بچه فسقلی بود در ................. حق الزحمه ای کار میکرد الان خودشون کارمند رسمی کرد بیش از ۲۰ تا نیروی از فامیل هایش در ادارات مختلف با کار گرفته .اقای ن....... و اقای ن......... از مشاران اعظم جریان ...... ندای وحدت که حقیقتا نمیتوانند خودشان را مدیریت کنن دارد لرای ۶۸ هزار نفر تصمیم میگیرند .اقای ن..... تو تکلیفت را مشخص کن از نیروها احمدی نژادی و رحیم مشایی که در انتخابات مخالف جریان انقلابی بلند شدن و پای صندق نیومد الان دنبال مدیریت در استان است.

    پاسخ
  • 14 حسین 1400/12/9 18:36:55

    اقای ن........ در سعادت اباد تهران در حال ساخت خانه ای هست به مساحت ۲۵۰ متر اونم از رانت و استفادا از پیمانکاران در منطفه . اقای ن.... برادرش را گذاشته سر کار اقای و..... بچه اش را گذاشته سر کار بیش از چندین نیرو در اداره راه مارگون .گاز .برق و عولوم پزشکی از نیروهای ن...... به کار گرفته شده . مردم رای ندادن که یه بچه فسقلی دروغگو بیاد و مشاوره غلط بده . اقای روشنفکر شما که نمیتوانید نظارت روی حلقه اول به جریان خود را مدیریت کنید چطور میتوانید برای نردم مدیریت کنی .؟برادر من شما ما را فریب دادید . لطفا دیگر اداما ندهید . اقای اسماعیل شریعتی اقای زبیح الله اصالت فر اقای علمدار معارفی و امثال این جوانان بودن که تو را در میان بحرانها نجات دادن .چرا حق ....... کردی و ناسپاسی . چرا ۶۸ هزار رای را مایوس کردی . چرا اینقدر ضعف داری و از منتظریان میترسی .چرا ایل بزرگ تامرادی را در مقابل کل ایلات استان قرار دادی اقای ن..... از اتو داره و شما پیش این بچه فسقلی ضعف دارید و نمی توانید بهشون تدکر بدین .

    پاسخ
  • 15 رخش 1400/12/9 15:41:15

    به شاه مختار ای نماینده فقط دنبال جمع کردنه. دیروز رفتم شرکت گاز یک مساله ای را فهمیدم که ...

    پاسخ
  • 16 ناشناس 1400/12/9 2:57:0

    اگر نه علندار بود روشنفکر ۲۰ هزار رای نمیاورد‌

    پاسخ
  • 17 ناشناس 1400/12/9 2:56:17

    ع.........م......... کجای جریان منحوست جا دارد .سر سچر حتما همون سپری که کمرش نابود شد .برادر من دست بردار از مشاور گرفتن به ن.......... خان

    پاسخ
  • 18 ناشناس 1400/12/9 2:45:1

    در پاسخ ادم شناس کا میفرماید بنده صلاحیت روحی ندارم . بنده هم بخوبی تو را میشناسم نه سلامت اخلاقی نداری .و سلامت مالی .و نه سلامت جسمی. هم دودی هم دوغی .هم رانتی . اونجایی که هم میخواستم جذب بشوم به لطف معامله های شما و پولهای که هز اون بنده خدا گرفتی و امار های که دادی مانع شدی .معامله گر .

    پاسخ
  • 19 چترسحر 1400/12/8 12:58:31

    اتفاقا در تایید این مطلب زیبا، روشنفکر عمدا دانشگاه یاسوج و دانشگاه علوم‌پزشکی را واگذار کرد. به خاطر اینکه از افراد تحصیل کرده هم‌طایفه ای خود می ترسد. این‌هم‌از جکهای روزگار است که یک نماینده به جای اینکه حامی طرفدارانش باشد آنها را گول میزند.

    پاسخ
  • 20 روزگرد 1400/12/7 19:51:57

    ترس از خودی ها و هراس از دشمن.. زدی وسط خال آخ و ای تیتر

    پاسخ
  • 21 خردمند 1400/12/7 10:7:23

    یک جمله عالی و پرمعنی: این روزا در فضای حقیقی و مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد روشنفکر بیشتر از هر شخص دیگری به این موضوع متهم است که بجز پیشرفت و به پیش رفتن خود به شخص یا موضوع دیگری فکر نمی‌کند و نه تنها برنامه‌ای برای کادر سازی و پرورش مدیرانی برای آینده ندارد که سعی بر حذف افراد بالقوه و با پتانسیل نزدیک به خود دارد تا مبادا در آینده اصطلاحاً موی دماغ بشوند.

    پاسخ
  • 22 دلروز 1400/12/6 8:46:59

    روشنفکر سراسر تناقض است. روشنفکر سراسر دستپاچگی است. روشنفکر سراسر عدم صداقت است. روشنفکر سراسر عدم شهامت است. روشنفکر سراسر مظلوم نمایی است. روشنفکر سراسر نگاه کالا مآبانه به اطرافیان است. روشنفکر سراسر ...... است. روشنفکر سراسر نگاه مادی است.

    پاسخ
  • 23 ناشناس 1400/12/5 12:9:41

    این مشخصاتی گفتم به این معنا نیست اقای روشنفکر اشکالاتی ندارند ....نه اصلا...اتفاقا از زمانی جناب روشنفکر کنار ادمایی قرار گرفت که فقط چاپلوسیش رو میکردن براش خبر میاوردن خبر میبردن بدگویی میکردن تهمت میزدن به افراد دلسوز جریان شروع کرد به نزول و الان شرایط جریان کاملا به هم ریخته‌ست...یه تعدادی ادم تو این جریانه که اگه ادم نفری یه میلیارد بهشون بده و فقط برن سود خالصه

    پاسخ
  • 24 ادم شناس 1400/12/5 12:6:27

    نویسنده این مطلبو میشناسم صلاحیت روانی ندارن دوست دارن رو انتن باشند دائما از افراد بدگویی میکنند تهمت میزنند چاپلوسی میکنن و در کل موجود خطرناکیست یه جایی میخواست استخدام بشه نشد مثلا خواسته مطلب بزنه....بعد ۸۰ درصد کامنتا رو یا خودش نوشته یا از بقیه خواسته بنویسن...

    پاسخ
  • 25 بی نیاز 1400/12/5 9:7:30

    ترس از کمالی باعث شد که مدیرکل آموزش و پرورش نشود. انسانی باهوش، فرهیخته و تشکیلاتی.

    پاسخ
  • 26 فال گیر 1400/12/5 9:6:16

    ته ذهن‌روشنفکر برای علوم‌پزشکی: خورزوی خودش به نام‌ برفر را معاونت توسعه دانشگاه علوم‌پزشکی کند. وسلام‌ ختم‌کلام. چرا؟ خودتان دیگر جوابشو میدانید

    پاسخ
  • 27 ده شیخ 1400/12/4 19:30:2

    آقای روشنفکر با مظلوم نمایی و قسم دروغ خوردن میخواهد همه را دور بزند. ایشان باید حمایت را از هدایت خواه یا زارعی یاد بگیرد. وقتی هدایت خواه یا زارع میخواست یک نیرویی را جایی انتصاب کند مثل شیر پشت سرش بود و شفاف و قاطع حمایت می کرد. آنها به نیروهایشان‌ارتقا می دادند و دلگرمی. روشنفکر ما فقط دنبال له کردن نیروهای خود و بدنام کردن آنها است. برای هر پستی ۵ یا ۶ نفر را الکی مطرح‌میکند. این‌شیوه دیگر قدیمی شده و کاربردی ندارد. اتفاقا انتصاب غلام‌نژاد در علوم‌پزشکی نشان داد که روشنفکر به خیلی از دوستانش دروغ می گوید و با آنها صادق نیست. این‌ همه نیروی خوب دارد ولی متاسفانه الکی و بی جهت و همش زهلش ایره

    پاسخ
  • 28 جهانشاهی 1400/12/4 15:29:45

    آیا می توان اصولا برای توجیه هر کاری پشت‌سر دشمن سنگر گرفت؟ عجب جمله زیبا و بامعنایی. دست افتو نیوز درد نکنه با این‌خبرها و تحلیل هایش

    پاسخ
  • 29 در جواب دشمن زیاری 1400/12/4 14:48:52

    در جواب نظر دشمن زیاری: موافقم. دشمنی پساپس نیاره

    پاسخ
  • 30 ایلم دشمن زیاری 1400/12/4 13:13:54

    به همین زودی از جوان انقلابی شجاع و محبوب برای انتخابات ۱۴۰۲ در بویراحمد دنا و مارگون رونمایی خواهد شد سزای نخبه سوزی هایت را با یک گزینه قدرت مند و قدر که پشتش را خالی کردی خواهی گرفت منتظر باشید...

    پاسخ
  • 31 حسن زاده 1400/12/4 11:44:38

    آیا واقعا صالح داستار آورده اجتماعی برایت دارد که اینقدر برایش هزینه میکنی.

    پاسخ
  • 32 شرف آباد 1400/12/4 11:43:25

    ترس از خودی‌ها و هراس از دشمن در جریان ندای وحدت!//// این جمله را قاب بگیرید و بزنید تو خونه هاتون

    پاسخ
  • 33 قربانی 1400/12/4 9:56:3

    کاش انقدری که ما به فکر ندای وحدتیم حاجی سعی در حفظ داشت داریم‌ تو بازی سیاست کیش مات‌میشم حتی نمیزارن بهت نزدیک 😔

    پاسخ
  • 34 تقوی 1400/12/4 9:52:2

    چشم امید همه به تو بوده و هست انسانیت به خرج بده و نیک رفتار دنیا به کسی وفا نمیکنه تو ادم خوبی بودی نزار خرابت کنند افراد نا اهل اطرافت رو‌ بشناس هیچ چیز تو این دنیا از ادم نمیمونه جز نام نیک خوب نیست اه و‌نفرین کسی دنبالت باشه

    پاسخ
  • 35 زمانی 1400/12/4 9:48:20

    رحمت برادر شهیدت را نگه دار مدیونش نباش تو با صداقت پیش برو حتی اگر ضرر کنی اینجور عزیز میمونی

    پاسخ
  • 36 اکبری تبار 1400/12/4 9:45:23

    با این اوضاعی که من میبینم نمایندگیت تک‌ دوره ای هست همونایی که از‌جانبت سیر شدن‌دارن تشویقت میکنند و امید واهی بهت میدم...بقیه مردم نظرشون عوض شده،دیر به خودت بیای همونایی هم که واست مونده رو از دست میدی

    پاسخ
  • 37 بن‌زرد 1400/12/4 9:20:11

    سی کار خوا کن و خش و کارش... قره ول محمد شفیع خان کوری سوارش

    پاسخ
  • 38 بلهزار 1400/12/4 8:48:40

    خود کرده را تدبیر نیست. مردی که با ظاهری مظلوم و با صورتی سادهاما سیرتی .... و ....................... همه زد. خدایا مگر قرار است چه شود خدایا چرا آدمیزاد اینقدر دورو است خدایا هرکس در حق ایلش نامردی میکند بزنش خدایا هرکس تنگ نظر است نابودش کن خدایا هرکس دروغ میگوید نیستش کن خدایا هرکس به زنان و مردان‌بدبخت لوداب و زیلایی حیلنت میکند نابودش کن الی آمین

    پاسخ
  • 39 پاتاوه 1400/12/4 1:43:22

    احوال کی نصر... مرد.......... ... الحق و الانصاف که آبروی ما رفت. ایلمان‌لگدمال شد

    پاسخ
  • 40 دشتروم 1400/12/4 1:41:34

    تاسف تاسف تاسف تنزل شخصیتی و ارتقا ریا... مگر نمایندگی جقدر ارزش داره

    پاسخ
  • 41 پشیمون 1400/12/4 0:44:25

    قران من کیسه نیکنش

    پاسخ
  • 42 پشیمون 1400/12/4 0:43:22

    ..... بر جریان خاله خورزویی

    پاسخ
  • 43 مقیمی 1400/12/3 22:22:53

    ما رای دادیم که یاور محرمان شوی اخه کجا رفته انصافت این همه جوون بیکار

    پاسخ
  • 44 ناشناس 1400/12/3 19:58:33

    هر فردی که مسئولیت قبول میکند مسلما در این راستا بهش انتقاد،پیشنهاد،تشویق و گاها تخریب میشه دلیل نمیشه انتقادی را توهین یا بد برداشت بشه،یکم ذهن مثبت داشته میبینیم که این نظرات میتونه راهکار بده و مفید باشه...بهر حال این اشخاص و این نظرات از فضا نیومدن، همه در‌ بدنه همین جامعه ایم و از مشکلات خبر داریم ...از بس با گرون شدن جنسا کنار امدیم الان به نون شب محتاجیم،الانم هیچی نگیم...فردا بگیم خود کرده را تدبیر نیست

    پاسخ
  • 45 ناشناس 1400/12/3 19:7:28

    تاسف تاسف تاسف کاش تا بیشتر ابرویمان نرفته بیدار شویم کاش…. دیگه این آقا باید چیکار کنه بفهمیم دنبال خرد کرد و بردن ابروی ایل تامرادی ست چند بزرگ دیگه باید پایمال بشن تا متوجه بد ذاتی و حسد ایشون بشیم والله مشکل از خودمون وقتی با این عزیزان اینگونه برخورد کرد دیگر چه امیدی هست همینکه جرات نداره بیاد در مجامع عمومی باید همه چیز را فهمید من و امثال من که۶سال برای این آقا دویدیم شرمنده این بزرگانیم آقای پارسا/آقای خرامین /آقایان بهادر/ ما شرمنده شما هستم

    پاسخ
  • 46 ناشناس 1400/12/3 18:39:38

    در جواب کسی که اسمش را گذاشته بی وجدان واقعا بی وجدانی .چون کاملا میشناسمت منفعت طلب

    پاسخ
  • 47 حسینی 1400/12/3 18:36:31

    کسی که نمتواند یک جو ان که بقولا از سال اول تا الان لیدرش بود و با صداقت باریش گاله زد زحمت کشید را که ۱۰ سال سوابق پاره وقت داده کارشو درست کنه دیگر امیدی وش نیست یا شاید هم میتونه ولی خودش نمیخواهد چون مشاورین نمیزان

    پاسخ
  • 48 پارسا 1400/12/3 18:33:37

    اقای روشنفکر چرا الکی میگید که اقای دکتر روستا را اطلاعات رد کرد کروبی را رد کرد دهش را رد کرد اماده را رد کرد فروغدفر را رد کرد کمالی را رد کرد برادر من سازمان اطلاعات پناهگاه مظلومان است شما حق نداری این سازمان را بدبین کنی .لطفا دستت برای همه رو شد . این بچه فقسقلی ...... داره گولت میزنه . برو تو حیات بهمنی ببین چند بار برنج میبنی .

    پاسخ
  • 49 سپاه 1400/12/3 18:30:26

    ......... و ..... خدای رانت و معامله .صداقت و مظلومیت و پاکدستی بیگلری مشهود بر همه چیز است.

    پاسخ
  • 50 مرادی 1400/12/3 18:28:44

    پدرم ستار در راه تو کشته شد ایا خبر از ما فرزندانش داری .ایا میدانی که سه فرزند بالغ و بزرگ داره همگی بیکار هستن .بجای اینکه از یک خانواده که فامیل نمیدونم خرزویت میشوند ۴ نفر رفتن سرکار یکی هم از خانواده ما میبردی .

    پاسخ
  • 51 ناشناس 1400/12/3 18:26:40

    به جای استفاده از ۴ نفر در یک خانواده حداقل عدالت را رعایت کن تبعض را روا دادی .وازگارت و خدا .

    پاسخ
  • 52 کامیاب مرادی 1400/12/3 18:25:24

    جنتب روشنفکر در روستای ده برافتاب رای که اوردی به پیشوانه چه کسی بود نه خدایی به پشتیبان چه کسی بود ..اگر نه اون جوان بیچاره و مظلومی بود که سو استفاده از اخلاق و صداقتش کردید تا بیش ۱۰۰ صد رای پاک رای جمع کرد.خجالت اون گلی و کل در ده بردفتاب برات زدن را بکش .خدا جای حق نشسته .اون کربلایی رخ فیروز که بیش از ۸ سال زندگیشو راه کردن بود افتاده بود دنبال تو پدر من که در انتخابات تو کشته شد ستار مرادی و محمد رخ فیروز بودن که ده برافتاب را همگام کردن برات

    پاسخ
  • 53 شمس الله رخ فیروز 1400/12/3 18:21:6

    کو جوانان توانمند و زحمت کش و با صداقت مثل محمد رخ فیروز اقای روشنفکر چرا صادق نیستی .چه کاری کردی برای ایشان از این همه نیروی که گذاشتی سر کار بر مبنی خاله خرزو نگاه به خانواده این جوان انقلابی و توانمند و در عین حال مستعضف هم بکردی .واقعا فردا روز به چه روی میخواهی باز بیایی در منطقه بهرام بیگی .

    پاسخ
  • 54 ناشناس 1400/12/3 18:3:34

    اینکه جقیقت را بگی و باعث بشی یکی گریه کنه بهتر از اینکه دروغ بگی و باعث بشی یکی لبخند بزنه،دکتر روشنفکر همه اونایی که دورتن دوست نیستن،گرگن در لباس‌ میش،واقعیت امر همین نظراته نه کل سرو کردن اونا

    پاسخ
  • 55 آرامش 1400/12/3 17:25:56

    واقعا چرا برخی اشخاص با نظراتشون سعی دارن این نظرات و این انتقادها را به شخصی خاصی نسبت دهند،بهتر نیست به جای سر زبان انداختن شخص خاصی با هدف گرفتن طرفدارنشون یکم واقع بین باشین یه ضرب المثل هست میگن یه سوزن به خودت بزن یه جوال دوز به مردم...چرا خودتون سعی بر نشون دادن بی عیب و نقص نماینده مورد نظر خودتون دارین،اگه شما رگ تعصب دارین نسبت به کسی بقیه هم‌‌ دارند.پشت کوه که نیومدن

    پاسخ
  • 56 کریک 1400/12/3 17:17:39

    روشنفکر فقط دارد فرصت سوزی می کند. وقت طلاست. تکیه به افراد منفعت طلب برای کارهای حزیی و منافع زودگذر شده بلای جان‌ما ندای وحدتی ها

    پاسخ
  • 57 شریفی 1400/12/3 16:17:9

    خبر‌نگاران و سایتهای خبری چشم و گوش مردم هستن و‌ناظر بر عملکرد هستن وقتی یک سایت خبری از مسئولی انتقاد میکنه دلیل بر کذب بودن‌ خبر یا دشمنی با شخص خاصی نیست،بهتر است این مواقع یه نگاه به عملکرد خودمون بندازیم نه ایکنه اسم سایتو بی شرمانه عوض کنیم این حرکت توهین به همه مردم است.

    پاسخ
  • 58 مرشدی 1400/12/3 10:55:22

    دکتر‌ وشنفکر مثل این میمونن که نشسته پشت فرمون یه ماشین مسابقه و با اخرین سرعت میرونن،مواظب باش کجا پیج خم داره،یهو‌دیدی از دور خارج شدی اونوقت بشین و افسوس بخور

    پاسخ
  • 59 غلامی 1400/12/3 10:50:29

    روشنفکر تو داری به افراد ایل خودت خیانت میکنی‌ نمیشه ازت انتظار داشت به استان پشت نکنی واسه منافع شخصی خودت،تو در این مدت‌ فقط کاسبی رو یادت گرفتی واسه همین به اولویتها و لیاقتها‌ توجه نمیکنی

    پاسخ
  • 60 دلسوز روشنفکر 1400/12/3 10:41:16

    روشنفکر قابلیت اینو‌ داری که در جایگاهت بمانی اگه سنجیده عمل کردی،هنوز فرصت هست،اینایی که دورت را گرفتن‌و برای الکی دست میزنن خیر خواهت‌ نیستن یکم‌ به خودت بیا این افراد ده درصد اونایی‌که بهت‌رای دادن نیستن‌ یکم واقع بین باش و‌ببین مردم چی ازت میخان..این همه سد راه اشخاص مطرح نشو،تو بخوای کاری کنی کسی نمیتونه جلوت رو بگیره،اول به عقل خودت‌متکی باش بعد به مشاوره اطرافیان زیادی خواهت

    پاسخ
  • 61 قوم دیرتم 1400/12/3 10:35:32

    هر چی هم حساب کتاب ایکنم خاله خرزویل روشنفکر با عمو و عمه هاش و دایلش ۵۰ تا هزار رای نیستن،یعنی به نظرتون ایخا این دور ای همه رای رو کجا بیاره...🤔

    پاسخ
  • 62 دوست دار قانون 1400/12/3 10:32:59

    میخوام ببینم روشنفکر خدایی چه فکری ایکنی شاه نشدی که همه دور،دور‌ خودت باشه...دو سال دیگه‌مونده...جان تو روشنفکر همچنان بکشو ننت پایین که ندونی از کجا و از کی خوردی

    پاسخ
  • 63 وجدان دارم 1400/12/3 10:30:30

    تعجبم از شماها که با چندنام متفاوت کامنت میگذارید درصورتی که هر نفر به چند اسم متفاوت کامنت های متفاوت میزاره لعنت بر بی وجدانی و تفرقه.اولا دکترروستا خرزای من هست و از دکترروشنفکر هیچ ناراحتی ندارد و الانم داره ایشونو حمایت میکنه و دکترروشنفکر هم داره تلاش خودشو برای ایشان انجام میده چ بشود چ نشود باز پشت دکترروشنفکر هستش دوما دکترخرامین اگر نگرانی از دکترروشنفکر داشت در همایش سیسخت بهداشت دنا شرکت و از روشنفکر تشکر نمیکرد پس لطفا بی وجدانی و تخریب تاوان دارد.از ترس ندای وحدت بدجور داری میسوزی اختف نیوز .من خواهرزاده تامرا یها و سفلی هستم و در بویراحمد پیش فامیل منتظریان زندگی میکنم برین ببینین چنددرصد از کی گیوی ها الان طرفدار روشنفکر هستن و ۲۰درصد اونها ک فامیلهای نسبی وسببی منتظریان هستن حمایتش میکنند تعجبم از اینهمه نفاق و بی وجدانی شما.منفعت طلبی چشم شمارو کور کرده اختف نیوز و ی عده چاپلوس و بی اعتبار و بی وجدان افتاده گوش بگیر تو خخخخ

    پاسخ
  • 64 منصوری 1400/12/3 10:29:16

    دکتر روشنفکر اونایی که هشت سال از حاج زراعی استفاده کردن و دقیقه نود بهش پشت کردن و به تو پیوستن شک نکن پای چراغ را تاریک ببینن به تو هم پشت میکنن،حواست باشه که از اول با تو بود کی اخر راه به تو پیوست،بی لیاقتی خود را در انتصاب افراد نالایق اثبات نکن

    پاسخ
  • 65 دروهان 1400/12/3 9:45:35

    دیگه رای نخواهی دید... خواهی فهمید. دروغ گویی هم‌حدی دارد

    پاسخ
  • 66 بهرام بیگی 1400/12/3 9:37:45

    حنای روشنفکر دیگر رنگی ندارد. همش دروغ همش بازی دادن این و آن. همش کم و زیاد گفتن. همش تکروی همش منافع مالی همش درو کردن دوستان همش زیرآب زدن لیدرها همش لژیونر گیری به امید واحد به نام تامرادی و به کام بقیه

    پاسخ
  • 67 سقاوه 1400/12/3 9:19:19

    به نام ایلمان به کام قوم وخویشلش. ایشان توانایی و جسارت اداره جریان‌به این بزرگی را ندارد. بنظرم باید یک‌دوره کارآموزی پیش موحد یا سید ناصر برود. سید ناصر مثل شیر فریاد زد که یزدان‌پناه باید برود. موحد مثل شیر پشت نیروهایش می ایستد. روشنفکر مثل شیر پشت نیروهایش را خالی می کند. روشنفکر مثل شیر نیروهایش را می زند... خاک بر سر ما... خل من‌ سر ایما. خوا و بخت ایما نخو

    پاسخ
  • 68 شاکی دسته اول 1400/12/3 9:14:47

    کاری ک جناب نماینده ندای وحدت با شهرستان و مخصوصا بویراحمد کرد بمب اتمی با هیروشیما و ناکازاکی نکرد الان هرکی یقه او یکینه ایگره ایگه تو گوتی رای وش بیم بیه یوم نتیجش نوابو مث روحانی ورسه تا شهرستانه خردنه بگو مو تازه جمعه و خو ورسام فهمیم🤔

    پاسخ
  • 69 یک شاکی 1400/12/3 9:12:38

    دکتر ب خودت بیا داری با این رویه مسخره ای ک پیش بردی همه رو از خودت میبری نفس بریدیم مارو دور ننداز ما اونقدرام ک میگن بد نیستیم

    پاسخ
  • 70 بی طرف 1400/12/3 9:9:25

    جناب نماینده افرادی و سر کار اورده که ی مدرسه ابتدایی صد نفره رو دستش نمیدن!!!!جناب شما داری بنیاد شهرستان و نابود میکنی با این فرا فکنی هات هرکی همراه نماینده میشه توقع داره برای خودش برای بچش برای خانوادش ک هرچند در نماینده قبل نادیده گرفته شدن دیده بشن نه ک زیر پا له بشن و بهشون توهین بشه حس میکنم جناب نماینده عزیز هنوز خوب و بد رو نمیتونن از هم تشخیص بدن تمام آدمایی ک ب قول شما لژیونر شدن برای بچه هاشون اومدن تو صحنه ک دیده بشن شنیده بشن وقتی منتخب میشی و مقامی بهت داده باید همه فرزندای این شهرستانو ببینی چشماتو باز کن جناب ببین جونای ما رو ببین افرادی ک مستونن مفید باشن جوونای ما دارن تو استانهای همجوار برای ماهی۷تومن و کمتر داغون میشن ب خودت بیا مرد!

    پاسخ
  • 71 مادوان 1400/12/3 9:9:9

    افراد دلسوز واقعی که شبانه روز پا به پای این جریان‌جلو آمده بودند را یکی پس از دیگری به بهانه های مختلف طرد تا بلکه بتوانند منافع شخصی و مالی خود را به آرامی و در خفا پیش ببرند. ... خدا پدر و مادرت را بیامرزد با این جمله طلایی که نوشتی. شیر دییت حلالت افتو نیوز که این خبر را زدی.

    پاسخ
  • 72 توتنده 1400/12/3 9:4:47

    با چنین‌ شیوه ای قطعا روشنفکر تک دوره ای خواهد بود.

    پاسخ
  • 73 گوینده 1400/12/3 9:3:38

    جناب نماینده به جای ندای وحدت شده ندای وحشت کلا همه رو به جون هم انداختی

    پاسخ
  • 74 آفتاب دنا 1400/12/3 9:1:32

    دلمون به حال شهرمون میسوزه زیر بار تمام وعده های دروغ نمایندگانمون نفس بریده جوان های افسرده، امید های نا امید شده، امتیاز هایی که نه تنها به استان داده نشده بلکه ازش گرفته شده و نماینده ای ک ککشم نمیگزه داره چ‌ ب روز نخبه هایی ک ب امید دیده شدن و انجام خدمت همراه ندای وحدت شدن میاره

    پاسخ
  • 75 آفتاب دنا 1400/12/3 8:53:23

    جناب روشنفکر با فریب تمام مردم با تمام وعده های تو خالیش در صدر قرار گرفت و از صندلی خودش به ریشمان میخندد کاش میشد این پیام هارو مطالعه کنین تا بهتون گوش زد کنم این صندلی ها خیلی ها رو رو خودش نشونده اما هیچ وقت ب هیچ کدوم وفا نکرده نماینده ای ک طی گذشت مدتها از انتخابش هنوز نمیتونه مهره های کلیدی و مفید برای شهرستان هاشو انتخاب کنه!!!کمی ب شهرستان های همجوار نگاه کنین از شما خواهش میکنم!

    پاسخ
  • 76 عزتی 1400/12/3 8:46:47

    روشنفکر تو استخوان بندی ایل تامرادی رو خرد کردی با عملکرد نادرستت،ایل تامرادی هر چی نداشت حرمت داشت،نامش بلند بود،حتی پستم که نداشتن شرف و غرور داشتن،امدی همه چیو ویران کردی

    پاسخ
  • 77 سقاوه 1400/12/3 8:42:19

    روشنفکر هر وقت د کسی داخل قوملت پست نخاس،د کسی بیکار نبی،یه‌خبر کو،به خدا ما هم مشکل داریم،رای هم بهت دادیم،نشون به اون نشون بی خاتونو سقاوه حاجی و‌دس تو دایه

    پاسخ
  • 78 نامدار 1400/12/3 8:40:5

    شنیدیم شعار ندای وحدت،جوان گرایی،شایسته سالاری،بویراحمد‌ واحد ولی دیدیم ندای وحشت،انتصابات خاله خرزویی،و ملا شدن قوم خویشلت

    پاسخ
  • 79 چناربرم 1400/12/3 8:36:33

    روشنفکر چیته‌ نخواستیم هم وعده الکی نیه مردم علاف خوت نکو، از بس درگیری ذهنی سی همه‌ درس کردیی،مردم و داغت سکته کردنه،نمونه استاد مرادی لقب

    پاسخ
  • 80 بادنگان 1400/12/3 8:34:31

    ایشان و خانواده اش نظرشان این است که نماینده را کی نصر تامرادی ها کنند. به همین‌خاطر چنین رویکردی را در پیش رو گرفته. یکی نیست بگوید کی نصر مرد تکرار نشدنی بود کی نصر سفره کش بود کی نصر صادق بود کی نصر سخاوتمند بود کی نصر پشت ایلش را میگرفت کی نصر از پشت خنجر نمیزد...

    پاسخ
  • 81 پاتاوه 1400/12/3 8:30:45

    بگردید ببینید یک نفر درست و حسابی را پست داده. یک نفر که تمام‌فد با ایشان‌بود..یک نفر که هنیشه با ایشان‌بوده. تز فکری ایشان‌عبور از افراد بدردبخور و آویزان شدن به افراد نیمه کالی و دست چندم است. چرا؟ چون ایشان‌تنگ‌نظر است چون ایشان وقولا میخواهد کی نصر شود

    پاسخ
  • 82 تامرادیم 1400/12/3 8:30:23

    بسنده کردن دکتر روشنفکر به افراد دسته دوم و‌ سوم با وجود داشتن افراد شاخص چیزی جز ترس از اینکه قدرت بگیرند و نامدار شوند نیست،ایشون ترس این را دارن که در آینده رقیبش شوند.واسه همین بهونه تراشی میکند.

    پاسخ
  • 83 ساران 1400/12/3 8:28:45

    س.ن. کامل رفته در فاز زد و بند و معامله. البته با تفویض اختیار نماینده. گذشت زمان مشخص خواهد کرد.

    پاسخ
  • 84 ندای وحدت 1400/12/3 8:27:40

    لژیونرهای تازه پیوسته... اصطلاح جالبی بود. البته خود ایشان هم بی میل نیست که...

    پاسخ
  • 85 حاج منتظریان 1400/12/3 8:23:10

    دوره بعد حاح منتظریان،با اختلاف خیلی زیاد

    پاسخ
  • 86 گندی خوری 1400/12/3 7:48:42

    ما با دست خودمان انتخاب اشتباهی کردیم. انشاالله حبران‌خواهیم کرد. جلوی ضرر را هرجا بگیری نفع است. روشنفکر کارش تمام‌است به امید خدا باید برود همان‌جای اصلی اش سیلارستان

    پاسخ
  • 87 شرف آباد 1400/12/3 4:30:18

    در دولت تراز انقلاب گرفتار چه کسانی شده ایم. الحق که هرجا احساساتی رای دادیم‌ دودش به چشممان‌رفت. روشنفکر با فریب اثولگراها اثلاح طلب ها تامرادی ها دوستان دشمنان و حتی خانواده اش نماینده شد. کسی که حتی به نزدیکترین اطرافیانش .... می گوید. .... .... ....

    پاسخ
  • 88 دانشگاه آزاد 1400/12/3 4:26:56

    خدا خیرت دهد. زیبا و رک‌و شفاف بیان کردی. احسنت بر این‌قلم‌توانا. کور شود آدمهای خشک مغزی که کورکورانه از ایشان‌حمایت می کنند. اگر خدا کمک‌کند ایشان‌به همین‌زودی باید بساطش را جمع کند.

    پاسخ
  • 89 لوداب فرهنگی 1400/12/2 23:7:8

    تنها کسی که در این جریان دارد میسوزد و هزینه میدهد آرمان بیگلری است. نه بلده زده و بند کند نه بلده معامله کند نه بلده گردو بگیرد نه بلده برنج بگیرد نه بلده عسل بگیرد نه بلده پیمان بگیرد نه بلده پیل بسونه نه بلده دروغ بگوید نه بلده سواستفاده کند.

    پاسخ
  • 90 غریبه 1400/12/2 21:54:9

    با این روشی که روشنفکر جلو میره و از نخبه ها حمایت و سر کار نمیاره مطمئن باشید که ندای وحدت پایانشو داره میگذرونه

    پاسخ
  • 91 ناشناس 1400/12/2 21:47:45

    روشنفکر سنجیده عمل کنه و از شرف مردم مخافظت کن،تا دیر نشده

    پاسخ
  • 92 پدرانه 1400/12/2 21:45:18

    قرار بود پدر باشی و پدرانه رفتار کنی،رسم فرزند کشی در مرام ما نبود جناب دکتر.به جوانان فرصت خدمت بدهید،افراد کلیدی رو نادید نگیرد،قرار بود فریاد مردم باشید نه همدست کاسبان

    پاسخ
  • 93 یا مهدی 1400/12/2 21:42:31

    دکتر روشنفکر ما با هزار امید و ارزو از تو حمایت کردیم و به تو رای دادیم،همانطور که از شرف و ابرومون مایه گذاشتیم به خواسته هامو احترام بزار،نزار جوانان ما سر خرده بشن،بهشون فرصت بده برای خدمت و به دست اوردن رزومه قوی از زمینه کاری،به مردمت و به این‌ جوانان خوش نام خیانت نکن

    پاسخ
  • 94 دانشگاه 1400/12/2 21:31:43

    واقعا پاکدست تر و شاخص تر از دکتر روستا هست که یه ساله میپیچونیش؟کی بهتر از دکتر روستا از نظر پاکدستی،صداقت و سواد داریم داخل بویراحمد.مردمو گول نزن با دلایل الکی

    پاسخ
  • 95 نامدار 1400/12/2 21:28:1

    اقای روشنفکر دوره بزن در رو گذشته،بزنی خوردی

    پاسخ
  • 96 سی سخت 1400/12/2 21:19:48

    دکتر روشنفکر این مردمم که تو را بالا بردن،خراب کنی خودشونم میکشند پایین،به عملکردت توجه کن،واسه کسی بهونه تراشی نکن

    پاسخ
  • 97 یاسوج 1400/12/2 21:18:15

    ککایل دییل به شاه مختار روشنفکر درو ومو ایکنه... خدا هرچه دکتر بهروز و پرویز سیت کرد من پوزت درا

    پاسخ
  • 98 وفادار 1400/12/2 21:16:9

    سیاست روشنفکر اینگونه است که به گرگ میگه بگیر به میش میگه بدو،به خیال خودشم کسی نمیفهمه چه در سر‌ داره،حناش دیگه رنگ نداره، تا دیرتر از این نشد خودتو نشون بده،کم بهونه تراشی کنه واسه گزینه های مطرح،تو را نماینده کردیم که موانع رو رفع کنی نه اینکه مانع تراشی کنی،چرا سعی داری پرونده بسازی واسه کسی و به دلایل واهی ردشون کنی،حق این مردم گردنت میمونه ما هم سکوت نمیکنیم

    پاسخ
  • 99 گزدون 1400/12/2 21:7:44

    دلم برای آرمان‌بیگلری می سوزد. بنده خدا این‌همه هزینه برای روشنفکر کرده ولی حیف که ایشان قدردان این نیروی جوان و انقلابی نیست

    پاسخ
  • 100 بادلانی 1400/12/2 20:56:12

    عین واقعیت را گفتی شفاف و صریح هیچ وقت تلاشهای فردی مثل دکتر کمالی از یاد نخواهد رفت. الکی ردش کردی. حالا ببین‌چطور غلام نژاد اصلاح طلب جای یزدان پناه را گرفت...

    پاسخ
  • 101 ندای وحدتی 1400/12/2 20:52:9

    احسنت. واقعیت را گفتی... پدر و مادرت را بیامرزه...

    پاسخ
  • 102 کی محمد علی 1400/12/2 1:54:18

    دکتر ریحان بهادر، شخص نخبه و اول اقتدار و پاکدستی شرکت گاز رو مسخره خودت کردی جناب روشنفکر. مهندس ابراهیم نیکدل، با اون قدرت رو چکار میکنی... چرا نمی‌گی دکتر روستا مشکلش چیه... نهاد های امنیتی رو ازشون مایه نزار که مردم باور نمی‌کنند. از دستت کلافه ایم بخدا.

    پاسخ
  • 103 ناشناس 1400/12/1 23:40:21

    اقای روشنفکر عدم‌از حمایت از اقای چراغ سحر برای ریاست سازمان تامین اجتماعی تاوان دارد.چرا همه افراد توانمند و ریشه دار توجهی نمیشود.اگر توان حمایت نیست شفاف اعلام شود.اگر هم نیست باز هم شفاف بگویید

    پاسخ
  • 104 داریوش 1400/12/1 15:21:25

    کسانی که سال ۹۳_۹۴ تا الان در کنار روشنفکر موسسان ندای وحدت بودند خانه نشین شدند و افراد فرصت طلب همه کاره این جریان شده اند

    پاسخ
  • 105 رحیم 1400/12/1 14:47:10

    هنوز برایم عجیبه که چرا روشنفکر از یاران وفادار خود با پشتوانه مردمی بسیار بالا به ویژه دکتر فروغ فرد در اداره کل آموزش پرورش استفاده نکرد و جو ندای وحدت را با این تصمیم اشتباه ملتهب کرد

    پاسخ
  • 106 ناشناس 1400/12/1 10:49:54

    بزودی شفاف سازی بزرگی صورت می گیرد و دلایل انتخاب این گزینه ها که مسئولیت هایی که در خواب هم نمی دیدند گرفتن و عدم انتخاب گزینه های مطرح و کارامد در چند اداره کل مختلف صورت می گیرد تا همه اورا بشناسند

    پاسخ
  • 107 ناشناس 1400/12/1 10:47:42

    متاسفانه روز به روز به این بیت میرسیم نهان گشت آیین فرزانگان / پراکنده شد نام دیوانگان» مردانی بزرگ با سرمایه عظیم اجتماعی ،سیاسی و قومی که بدلیل تنگ نظری و شکاک بودن نماینده سوخت شدند دکتر علم بهادر دکتر وارث پارسا دکتر شیرعلی خرامین روشنفکر ملقب به مرد نمیشه تمام حالا میفهمم چرا هیچ جا بیش از ۶ماه دوام نیاوردی بشکند دستم که به تو رای دادم تا الان تو در مجلس باشی و بزرگان ایلم خانه نشین

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها