یادداشت
گفتگو و گزارش

پاسخ عضو شورای شهر به دلایل استیضاح شهردار دهدشت

عضو شورای شهر به دلایل استیضاح شهردار دهدشت پاسخ داد

پاسخ عضو شورای شهر به دلایل استیضاح شهردار دهدشت

نشست خبری شورای شهر دهدشت در تاریخ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ در محل شورا برگزار شد.
به گزارش اَفتونیوز این نشست که تحت تاثیر حواشی اخیر در راستای شفاف سازی عزل شهردار برگزار شده بود و اعضای شورا پاسخگوی اصحاب رسانه و خبرنگاران بودند.

در حاشیه نشست خبرنگار اَفتونیوز از مصطفی پارسائی یکی از اعضای شورا در رابطه با دلایل استیضاح شهردار سابق مورد پرسش قرار داد
آقای پارسائی شما بعنوان مهم ترین حامی و معرفی کننده اصلی آقای نیکویی زاده نقش مهمی در به کرسی رساندن وی به سمت شهرداری داشتید اما امروز در افکار عمومی از شما بعنوان عامل برکناری شهردار نام برده می شود.
علت این تغییر موضع چه بود؟ و در این چند ماه فعالیت شهردار چه اتفاقی افتاده که شما از نقش حامی به منتقد تغییر پیدا کردید؟
مصطفی پارسایی عضو شورای شهر در پاسخ این سوال گفت، بعنوان تنها عضو شورای شهر از جامعه ورزشی و جوانان شهر وارد شورا شدیم، قاعدتا اولویت ام در حوزه ورزش شهروندی بود.
وی در ادامه گفت، ما با همکاری یکی از پرسنل شهرداری که دارای مدرک دکترای آسیب شناسی ورزشی بودند ماه‌ها طرحی را تدوین و تهیه کردیم، این طرح که با ۷ رای موافق در شورا به تصویب نهایی رسید.
وی خاطر نشان کرد، طبق این طرح شهر دهدشت را به ۹ قسمت تقسیم کردیم که محور آن بر اساس پارک های شهر بود و بنا بود در هر پارک سرویس بهداشتی و بوفه تهیه شود و برای هر یک از پارک های ۹ گانه یک دبیر ورزشی بازنشسته متولی راه اندازی ورزش شهروندی در سطح محله ها شود.
وی افزود، براساس  این طرح، یک اسپانسر هزینه طرح را پرداخت می کند اما نه تنها این طرح اجرا نشد بلکه فرد پیشنهاد دهنده آن که متخصص رشته آسیب شناسی بود بعنوان دبیر کمیسیون ماده ۷۷ منصوب شد که ارتباطی با تخصص وی نداشت،

وی در پایان گفت، از فردی بعنوان شهردارحمایت می کنم که حوزه ورزش و جوانان را حمایت کند و در این مسیر حتی با دوستان خود نیز تعارف نخواهم کرد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 ناشناس 1401/11/24 22:6:34

    ملامصطفی پارسایی، با انتخاب نیکویی بعنوان شهردار و طراحی نقشه‌ای مجدد برای عزل وی، فقط شخصیت و هویت خودت رو برای مردم کهگیلویه مشخص کردی! و گر نه هیچ شهروندی شما رو بعنوان عضو شورای شهر قبول ندارد. یادت رفته چه کارهایی انجام دادی تا به شورای شهر رسیدی؟ اونهمه شعار تو خالی که دادی کدوم یکیش رو عملی کردی؟ همه مردم میدونن شما با نیکویی زاده که مسئول امور مالی باشگاه فرازبام هست چه مشکلی داری؟ پس گمان مکن مردم نمیدونن.... حرفی برای گفتن نداری و گرنه اگه واقعا دلایل موجهی داشتی حتما تا الان گوش فلک را کر کرده بودی

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1401/11/23 23:14:11

    خدا وای دلیل وتوجیه نخو

    پاسخ
  • 3 رحمت اله خدنگ 1401/11/23 22:59:30

    اصلا پاسخ قانع کننده ای نبود طرح مذکور زمان بربوده اسپانسر چه کسی بوده چقد هزینه در نظر گرفته شده دکه ها به چه افرادی داده خواهند شد و آیا با معلم یا دبیر بازنشسته مناسب صحبتی اصلا شده و ....

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها