یادداشت
گفتگو و گزارش

کیش کاسپاروفی «سیدناصر» به «روشنفکر»/ نماینده بویراحمد با مهره «کاکان» مات شد

کیش کاسپاروفی «سیدناصر» به «روشنفکر»/ نماینده بویراحمد با مهره «کاکان» مات شد

افتونیوز - در روزهای گذشته انتقادهای زیادی به نماینده گچساران در فضای مجازی می شد که وی را ناتوان در انتصاب مدیران منسوب به گچساران می دانستند ولی با انتصاب رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، به بسیاری از انتقادها به این عمل پاسخ داد. ماجرای انتصاب پرویز یزدانپناه در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در همان ابتدای کار و در پی برخی اقدامات سیاسی و .. اورنگ ایلامی بارقه های امید را در دل مردم و مجموعه علوم پزشکی استان به وجود آورد اما مدت زیادی نگذشته بود که همه این امیدها به یاس مبدل شد.

یزدانپناه گرچه در ابتدا خود را مقید به قانون و تابع آن می دانست و بسیاری از نیروهایی که تحت عنوان استخدامهای فله ای که عمدتا از هوادران زارعی نماینده پیشین بویراحمد و دنا بودند و توسط اورنگ ایلامی جذب بدنه دانشگاه شده بود را اخراج کرد اما در ادامه کار خود نیز دقیقا همین مشی و مرام را به کار گرفت.

این در حالی بود که بخش عمده ای از تلاشها برای انصاب یزدانپناه توسط زارعی صورت گرفت اما وی به راحتی نماینده بویراحمد را دور زد و از او فاصله گرفت همان کاری که زارعی نیز با جریان اصلاحات با وجود حمایت مثال زدنی این تشکیلات در عرصه سیاسی بویراحمد و استان از زارعی رقم زده بود، را انجام داد. هر چند مهدی روشنفکر نیز در ماجرای غلام نژاد و معرفی {حتی نمایشی}برخی نیروهای اصلاح طلب حامی خود در دولت نشان داد دست کمی از دو نیروی گفته شده نداشته و در بزنگاههای مهم تمام حامیان اصلاح طلب خود را دور می زند.

یزدانپناه در همان ابتدا با انتصابهای قومیتی، دانشگاه علوم پزشکی را وارد حاشیه های سیاسی کرد. انتخاب مشاوران هم طایفه، انتصاب فله‌ای حامیان روشنفکر که عمدتا هم طایفه‌ای رئیس در پستهای مدیریتی دانشگاه، بکارگیری نیروهای حامی روشنفکر در بخشهای مختلف دانشگاه، که در فضای مجازی و حقیقی استان دم از عدالت و شایسته‌سالاری و سپردن امور به کاردانها می زنند کاری که دقیقا متضاد با نوع جذب آنها بوده است! برخی از این افراد نه تنها در محل بکارگیری یعنی همان دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت بویراحمد کاری انجام نمی‌دهند بلکه فقط کار آنها رصد فضای مجازی و ترور شخصیت افراد منتقد و شاخص بویراحمد به ویژه منتقدان درونی جریان ندای وحدت می باشد.

بر اساس شواهد و قرائن به دلیل الطاف بیش از حد یزدانپناه و هزینه کردن اعتبار و آبروی خود برای جریان و حامیان روشنفکر، در بین این گروه به سرعت مسیر محبوبیت را طی کرد و همین موضوع باعث شد مهدی روشنفکر احساس خطری جدی کند و نماینده بویراحمد از همان آغاز، رابطه صمیمانه ای که قبل از انتخابات مجلس 98 را با رئیس دانشگاه نداشته باشد.

با آغاز تغییر مدیران استانی که به تبع تغییر دولت انجام شد، دست روشنفکر از چینش مدیران در چند پست کلیدی کوتاه ماند. استانداری، معاونت سیاسی استانداری، جهادکشاورزی و دو دانشگاه مهم در مرکز استان عملا از دست رفت که موضوع ریاست دانشگاه دولتی یاسوج و انتصاب بهادر کرمی، جنجال بزرگی در بین حامیان دانشگاهی روشنفکر در بویراحمد بلند کرد. تیم رسانه ای روشنفکر، برای کنترل افکار عمومی و کاستن از انتقادهای علیه روشنفکر و نمایان نشدن ضعف وی در انتصابات، حامیان را دلخوش به حضور یزدانپناه در مهمترین دانشگاه استان می کردند که در همین اثنا «سیدناصر حسینی» نماینده گچساران و باشت با همان شیوه ای که صیدالی مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران را تهدید و در کمترین زمان کنار گذاشت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را به دلیل انتصابات قومیتی و خدمت تام و تمام به روشنفکر، تهدید به کنار گذاشتن در کمترین زمان کرد تا غلام نژاد که در روزهای قبل به وزارتخانه معرفی شده بود را جایگزین یزدانپناه کند.

فضای استان دقیقا از همین موقع وارد تنش بسیار جدی بین دو شهرستان و حامیان دو نماینده شد. روشنفکر که از قافله انتصابات حساس استانی عقب مانده بود، ضعف وی شهره عام و خاص شده بود و از انتصاب غلام نژاد نیز به شدت متضرر می شد و حتی برخی از مخالفان و رقبای اصلاح طلب روشنفکر در مرکز استان به دلیل نوع سیاست و رفتار احساسی «سیدناصر حسینی»، مشتاق ماندن یزدانپناه بودند و این نوع عزل کردن یک مدیر اصلاحاتی و شناسنامه دار جامعه پزشکی و دانشگاهی استان را توهینی بزرگ به خود می‌دانستند.

اما از قضا، روشنفکر به این دلیل که غلام نژاد یک نیروی اصلاح طلب است (داشتن مسئولیت در دولت قبل) و برخی از لیدرهای خود از جمله نظام مرادی، علی محمد روستا و ... به بهانه اصلاح طلب بودن تا به این لحظه از سپردن مسئولیتها به آنها خودداری کرده بود، موضوع برایش حیثیتی شد زیرا این افراد که از حامیان جدی روشنفکر بودند در صورت انتصاب غلام نژاد، می فهمیدند که نماینده یا آنها را دور زده و یا توانایی حمایت از آنها برای تصدی مسئولیت را نداشته است و از این به بعد برای دیگر اصلاح طلبان جریان آقای روشنفکر توقعاتی ایجاد می شود بنابراین سخنان نماینده گچساران را بهانه ای کرد تا به اسم غیرت منطقه ای از انتصاب غلام نژاد جلوگیری کند. در اولین حرکت آرمان بیگلری مشاور ارشد روشنفکر و مسئول ستادهای رئیسی در استان با گذاشتن استوری، غلام نژاد را به دلیل سوابق اصلاح طلبی و داشتن مسئولیت در دولت قبل، غیرهمسو با جریان انقلاب خواند و برای استاندار و مسئولان خط و نشان کشید.

اتاق فکر روشنفکر برای غیرهمسو خواندن غلام نژاد با دولت رئیسی با زیر پا گذاشتن اخلاق، اقدام به انواع برچسب‎زنی به وی کرده و حتی شیخ عبدی پور رئیس جبهه پایداری را تشویق به مصاحبه تندی علیه اصلاح‌طلبان و غلام نژاد کردند. روشنفکر و تیم رسانه‌ایش که در برهه‌ای از زمان به انتصاب یک بویراحمدی به عنوان رئیس دانشگاه یقین پیدا کرده بودند بر طبل غیرت منطقه‌ای می کوبیدند تا پس از انتصاب نیروی مذکور، حداکثر استفاده از آن را ببرند.

سیدناصر که زیر فشار بود و انتقادهای زیادی از سوی حامیان، مخالفان و مردم گچساران برای انتصابات متوجه وی بود، از سویی دست روشنفکر را خوانده بود و می‌دانست که حرکات و رفتارهای روشنفکر نمایشی و در جهت منافع سیاسی شخصی بوده و تعصب خاصی روی منطقه بویراحمد و سردسیر ندارد در حرکتی زیرکانه، دکتر صادقی از اعضای هیئت علمی دانشگاه و از نیروهای جبهه انقلاب (و از اهالی کاکان بویراحمد) را به وزیر معرفی کرد تا روشنفکر دیگر بهانه ای برای مخالفت نداشته باشد. روشنفکر در مقابل این حرکت نماینده گچساران حیرت زده و آچمز شد، و در میدان سیاست کیش شد و در موقعیت بسیار بدی قرار گرفت زیرا صادقی نه اصلاح طلب بود که در تهران وی را به بهانه همسو نبودن با دولت و غیرانقلابی بودن کنار بگذارد و نه می توانست به بهانه غیرت و تعصب بویراحمدی و سهم بویراحمد از انتصابات دانشگاهی، نزد استاندار طرح دعوی کند! و چون مطلع شده بود که صادقی گزینه نهایی است و گویا صادقی در انتخابات مجلس گذشته به هدایتخواه نزدیک بود، از ترس همین موضوع، دست به دامان سیدناصر شد. نماینده گچساران نیز که از نتیجه نقشه خود آگاه بود تا میتوانست از روشنفکر دوری می کرد. نماینده بویراحمد به روشهای متفاوت، از رسانه گرفته تا دوستان مشترک و حتی سفر به گچساران به دنبال آن بود که از ترس انتصاب صادقی توسط سیدناصر و از دست دادن پایگاه مهم علوم پزشکی پیام دوستی و ارادت خود را به سیدناصر برساند ولی نماینده گچساران نیز با رندی، شرط دیدار و گفتگو با روشنفکر را انتصاب غلام نژاد به ریاست دانشگاه اعلام کرد. و این گونه روشنفکر به بدترین شکل ممکن توسط سیدناصر تحقیر و با حرکت «مهره کاکان» کیش و مات شد.

در اتفاقات علوم پزشکی و انتصاب غلام نژاد، مردم به این نکته پی بردند که شعار ندای وحدتی که برای گذر از مرزهای سیاسی و منطقه ای سر داده شده بود سرابی بیش نبوده و برای همگان توخالی بودن آن نیز اثبات شد و اگر همه مدیریتهای استانی باقیمانده را به روشنفکر واگذار کنند، دیگر قادر به برگرداندن اعتماد از دست رفته اصلاح طلبان حامی وی و حتی اعتماد گرمسیری های مقیم بویراحمد، دنا و مارگون نخواهد بود.

این بحران بی اعتمادی در حالی است که روشنفکر در یکی دو سال گذشته با میدان دادن و اشتغال فامیل و اقارب و وابستگان سببی و نسبی خود، نیز اعتماد بسیاری از بدنه شاخص و شایسته را در جریان و به ویژه در طایفه از دست داده بود.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 99 نظر

  • 1 چترسحر 1400/12/8 12:59:37

    اتفاقا در تایید این مطلب زیبا، روشنفکر عمدا دانشگاه یاسوج و دانشگاه علوم‌پزشکی را واگذار کرد. به خاطر اینکه از افراد تحصیل کرده هم‌طایفه ای خود می ترسد. این‌هم‌از جکهای روزگار است که یک نماینده به جای اینکه حامی طرفدارانش باشد آنها را گول میزند.

    پاسخ
  • 2 دلپاک 1400/12/7 19:53:24

    کیش کاسپاروف. چه خوب و زیبا گفتی.

    پاسخ
  • 3 دلروز 1400/12/6 8:47:50

    روشنفکر سراسر تناقض است. روشنفکر سراسر دستپاچگی است. روشنفکر سراسر عدم صداقت است. روشنفکر سراسر عدم شهامت است. روشنفکر سراسر مظلوم نمایی است. روشنفکر سراسر نگاه کالا مآبانه به اطرافیان است. روشنفکر سراسر .... است. روشنفکر سراسر نگاه مادی است.

    پاسخ
  • 4 بویر احمد 1400/12/6 7:58:33

    روشنفکر جمع کن بساطت را

    پاسخ
  • 5 بسطام فر 1400/12/5 9:59:45

    دانشگاه علوم پزشکی هم مثل دانشگاه یاسوج فروخته شد.

    پاسخ
  • 6 فال گیر 1400/12/5 9:5:5

    ته ذهن‌روشنفکر برای علوم‌پزشکی: خورزوی خودش به نام‌ برفر را معاونت توسعه علوم‌پزشکی کند. وسلام‌ ختم‌کلام

    پاسخ
  • 7 ناشناس 1400/12/4 20:31:36

    چه جالب ندای وحدت خیلی خاطر خواه پیدا کرده یکی نگران آقای یزدان پناه،یکی نگران آقای روستا، اون یکی نگران آقای کمالی، یکی دیگه نگران آقای پارسه🤔شما جیب ما رو نزنید خاطر خواهی پیشکش، اگر دوستان مالک دست از پرونده سازیا بر علیه نخبه ها بر دارن به والله همه به حقشون میرسن،،،،،،،، اون جاده ای که شما دارید توش لایی می‌کشید خودمون آسفالتشو ریختیم، زنده باد حق وحقیقت ویک رویی

    پاسخ
  • 8 محمود 1400/12/4 20:20:9

    کامنتی میزارم خدا ناکرده هیچ منظوری ندارم چون واقعا برای این جریان زحمت کشیدم در تمام جلسات حضور داشتم در تمام روستاها همراه کاروان ایشون بودم خوشبختانه هیچ توقعی هم نداشتم و ندارم ولی متاسفانه متاسفانه متاسفانه چینش نیروهای ایشون اون هم از طایفه ای خاص باعث نارضایتی همه شده مخالف چینش هم طایفه ای یا اقوام نیستم به شرطی که افراد توانمند باشن نه مدیرکلی که نمیتونه فارسی صحبت کنه نه معاون اداره ای که که کامپیوتر فقط در حد روشن و خاموش بلده و شخص نماینده محترم سفارش کرده که این شخص معاون ..... در فلان اداره باشه آشنای اقوام یا هم طایفه ای یا از طایف خاص اگر کاربلد باشه تخصص و سواد فلان پست را داشته باشه که ما هیچ اعتراضی نداریم خوشحال هم میشیم ولی متاسفانه افرادی که انتخاب شدن بعضی از اونها در حد این پستها هم نیستند و حتی شاید در خواب هم نمیدیدند و حتی در این مورد خیالبافی هم نمیکردن که روزی چنین پستی گیرشون میاد

    پاسخ
  • 9 سمرون 1400/12/4 8:58:56

    احوال کی نصر. وقول خانواده اش میخواهند کی نصر ایل تامرادی اش کنند. زهی خیال باطل. با این‌همه .... و این‌ همه ........

    پاسخ
  • 10 پوله زیلایی 1400/12/4 8:52:54

    خدایا حق مردم بدبخت و مظلوم لوداب و زیلایی را که بدون هیچ آلایش و توقعی به ایشان رای دادیم و بعد ایشان با ........ و ........ همه زا رور می زند از حلقومش درآر. یا خدای مظلومین

    پاسخ
  • 11 ناشناس 1400/12/3 18:4:45

    نماینده ای که صادق نیست به درد خدمت نمیخوره .من تامرا ی مثل کی نصیر را میخوام نه تامرا ی که روشنفکر مقابل کل استان قرار داده افراد زحمت کش .توانمند مثل روستا .کروبی .دهش .اماده و خیلی دیگر را اقای روشنفکر داره بح میکنه .ارمان بیچاره را نابود کرد البته مشاورین روشنفکر ........ و .............هستن این دو نفر هم با نفشه سرمایه اجتماعی این ج ان پاک دست را نابود کردن

    پاسخ
  • 12 ناشناس 1400/12/3 18:1:22

    دای و هوی حمارش گل بیارش و ومالش .قرون من تربه وش نیکنی روشنفکر ...........

    پاسخ
  • 13 ناشناس 1400/12/3 17:9:31

    خدا لعنت کنه کسی که کارشو با تفرقه انداختن میخواد پیش ببره،خدا لعنتت کنه تفرقه ابدی انداختی بین سفلی وعلیا، سردسیر وگرمسیر، اصول گرا واصلاح طلب استان سایت افتو نیوز

    پاسخ
  • 14 ناشناس 1400/12/3 13:18:9

    برادر اسم طایفه خاصی رانیاوریداقای روشفکر ومشاورانه خاص خودش خاله خرزوی کردنشه بخدا تامرادی بدنام شده

    پاسخ
  • 15 بویراحمد بالا 1400/12/3 10:24:5

    روشنفکر غیر از اینکه دیگه تو خواب رای بویراحمد بالا رو ببینه.تو ندای تفرقه بودی نه ندای وحدت.تو فقط طایفه خودت را دیدی.کاری که روشنفکر داره میکنه هیتلر نکرد پاکسازی قومیتی کامل راه انداختن. با دکتر صادقی که یک استاد تمام هست صرفا بخاطر بویراحمد بالا بودن مخافت میکنه برای علوم پزشکی.اونوقت یک پزشک عمومی هم طایفه ای خودش رو که ۳ماهه استخدام شده و بدون هیچ سابقه مدیریتی هست میزاره رئییس بیمارستان شهید بهشتی بزرگترین بیمارستان استان..واقعا متاسفم

    پاسخ
  • 16 ناشناس 1400/12/3 10:21:36

    تو که میگی مرده ....... روشنفکر بهتر از زارعیه به عقلت شک کن۰ زارعی عزیز هر کجا هستی خدا پشت و پناهت

    پاسخ
  • 17 همشهری 1400/12/3 9:31:10

    یزدانپناه دانشگاه را به گند کشیده بود اگر چهارسال میشد گندش همه جا را میگرفت

    پاسخ
  • 18 ناشناس 1400/12/3 9:24:7

    روشنفکر اشتباه بود.روشنفکر دروغ بود روشنفکر عدم صداقت و مرمز بودن کارد دستش داد .من را اگر حتی بزارد فرماندار دیگه رای بهش نمیدم

    پاسخ
  • 19 رسول بهمن 1400/12/3 8:33:36

    اکثر کامتتا رو که خوندم اوح حقارت و ناامیدی رو از مخالفان دکتر روشنفکر دیدم و در صدر آنها همین اختف نیوز. هفتاد درصد مدیران استانی توسط روشنفکر سمت گرفتند بعد میان تیتر میزنن وامصیبتا و وا فلان و بهمان....گذشت اون موقعی که توی یک اداره مثلا نیرو از ۴۰ نفر ۳۹ تاش از یه طایفه ی خاص باشه گذشت اون وقتی که مدیریت های استانی واگذار میشد و امثال جنابعالی بخاطر جیره خوار بودن، چیزی ننیگفتی و مواجبتو میگرفتی گذشت سعم دو در هزار نفت رو از استان بردن و اختصاصش دادن گچساران ، اما جنابعالی باز جیره خوار بودی و تیتر نزدی اتفاقات بسیار بسیار زیادی در زمان تاجگردون و زارعی رخ داد ولی شما باز جیره ت رو میخوردی نوش جونت الان دیگه وقتش گذاشته یه عده بادمحون دور قاب و جیره خوار رو بها بدن بهشون بسوز حواستم حمع کن دیگه توهین نکن

    پاسخ
  • 20 رسول بویراحمدی 1400/12/3 8:12:17

    بارها اختف نیوز دنبال روشنفکر بوده و از هر فرصتی جهت تخریب استفاده کرده بیشتر از این جوابتو نمیدم چدن میدونم از کجا میسوزی. این همه مدیر روشنفکر عوض کرد یه مدیر هم از گچساران. فکر کردی استان فقط مال بویراحمده اینجوری برا خودت تحلیل میکنی؟ مردم گچساران حق ندارند مدیر داشته باشن؟ دقیقا مشخصه از مطالبت که چه هدفی رو دنبال میکنی خدا روزیتو جای دیگه بده

    پاسخ
  • 21 گندی خوری 1400/12/3 7:46:58

    خودم با دست خودمان انتخاب اشتباه کردیم....منتظریان بهترین بود. نه دروغ می گفت نه نارو میزد

    پاسخ
  • 22 شب تیره 1400/12/3 4:43:20

    از زارعی حمایت کردم و الان تنها راه شکست روشن پور رو در حمایت تمام قد از حاج نادر منتظریان می بینم . زنده باد حاج نادر و مرده باد لکنت زبان ،سیاس بودن ،حیله گری ،فریب مردم با اسم وحدت ،فامیل بازی و غیر آقای روشنفکر تامرادی ها رو کاملا میشناسم مردمانی صادق و صمیمی اند و اهل مررروت با آبرو و حیثیت ایلت بازی نکن و جلوه گر ..... و ...... و .... نباش .حرمت خودت و ایل بزرگ تامرادی را نگه دار .... پیشنهاد من این است که دور بعد نیا و نیا و نیا

    پاسخ
  • 23 خنده 1400/12/3 3:0:19

    این افتو پرست همش داری مغرضانه مطلب میزنی دکتر تو این دو سال بهترین عمل کرد را داشت،چرا اینقدر داری تفرقه افکنی میکنی؟برو چهره های شاخص ما گول ای حرفا را نمیخورن ......اقای افتو پرست گرما ندیدی یخ زدی

    پاسخ
  • 24 لوداب 1400/12/3 1:42:57

    روشنفکر اگه عرضه داشتی یکی وتامرادیل میزاشتی سرکار تامرادیل اگه غیرت داشته باشن دیگه این گول نمیخورن همونوقت ک براساس تعصب تصمیم میگرفتین نه عقل دنبالش شات وشوت ایکردیت ایسو هم حسرت بخریت ک گول خوردیت

    پاسخ
  • 25 سادات مممودی 1400/12/2 23:45:54

    لعنت بر من که به روشنفکر رای دادم

    پاسخ
  • 26 ناشناس 1400/12/2 22:52:41

    اون چاپلوسی که به سایت توهین میکنه جرات نداره حتی اسمشو بنویسه و فقط چندتا کامنت مختلف با اسم ناشناس میگذاری اگه ایشون جای دفاع داره از کارهاش بگو همینکه جرات نمیکنه حتی مراسم نزدیک ترین فامیل هاش هم بره نشون دهنده همه چیزه

    پاسخ
  • 27 تحلیلگر 1400/12/2 21:32:53

    بنده قول می دهم که روشنفکر مثل بقیه پستهای قبلی اش تا انتها ادامه نمی دهد و ول می کند. اگر کارها و رفتار ایشان را کنار هم بذارید متوجه خواهید شد. اکثر کارهای نماینده با هیچ عقلی نمیخونع. تعجب میکنم از اینهمه تضاد در رفتار و گفتار ایشان...

    پاسخ
  • 28 توتنده 1400/12/2 21:12:17

    با این‌همه تلاشی که برایت کردیم و تفنگ‌انداختم جرات داری بیا توتنده

    پاسخ
  • 29 در جواب مدعی اصلاح طلبی 1400/12/2 21:0:40

    اگر اصلاح طلب بودی اسمتو مینوشتی اصلاح طلب از واژه نهضت استفاده نمیکنه بچه فسقلی سیات که میگن اینه در یه کامنت هم سوتی بدی

    پاسخ
  • 30 صالح داستار 1400/12/2 19:54:53

    روشنفکر کارش تموم‌است به امید خدا.

    پاسخ
  • 31 در جواب ناشناس 1400/12/2 19:53:20

    واقعیتها را میگوید. اگر الکی شپک‌ بزند از نظر شما خوب است.اختف نیوز مغزهایی ست که چشم‌شان را بر روی حقایق بسته اند یا کور اند یا نمی بینند

    پاسخ
  • 32 حامی وجدان 1400/12/2 19:51:44

    خدا لعنتت کنه سایت خبری اساسا کذب و تخریب و تفرقه در استان

    پاسخ
  • 33 ...قلی پور 1400/12/2 19:50:16

    تعجبم از اینهمه دروغ و تفرقه این سایت افتوخبر.که چطور یک ذره وجدان نداری و با آبروی مردم بازی میکنی.چندین نکته رو خدمت شما عرض کنم که ۱.حتی بچه ای ک تازه وارد فضای مجازی شده میفهمه ک بیشتر این کامنتها را سه تا۴نفر بیشتر ننوشتن و با اسم های متفاوت کامنت میگذارن۲.آقای یزدانپناه اصلاح طلب بود و بهمین دلیل هم استاندار و دولت مخالف ایشان بودند و هم با سیدناصرحسینی مشکلی داشتند و هم آقایان منتظریان و هدایتخواه برای ایسان خرابی هایی میکردن و از ماندن یزدانپناه نگران بودن۳.سایت های خبری از جمله این سایت شده منبع تفرقه و بی وجدانیهای زیادی که بین ایلات استان و مردم این استان تفرقه میندازید و واقعیات را برای مردم نمینویسین به چ دلیل؟۴.دکتر روشنفکر الان یکی از قدرتمندترین سیاسی های استان هستند که نزدیک به۷۰درصد از مدیران استانی را در استان و بعضا کشور گذاشته و خدارو شکر از علیا تا سفلی از عملکرد ایشان راضی هستن۵.ندای وحدت برای همه بوده و هست و از تامرادی ها و سفلی گرفته تا ما و بیشتر مردم علیا با این گفتمان مردمی هم پیمان شدیم که بساط منفعت طلبان و چاپلوسان را برچینیم .وجدانت کو افتوخبر

    پاسخ
  • 34 وحید 1400/12/2 19:47:0

    روشنفکر نخبگان ریشه دار را کنار می زند. چه در سر دارد، خدا می داند!!!!!!

    پاسخ
  • 35 رضا 1400/12/2 19:44:41

    بهتره بزرگان، تحصیل‌کرده‌ام و ریش سفبدان از این جناب بخواهند که انتخابات بعد ثبت نام نکند.اجماع عقلانی صورت گرفته، این اجماع را نهایی کنند و عملی. این جناب بندر روشنفکر دیگر به صحنه نیاید.

    پاسخ
  • 36 اقای خبری دنبال چی میگردی دیگه کار از کار گذشت 1400/12/2 19:41:36

    اقای خبری دنبال چی میگردی دیگه این شرت پرت تعطیل شده اگه یک نمابنده در سطح استان هست ووجود داره روشنفکر هست ۸۰ درصد نیروهای انتخابی روشنفکر تامرادی نیست برو به نان باش که خربزه اب هیت

    پاسخ
  • 37 ناشناس 1400/12/2 19:26:6

    داستانسرایی فرمودید ، این قصه های بچه گولزن دیگه صدمن یه غاز هم نمی ارزند ، بنده از نیروهای اصلاح‌طلب حامی دکتر روشنفکرم ، هم من هم دکتر یزدانپناه.و هم سایر دوستان اصلاح‌طلب به این امر واقفیم که در دولتی که تمام سوراخ سمبه هاش باید طعم اصولگرایی داشته باشد ، هیچ توقعی از آقای دکتر روشنفکر نداشته و نخواهیم داشت ، ولی با این وجود برسر عهدمان خواهیم بود و این نهضت به یاری پروردگار همچنان بالنده و سرفراز به پیش خواهد رفت.

    پاسخ
  • 38 ناشناس 1400/12/2 18:43:56

    بیامرزد پدر اونی را که بهت گفت اَختُف نیوز آب رو همونجایی بریز که داره بشدت میسوزه زنده باد سردار ندای وحدت

    پاسخ
  • 39 اداره راه و شهرسازی 1400/12/2 18:21:29

    کدام کار درست و حسابی برای حوزه انتخابیه بویراحمد یا دنا یا مارگون‌ صورت گرفته؟ کدام پروژه تعیین تکلیف یا نهایی شده است؟ کدام طرح آبرسانی به سرانجام مقصود رسیده است؟ زلزله سی سخت و مردم آواره چی شدند؟ همش جار و جنجال و هیاهو همش فرافکنی و دروغگویی همش فرار روبه جلو. در پشت پرده چه خبر است؟ آیا کسی هست بپرسد که پروژه های چند میلیاردی در فارس و خوزستان به نورچشمی ها و اهل خانواده چطور واگذار شده اند؟ مردم بدبخت و مظلوم ما... خدایا به دادمان‌برس و حقمان‌را بگیر. غیر از خدا کسی را نداریم

    پاسخ
  • 40 سپیده صبح 1400/12/2 16:27:34

    انتخاب روشنفکر اشتباه نبود چون باید برای درس دادت به تعدادی افراد، ان انتخاب صورت میگرفت اما ادامه دادن با ایشان به دلیل تعصبات کورکورانه طایفه‌ای = ........... اول خودم بعد دیگران

    پاسخ
  • 41 زاد 1400/12/2 16:20:4

    در متن مذکور، اول توجه داشته باشید که زارع بیشترین خدمت رو به اصلاح طلبان کرد، سری به لیست مدیران ۸ سال نمایندگی ایشان بزنید تا حساب کار دستتان بیایید. یزدانپناه خیانتی به زارع کرد رو نباید هیچوقت فراموش کنه، و قطعا حق آن نیروهای اخراجی روزی گریبان ایشون رو خواهد گرفت. روشنفکر با چندتا مدیر شهرستانی و تعداد محدودی از مدیران استانی دلخوش این هست که پست ها رو تصرف کرده، لیست مدیران ارشد و مدیر کلهای استان رو دربیارید و بررسی کنید که چند درصد آنها سهم روشنفکر شده است؟ قطعا به این نتیجه خواهید رسید که عزت بویراحمد در استان طی همین دوسال برباد رفت. فعلا که عملکرد روشنفکر و با بکار گرفتن نیروهایی که در ادارات داشته نتیجه ای جز تفرقه و نفاق بین بویراحمد علیا و سفلی نداشته، از طرفی دلخوری های زیادی دورن ایلی هم درست کرده است. افراد خوش خدمت به ایشان از دور خارج شدند و افراد کاسه لیس و پاچه خوار دارند همه امتیازها رو از ایشون میگرند. کدام پروژه عمرانی، کدام وضعیت رفاهی و کدام خدمتی ایشان تاکنون داشته اند؟ کاش ایل تامرادی این همه هزینه رو پای کسی میدادند که توانایی لازم رو میداشت.

    پاسخ
  • 42 بیاره 1400/12/2 16:15:8

    روشنفکر خیلی سریع وارد فاز قسم و قرآن و مظلوم‌نمایی میشور. شگرد ایشان است. اگر یک‌کار درست و حسابی از ایشان‌ تا حالا دیدید بفرمایید. خوا ده وشانس ایما بیار یل نخو که وه یو اعتماد کردیم. به پیر به پیغمبر شجاعت و یکرنگی زارع یا همان‌هدایت خواه خیلی بیشتر بود

    پاسخ
  • 43 مارگون 1400/12/2 16:7:54

    روشنفکر لطفادیگه آبروریزی بسه یکی فکر میکنه تامرادی ها همشون مثل شما ...... هستن نمیدونن ...... تر و بی .... تر وتو داخلشون نیس فقط ....

    پاسخ
  • 44 ناشناس 1400/12/2 15:55:41

    مرده روشنفکر بهتر زارعه زنده با د تامرایی

    پاسخ
  • 45 ناشناس 1400/12/2 15:44:48

    که کدخدایل ریش سفیرل مهندسی دکترل وریسیت د ابرویی سیمو نمونده همه وتیه تامرادی ایچیله ایبینن اوسو یه بر آدم ودردنخر مرد وابینه بقران د جون سیم نویسایه از بس مردم توجیه کردم

    پاسخ
  • 46 ناشناس 1400/12/2 15:41:28

    ته روشنفکر همی سایت پار سر قضیه آموزش و پرورش وردا ودر هموسو باید متوجه ایابیم کی نماینده مو وابیه

    پاسخ
  • 47 ناشناس 1400/12/2 15:40:2

    نظر این حقیر درمورد آرایش جدید در بویراحمد پایین بهترین کار این هست ابزرگانی که مهدی روشنفکر با ابرو حیثیت آنها بازی کرده و از اسمشون گذشته یک اجماع کرده و در یک بیانیه تکلیف همه چیز را مشخص کنند از جمله این آقایان دکتر وارث پارسا،دکتر شیرعلی خرامین،دکتر علم بهادر ، دکتر مرتضی فروغی ،دکتر یزدانپناه . بیاید تا بیشتر ابروی ایلمان نرفته بپاخیزیم به نام تامرادی به کام سرکوهکی و بادلانی

    پاسخ
  • 48 ناشناس 1400/12/2 15:35:10

    یزدانپناه هم به پارسا و خرامین و بهادر پیوست ببینید چه بر سر ایلمون اومده

    پاسخ
  • 49 🤔 1400/12/2 15:20:50

    😂😂😂دکتر یزدان پناه برداشته شد چون اصلاح طلب بود، نه زور سید بهش رسید نه زور استاندارتون، خدایی استاندار قسم بدید بهش بگید چند بار التماس کردی تا روشنفکر حاضر بشه تنها نیروی ایشونو بذاره؟ بعدش خدایی چند نفرتون تا دیروز داشتید خرید خونه دکتر یزدان پناه رو دم در تحویل خانوادش می‌دادید که الان دم درآوردید، راستی آقای دکتر یزدان پناه الان فهمید که ای کاش یه کاری برا تامرادی میکردم ومیرفتم وقتی شماها رو الان میبینه، در ضمن خوشم میاد که اینقد از نیروهای دکتر روشنفکر ترس دارید خدا میدونه چقد از خودش می‌ترسید؟ 😂😂😂جمع کنید بساطتان را

    پاسخ
  • 50 محمدتقی 1400/12/2 14:13:8

    دور بعد در حوزه بویراحمد: نه به حسادت، نه به تنگ نظری، نه به ناتوانی، نه به بیسواد، نه به فریب، نه به ترس.

    پاسخ
  • 51 سایه سفید 1400/12/2 14:6:48

    سلام بر حاج نادر منتظریان . زنده باشیم این دور برایش سنگ تمام میزاریم

    پاسخ
  • 52 شاه اسماعیل 1400/12/2 14:3:38

    کسانی که از بی عدالتی و عدم شایسته سالاری ،ندای وحدت می نالند و ناراضی هستند تنها و تنها و تنها یک راه دارند حلقه به دور آقای نادر منتظریان شوند تا .... این سیاس و .... را به زمین بمالند .نادر منتظریان تنها راه نجات است....

    پاسخ
  • 53 جبهه انقلاب 1400/12/2 13:55:28

    با نهایی شدن دکتر صادقی با وجودی سید ناصر در باطن مخالف بود اما مخالفت نکرد تا روشنفکر باطن خود را نشان دهد انقد صبر کرد و سکوت کرد تا روشنفکر روی واقعی خودش نشون داد و گفت هر چی شما گفتید همان. جبهه انقلاب صادقی را معرفی کرد اما سید ناصر هم تا لحظه اخر سکوت کرد چون میدانست چه اتفاقی خواهد افتاد.

    پاسخ
  • 54 علی 1400/12/2 13:49:53

    هر کدام از اینها که نام برده اند از جمله یزدان پناه، خرامین، پارسه، بهادر، فروغ فر واقعا خودشان بالقوه یک نماینده مجلس هستند. بدا به حال روشنفکر از این ممسک بودن و حسادت.

    پاسخ
  • 55 کل قربونعلی 1400/12/2 13:31:51

    آقای روشنفکر لطمه بسیار بدی به طایفه شریف تامرادی وارد کرد. این آزمونی بود که ایشان رفوزه شدند. مردم تا اید این دوره روشنفکر از حافظه شون پاک نمیشه. ندای وحدت یک فریب بود

    پاسخ
  • 56 زیر بیدل مارگون 1400/12/2 13:26:57

    روشنفکر توسط س.ن. گول خورده است. خود ایشان هم بدش نمیومد که یزدان پناه و خرامین را دور بزند. ترس و لرز بی دلیل ایشان به خاطر عدم تجربه سیاسی و تنگ نظری است. یکسری افراد چاپلوس و بیکار هم دورش شپک ایزنن.. خودش هم هر روز قسم حضرت عباس و شاه قاسم و جوون ....... و ....... را به ...... در مورد علوم پزشکی ایخره. همه فهمیده اند که ایشان .... می گوید و صادق نیست

    پاسخ
  • 57 رضا 1400/12/2 13:23:11

    در این که دکتر صادقی گزینه نهایی بود هیچ شکی نیست.ولی در متن شما ۲جا احتمالا اشتباهه.اول اینکه دلیل اصلی عدم انتخاب دکتر صادقی مخالفت استاندار بود که اونهم به دلیل مخالفت روشنفکر و موحد بود.یعنی حتی موحد هم مخالفت کرد.اشتباه دوم فک کنم اینه که اصولا معرفی دکتر صادقی توسط مجموعه نیروهای انقلاب صورت گرفت نه توسط سید ناصر.حتی فک کنم خود سید ناصر هم مخالفت کرد با دکتر صادقی. به هر حال هر اتفاقی افتاد مخالفت نمایندگان مانع انتخاب یک نیروی اصولگرا شد و در عوض یک نیروی تقریبا اصلاح طلب انتخاب شد.و این نشاندهنده اینه که در استان ما نمایندگان قدرت بسیار زیادی دارند به طوری که در دولت اصولگرا ربیس اصلاح طلب انتخاب میکنند

    پاسخ
  • 58 علی 1400/12/2 12:57:33

    این سری روشنفکر چنان ضربه ای از طرف یزدان پناه بخورد که تا سال ها به خودش نیاید مطمئن باشید این سری روشنفکر بیست هزار رای می اورد

    پاسخ
  • 59 ناشناس 1400/12/2 12:9:59

    دست روشنفکربرای مردم روشده با مزلوم نمایی گرگ درپوست میش

    پاسخ
  • 60 ساسان 1400/12/2 11:52:11

    روشنفکر نیروهای قدر را یا دور می زند یا رد می کند به هر حال دنبال آدم های ضعیف هست. ترس و شکاکیت دو ویژگی خاص این مرد هست.نیروهای قدر تامرادی های را هم کنار می زند از ترس . ادارات مهم را هم به تامرادی ها نمی سپارد به خاطر همین دو ویژگی. سراغ ادارات نیم بند می ره. نیروهای تامرادی که یا دور زد و یا کنار نهاد را نگاه بفرمایید و خود حدیث مفصل بخوانید: دکتر یزدانپناه دکتر خرامین دکتر بهادر دکتر پارسه دکتر فروغ فر ….

    پاسخ
  • 61 حق 1400/12/2 11:45:20

    خداوکیلی اگ جای نماینده بیراحمدروشنپکربودم مث ۴بارقبلیش درطول مسولیتهای گذشتش این بارهم استعفامیکردم من بعنوان یک تامرادی ایشون راضعیفترین نماینده قرن میدانم حتی ازسیدمسعودحسینی هم ضعیفتر آخ ازبدبخت ماک ایشون نمایندمونه بزودی فردی میادک بهت میگه جمع کن بساطت رررررر وبرو

    پاسخ
  • 62 احمد رضا ارمین اصل 1400/12/2 11:16:6

    واقعیت محضه دونه به دونه این حرفا

    پاسخ
  • 63 حسنعلی 1400/12/2 11:13:27

    این اطلاعات قطعا از وزارت کشور یا از تیم اطراف سید قدرت به بیرون درز کرده

    پاسخ
  • 64 ناشناس 1400/12/2 10:22:57

    اگه خبر نداری معاون سیاسی استاندار مادرش تامرادی هست اگه خبر نداری رئیس دانشگاه آزاد برای آقای روشنفکر روز آخری سخنرانی کرد و یکی از لیدر عای ندای وحدت بود اگه هبر نداری الان هفتاد درصد مدیرهای استانی معرفی شده دکتر روشنفکرن هستیم بر آن عهدی ک بستیم دکتر روشنفکر ی تنه همتونو لوله کرده

    پاسخ
  • 65 دنا 1400/12/2 10:13:49

    تعدادی از اعضای تیم فضای مجازی اقای روشنفکر کلا کارشون ترور شخصیت و هیاهوست و انتشار دروغ در فضای مجازی!!!! به بچه های خودشون هم رحم نمیکنن افراد با فهشون دیگه فعالیت ندارن و با اینا همکاری نمیکنن اینو با اطلاع کامل دارم عرض میکنم پس همه را به یک چشم نگاه نکنیم

    پاسخ
  • 66 شمارش معکوس 1400/12/2 10:10:6

    مردم بیچاره فریب چه ادمایی رو میخورن و به چه امیدی رای میدن

    پاسخ
  • 67 حسین 1400/12/2 10:0:26

    خبر نداری پس صادقی میومد که به نفع روشنفکر بود

    پاسخ
  • 68 محمد 1400/12/2 9:59:29

    غیر خوا دونه استاندار چه التماس و روشنفکر ایکرد که آبروم در گچساران داره میره غلام نژاد را موفقت کن

    پاسخ
  • 69 محمد 1400/12/2 9:58:30

    کم زیا نداره

    پاسخ
  • 70 محمد 1400/12/2 9:49:59

    بهبه خدا بنده خودم هم طایفه اقای روشنفکرم از وقتی متوجه برخی موضوعات شدم حالم از سیاست به هم میخوره

    پاسخ
  • 71 نه به روشنفکر 1400/12/2 9:45:58

    بوی اختلاس و حقوق نجومی میاد خردند و بردند ندای فامیلی

    پاسخ
  • 72 مجازات 1400/12/2 8:52:14

    یک ادم عاقل که سرش به تنش بیرزه از حامیان اقای روشنفکر از روشنفکر دفاع نیکنه سه گروه فقط از ایشان دفاع میکنند یا تعصبات کورکورانه دارندیا از خیلی مسائل بیخبرند یا چیزی گیرشون اومده و قرار چیزی گیرشون بیاد.

    پاسخ
  • 73 علوم پزشکی 1400/12/2 7:49:42

    بر اساس شواهد و قرائن به دلیل الطاف بیش از حد یزدانپناه و هزینه کردن اعتبار و آبروی خود برای جریان و حامیان روشنفکر، در بین این گروه به سرعت مسیر محبوبیت را طی کرد و همین موضوع باعث شد مهدی روشنفکر احساس خطری جدی کند و نماینده بویراحمد از همان آغاز، رابطه صمیمانه ای که قبل از انتخابات مجلس ۹۸ را با رئیس دانشگاه نداشته باشد.//// این جمله عالی بود... ترس از یزدان پناه. ایشان به همه چیز و همه کس مشکوک است

    پاسخ
  • 74 ناشناس 1400/12/2 7:48:4

    دست بالا را همه میدونن کی داره علوم پزشکی سهم سید ناصر بود تقسیم کردند بین خودشون.. من که میدونم از کجا میسوزی آبو بریز همونجا که می‌سوزه

    پاسخ
  • 75 ندای وحدتییییی 1400/12/2 7:44:11

    روشنفکر توانمند ترین‌و داناترین افراد را دارد. روشنفکر بهترین نیروها را دارد. روشنفکر کم توقع ترین نیروها را دارد. روشنفکر باعرضه ترین نیروها را دارد. روشنفکر عملیاتی ترین نیروها را دارد. روشنفکر قدرترین نیروها را دارد. روشنفکر همه چی دارد .. اما اما به همه آنها به دید تهدید نگاه می کند نه فرصت. به همه آنها یک انگی می زند همه آنها رل دور می زند. همه آنها را گول میزند

    پاسخ
  • 76 مادوان 1400/12/2 7:35:2

    دلیل عدم حمایت از خرامین و یزدان‌پناه ترس بیجهت از این‌افراد بود. ایشان فکر می کرد که خرامین و بزدان‌پتاه کاندید!!! می شوند. نگاه کنبد چقدر این‌برادر ما کوته فکر است. خداتو بخیر بگذرونش

    پاسخ
  • 77 مارگون 1400/12/2 7:31:27

    والا بلا روشنفکر دنبال کاشتن‌نیروهای توانمند نیست. ایشان به نوعی نیخواهد بقیه را درو بزند. به یک عده میگوید رد شده اید. به بک عده می گوید اصلا طلبید مگر خرامین چه مشکلی داشت مگر کمالی چه مشکلی داشت مگر فروغ فر چه مشکلی داشت مگر مرادی چه مشکلی داشت مگر آماده چه مشکلی داشت مگر کروبی چه مشکلی داشت مگر ولایتی چه مشکلی داشت و دهها نمونه دیگر... ایشان همه چیز را واگذار کرده متاسفانه

    پاسخ
  • 78 یاسوج 1400/12/2 7:21:56

    برخی از این افراد نه تنها در محل بکارگیری یعنی همان دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت بویراحمد کاری انجام نمی‌دهند بلکه فقط کار آنها رصد فضای مجازی و ترور شخصیت افراد منتقد و شاخص بویراحمد به ویژه منتقدان درونی جریان ندای وحدت می باشد.

    پاسخ
  • 79 زهرا 1400/12/2 5:46:36

    حالت مثلا میخواید بگید سید ناصر هنر کرده؟؟؟ غلام نژاد نیروی تاجگردون هست زنده باد تاجگردون

    پاسخ
  • 80 همشهری 1400/12/2 1:39:15

    یزدانپناه دانشگاه را به .... کشیده بود اگر چهارسال میشد .....همه جا را میگرفت

    پاسخ
  • 81 کورپشیمون 1400/12/2 1:28:28

    ککا خدا زنندمبو اگر دل خشی وش داشته بیم ایشون خیلی زیبا کلاه نها وسرمو اما تا دوگوش خدا بیامرزه پدر و مادرته با قلم زدنت بخصوص تکه آخریش ایشون هیکدوم از زحمتکشان را ندید بجز وابستگان سببی و نسبی اصلا دلش نیخه نخبگان تامرادی هم رشد کنن فقط دایره نزدیک خودش ک بعضی ایگن و سفارش افراد خاصیه بخصوص گروه من حونی و اما بیونبو که بزودی وت خواهیم درومد و چنان ایزنیمیت که تا ابد سوزش من بویراحمه بپیچه تا دیگه کسی بوی خیانت و مشامش خوش نیاد😖

    پاسخ
  • 82 ناشناس 1400/12/2 1:13:27

    کر خوب قیمت نداره سید ناصر کار خوبی کرد يزدان‌پناه ای استان و نابود کرد

    پاسخ
  • 83 ناشناس 1400/12/2 0:54:35

    اتفاقا زارع هیچوقت ب اصلاحطلبان خیانت کرد و در مدت نمایندگیش به اذعان بچه های چپ بیشترین حمایت از اصلاحطلبان کردـ.. اقای ارام کمی اصیل رفتار کنید والله اگر ما اصلاحطلبیم ایشون کمتر از سید باقر بچه ها رو حمایت نکرد اگرم کاهلی بود از جانب دوستان ما بوده

    پاسخ
  • 84 داریوش 1400/12/2 0:38:27

    قطعا اتفاقی عجیبی افتاده بود که یک دفعه غلام نژاد شد رییس

    پاسخ
  • 85 بویراحمد سربلند 1400/12/2 0:38:1

    خودتی! سیدت نتونست کاری کنه،آقای غلام نژاد پسرخاله استانداره از آن ناحیه پست گرفت بعدش دکتر یزدانپنا چون مثل مرد روی عقیده اش)اصلاطلب)ماند مثل خیلی از آقایون رنگ عوض نکرد، وچون همسو بادولت نبود عوض شد،۶ماه دیگه قدر دکتریزدنپنا را می‌فهمید که چه گوهری را از دست دادینه

    پاسخ
  • 86 محمد زمانی 1400/12/2 0:37:14

    حق اصلاح طلبلانی دنبال ان ها پرونده سازی میکنند این افراد را نابود خواهد کرد

    پاسخ
  • 87 رضوانی نیا 1400/12/2 0:35:54

    ان‌هایی مطلب را قبول ندارند از شخص دکتر روشنفکر یا سید ناصر حسینی یا دکتر صادقی سوال بپرسند

    پاسخ
  • 88 افتخاری 1400/12/2 0:34:43

    محیط زیست منابع طبیعی ارتباطات بنیاد شهید همه این موارد روی هم یک مدیریت شرکت نفت گچساران نمیشن

    پاسخ
  • 89 علوم‌پزشکی 1400/12/2 0:33:22

    بله جناب صادقی نهایی بود و کامل در جریانشیم چون مصاحبهداده بود اما روشنفکر از ترس ایشان تمام شروط نماینده گچساران را پذیرفت

    پاسخ
  • 90 بویراحمد 1400/12/2 0:32:52

    برشرف آدم نامرد ودرغگو لعنت،هرکسی که به مردم دروغ می‌گوید شرف ندارد ،

    پاسخ
  • 91 ناشناس 1400/12/2 0:30:29

    برشرف آدم نامرد ودرغگو لعنت،هرکسی که به مردم دروغ می‌گوید شرف ندارد ،

    پاسخ
  • 92 اردلو 1400/12/2 0:20:29

    خیلی زیادی حرف زدی همه هم مغرضانه و تفرقه افکنانه ولی کور خوندی اتفاقا روشنفکر داره میشه سناتور ....کور خوندی

    پاسخ
  • 93 حقگو 1400/12/2 0:20:2

    یعقوب پرفر خودتو آماده کن برا اخراج نیروهایی ک ب کار گرفتی ،واقعا خسته شده بودیم از دست ی عده ...دمت گرم سید محرومان

    پاسخ
  • 94 کارمند 1400/12/2 0:8:52

    خدا را شکر که دانشگاه از شر حامیان ندای وحدت آزاد شد

    پاسخ
  • 95 تامرادی 1400/12/2 0:5:26

    ........شعر نوشتی،جمع کن بساطت رو،هستیم برآن عهد ک بستیم.

    پاسخ
  • 96 دهرابپور 1400/12/2 0:0:27

    آرام خداوکیلی سیاسی نیستی همه میدونن سیدناصر دکتریزدان پناه عوض نکرد دولت خواست یزدان پناه برود چون ایشون اصلاح طلب بود

    پاسخ
  • 97 دانشروز 1400/12/1 23:58:47

    دست خدا بالای همه دست‌هاست اینده اتفاقات عجیبی رخ خواهد داد و کسانی با صداقت مردم صادق و فقیر بازی کردند ارزوی مرگ میکنند

    پاسخ
  • 98 واحدی ارسلان 1400/12/1 23:57:13

    پس سکوت سید دلیل داشت

    پاسخ
  • 99 علوم‌پزشکی 1400/12/1 23:56:30

    بعد یزدانپناه خیلی از افراد حساب کار میاد دستشون که هر ادمی چقد ارزش داره

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها