یادداشت
گفتگو و گزارش

چهره سال هنر انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد/ عکس

چهره سال هنر انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد/ عکس

رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: محمد سلیمی راد از هنرمندان این استان در آیینی به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۰ این استان معرفی شد.

محمدشریف اسلامی نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جمعی از مسئولان اجرایی، متولیان حوزه فرهنگ و هنر به همراه هنرمندان و قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد در این آیین که در شهر یاسوج مرکز استان برگزار شد حضور داشتند.

وی افزود: محمد سلیمی راد هنرمند ملی و بین المللی کهگیلویه و بویراحمد در این آیین به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی استان در سال ۱۴۰۰ انتخاب شد.

رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: محمد سلیمی راد با فیلم مستند «سرباز شماره صفر» سال گذشته تندیس طلای بهترین مستند بخش شهید آوینی پانزدهمین جشنواره بین المللی مستند ایران (سینما حقیقت) را کسب کرد و علاوه بر آن نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین مستند سینمایی از چهلمین جشنواره فیلم فجر نیز شد.

اسلامی نژاد عنوان کرد: محمد سلیمی راد متولد سال ۱۳۶۶ در شهرستان کهگیلویه از توابع کهگیلویه و بویراحمد، فیلمساز و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی سینما و کارگردانی و دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی است.

۲۰ تا ۲۶ فروردین ماه هر سال به مناسبت سالروز شهادت سید مرتضی آوینی به عنوان هفته هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها