یادداشت
گفتگو و گزارش

محفل‌گرایی استاندار

محفل‌گرایی استاندار

اَفتونیوز - در هماهنگی با اراده ی دولت برای تعامل با مجلس و واگذاری انتصابات مدیران استانی به نمایندگان، برخلاف آنچه تصور میشود نمی توان برای احمد زاده استاندار و عالی ترین نماینده ی نهاد دولت سهمی قایل نشد و برای او نقشی منفعل در نظر گرفت.

موضع گیری ها و تلاش های احمد زاده هر چند عیان نبود ولی برای آگاهان به تحولات استان کاملا مشخص بود او در زمینی می کوشد که تمام همتش انتصابات از حلقه ای خاص است.

احمد زاده که هیچ فعالیت حزبی با تعهد اصول گرایی از او طی سال های اخیر ثبت نشده است و در اوایل متاثر از سیاست های دولت اصول گرا و جو سیاسی ، علیه نیروهای دولت قبل و لزوم تغییر هر چه سریع تر و محتوای تند سیاسی مواضع مناقشه برانگیزی داشت ، ولی این در ادامه تاجگردون بود که در نامه ای با اعتراض به بودجه ی گچساران و باشت و پروژه های بر زمین مانده به تماس های مکرر خود به احمد زاده و تذکر به او پرده برداشت، گفتمانی که مواضع بالا به پایین در آن کاملا مشخص بود تا نشان دهد هر چند احمدزاده منتصب به دولت مردمی است و دفتر او میزبان جریان های اصول گرا برای تبریک و تبیین سیاست های حاکمیتی در استان بود ولی در نهان متاثر از جریان دیگری است که در گچساران و باشت محفل گردانی میشود.

احمد زاده محافظه کارانه در جهت " استمرار تاجگردونی" ها کوشید تا جایی که از عزل ناگهانی و بدون اطلاع صفایی مدیر کل باشتی میراث فرهنگی غافلگیر شده بود ، در مصاحبه ای به پرونده سازی علیه فرزندان استان ابراز ناراحتی کرد و از این روند گلایه کرد .

تلاش های استاندار برای انتصاب دکتر غلامنژاد به ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان که هیچ قرابت فکری با دولت مردمی ندارد در راستای تقویت همان حلقه ی قومی است که در تضاد فعل و شعار مدیریت توانمند صیدالی در شرکت نفت و گاز گچساران را برنتافتند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 گچساران 1400/12/3 4:22:26

    واقعا استاندار ضعیفی داریم.

    پاسخ
  • 2 سعید 1400/12/2 22:42:15

    آخه در سه سال اخیر که تاجگردون نیست تمام نیروهای گچساران عزل شدند این مطالب دروغین از کجا اومده در لیست نیروهای ادارات بگردی سهم گچساران از ادارات کل ۲ درصد سهم یاسوج ۶۰ درصد و سهم کهگیلویه ۳۶ درصد هست

    پاسخ
  • 3 حسین 1400/12/2 21:50:0

    اگر یکی ۸ماه خواب رفته بود و مثل اصحاب کهف یهو بیدار میشد و لیست مدیران فعلی استان رو میدید قطعا فکر میکرد یک اصلاح طلب رئیس جمهور شده.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها