یادداشت
گفتگو و گزارش

کارت قرمز خداداد افشاریان به فوتبال کهگیلویه و بویراحمد

بعد از انتخاب خداداد افشاریان به عنوان یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال همگان انتظار داشتند تا او معجزه ای برای فوتبال استان و شهر یاسوج داشته باشد اما افسوس

کارت قرمز خداداد افشاریان به فوتبال کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش اَفتونیوز فارس نوشت، فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در سالهای اخیر دچار روزمرگی و رکود و سکون شده فوتبالی که می‌توانست با کمی حمایت بیشتر از سوی مسئولان به خصوص هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد سری میان سرها در فوتبال کشور داشته باشد.

درستی این ادعا موفقیت های تیم فوتبال شهرداری یاسوج در اوایل دهه اخیر بود که توانست جایگاهی بزرگ برای خود در فوتبال کشور دست و پا کند اما به دلیل عدم حمایت‌، این تیم از گردونه فوتبال کشور خارج شد و اکنون یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن همه ظرفیت‌ها اعم از استعدادهای درخشان و ناب همچنین زیرساخت‌های کم نظیر مثل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری و ورزشگاه تختی یاسوج همچنان در کما به سر می برد.

بعد از انتخاب خداداد افشاریان داور بین‌المللی فوتبال ایران به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد همگان امید داشتند تا این چهره ملی و بین المللی در عرصه فوتبال راه چاره‌ای برای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد و فوتبال یاسوج بیاندیشد اما افشاریان در همان مدت نیز کار شاقی انجام نداد در حالی که پیشینیان و گذشتگان او بسیار بهتر اقدام کرده بودند.

در دوره مدیریت پرویز موسوی تیم فوتبال شهرداری یاسوج به عنوان یکی از تیم‌های مطرح در جنوب و جنوب غرب کشور یقه بسیاری از تیم های بزرگ ایران را در ورزشگاه تختی گرفت اما بعد از آن و در زمان افشاریان نه تنها حرکتی نشد بلکه روز به روز فوتبال استان به سوی افول و خاموشی پیش رفت.

اما بعد از انتخاب خداداد افشاریان به عنوان یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال همگان انتظار داشتند تا او معجزه ای برای فوتبال استان و شهر یاسوج داشته باشد ولی باز هم در طول چند سالی که او به عنوان عضو هیئت رئیسه فوتبال و رئیس کمیته داوران حضور دارد اقدامی برای درمان فوتبال استان انجام نداد و تنها کار او برگزاری مسابقات به صورت روزمره در استان بود که یک فرد عادی و غیر فوتبالی نیز از پس این کار بر می‌آمد.

خداداد افشاریان که اکنون اسب خود را برای انتخاب مجدد در هیات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد زین کرده تاکنون چیزی در چنته برای این استان نداشته است در حالی که تاج رئیس فدراسیون فوتبال چند روز پیش با حضور در استان کردستان قول واگذاری یک تیم دسته دومی را به این استان داده است اما دیگر عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال یعنی خداداد افشاریان نخواسته و یا نتوانسته و یا دنبال نکرده که امتیاز چنین تیمی به شهر فوتبال خیز یاسوج داده شود.

با این تفاسیر می‌توان گفت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با عضو هیئت رئیسه فدراسیون و رئیس کمیته داوران کشور همچنان روی خط رکود و سکون است.

 رییس فدراسیون که به منظور حضور در مجمع عمومی و سالیانه هیات فوتبال کردستان  به این استان سفر کرده، پس از دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان و رییس هیات فوتبال کردستان، با اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان دیدار و گفتگو کرد.

وی در در این دیدار ضمن تاکید بر وجود استعدادهای درخشان ورزشکاران کردستانی در رشته فوتبال از حضور تیم های کردستانی به ویژه بانوان فوتبالیست این استان در لیگ های مختلف فوتبال کشور حمایت کرد.

تاج همچنین در این دیدار از واگذاری امتیاز یک تیم به نمایندگی از استان کردستان در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور خبر داد و اظهار داشت؛ به منظور ایجاد شور و نشاط و انگیزه در میان جامعه فوتبالی کردستان، فدراسیون فوتبال سهمیه یک تیم در لیگ دسته دوم را به این استان اهدا خواهد کرد.

در طول مدتی که افشاریان رئیس هیئت فوتبال استان شده تاکنون هیچ ملاقاتی با مسئولان ارشد استانی نداشته تا دردهای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد را بیان کرده و مسئولان به کمک فوتبال استان بشتابند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها