یادداشت
گفتگو و گزارش

بودجه سد آبریز حدف شد

بودجه سد آبریز حدف شد

براساس آخرین اطلاعات دریافتی از منابع خبری سد آبریز به صورت قطعی از لایحه بودجه ۱۴۰۱ حذف شده و نماینده کهگیلویه علی رغم حضور در کمیسیون تلفیق و اخذ مجوز زیست محیطی به علت عدم اخذ سایر مجوز ها و نبود نقش آفرینی موثر نماینده حوزه انتخابیه در کمیسیون تلفیق نتوانسته است آن را وارد بودجه ۱۴۰۱ نماید.

به گزارش افتونیوز؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی سه شنبه ۱۷ اسفند با ماده واحده، جداول، ردیف‌ها و اجزای لایحه بودجه ۱۴۰۱ موافقت کردند.

آخرین گزارش های دریافتی از صحن مجلس شورای اسلامی حکایت از آن دارد که هیچ گونه ردیفی دال بر اختصاص بودجه به سد آبریز در بودجه، جداول و ردیف های مصوب نمایندگان وجود ندارد.

این مساله در حالیست که تیم تبلیغاتی و رسانه ای نماینده کهگیلویه بزرگ با انتشار توییت ها، خبر ها و گزارش ها خبر از قرارگیری این پروژه حیاتی در بودجه ۱۴۰۱ داده بودند.

سید محمد موحد که مدت زمان چند ماهه با بهانه سازی حضور در کمیسیون تلفیق و تلاش برای قرارگیری این پروژه در بودجه ۱۴۰۱ از مسیر کمیسیون تلفیق خبر داده و از سفر به حوزه انتخابیه امتناع نموده بود اکنون با این پرسش افکار عمومی رو به رو شده است که دستاورد ایشان در کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ چه بوده است.

این پایگاه خبری آماده انتشار پاسخ دفتر ارتباطات مردمی نماینده کهگیلویه بزرگ نسبت به این خبر می‌باشد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها