یادداشت
گفتگو و گزارش

نامه انتقادی علیمراد جعفری خطاب نماینده گچساران باشت؛


از کلنگ زنی اَبَر پروژه پتروشیمی گچساران به طرح اشتغال گاو قسطی رسیدیم! چرا کارخانه تجهیز شده را بر باد دادند؟

علیمراد جعفری فعال سیاسی اصولگرا و احتمالا کاندیدای ورود به انتخابات مجلس در دوره آینده در نامه ای انتقادی عملکرد ضعیف سید ناصر حسینی نماینده گچساران و باشت را به باد انتقاد گرفت.

از کلنگ زنی اَبَر پروژه پتروشیمی گچساران به طرح اشتغال گاو قسطی رسیدیم! چرا کارخانه تجهیز شده را بر باد دادند؟

به گزارش اَفتونیوز، علیمراد جعفری فعال سیاسی اصولگرا و احتمالا کاندیدای انتخابات مجلس در دوره آینده در نامه ای انتقادی عملکرد ضعیف سید ناصر حسینی نماینده گچساران و باشت را به باد انتقاد گرفت.

بیانیه علیمراد جعفری به شرح زیر است:
بسمه تعالی
با تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، وظیفه اصلی مسئولین در قبال مردم این است که خدمت‌گزار واقعی، ولی نعمتان انقلاب باشیم. خوشحالم که تمام توان خود را در خدمت به مردم گذاشتم و هرگز از عهد خود با خداوند متعال در جهت خدمت‌رسانی و اجرای عدالت و کاهش مشکلات مردم، کوتاهی نکردم. در می‌اندوره‌ای مجلس، دو کتاب از طرح‌ها و پروژه‌هایی که اکثرا در آن زمان عملیاتی شدند به چاپ رسید که یکی از طرح‌ها، ابر پروژه پتروشیمی گچساران بود. از زمان کلنگ زنی پتروشیمی در زمان اینجانب، بیش از ۱۵ سال طول کشید تا مشعل‌های پتروشیمی روشن شود. تمام توانم بر شروع پروژه بوده و آنچنان پیگیری نمودم که کلنگ زنی رسمی با حضور مسئولین کشوری در آن زمان انجام شود که اگر انجام نمی‌شد اکنون این آقایان بجای پتروشیمی باید آسفالت کوچه‌ها یا گاوداری با شرایط اقساط را افتتاح می‌کردند که در همین موضوعات نیز عاجز مانده‌اند. پس از کلنگ زنی در همان زمان کوتاه توربین‌های اصلی و برخی تجهیزات سریعاً خریداری شد و با این تجهیزات باز هم ۱۵ سال طول کشید!  
اما ما فرزندان خمینی کبیر و پیرو واقعی امام خامنه‌ای، کارمان را بلد بودیم و اصولی کار کردیم نه با هیاهو و عکس و استوری. برای اشتغال جوانان کار کردیم نه برای خود و آشنایان که اگر سهم خواهی بود مطمئن باشید پروژه‌ای پتروشیمی نیز وجود نداشت. وضعیت امروز منطقه ناشی از خواب و خواب و خواب آقایان است به صراحت می‌گویم این کار بزرگ و این ابر پروژه برای مردم گچساران و باشت کم است! بعد از این پتروشیمی چرا برای جوانان این دیار، پروژه دیگری برنامه‌ریزی نشد؟ این حق دیار نفتی گچساران و باشت نیست و فرصت کافی داشتند ولی با شعار نمی‌شود کار انجام داد. پروژه‌های نفتی و غیر نفتی که بسیار فراوان در این ۱۵ سال در شهر‌های دیگر، راه‌اندازی شدند! چرا یکی از این پروژه‌های اشتغالزایی در گچساران و باشت راه‌اندازی نشد؟ که اگر هر سه سال فقط یک پروژه اشتغالزایی اساسی اجرا می‌شد گچساران و باشت، اکنون بر روی مسائل دیگر جهت بهبود شرایط زندگی مردم تمرکز داشت. به‌گواه همگان، قدرتمند‌ترین دوران شرکت نفت گچساران در دوران بنده بوده و چنان ارتقا جایگاه مدیران وزارتی و نیرو‌های بومی شرکت نفت گچساران صورت گرفت که سابقه نداشته است. ولی اکنون تنها دلخوشی آن‌ها، استفاده از مهمانسرای نفت است که با گوشزد بنده، این قضیه نیز پایان یافت! دو سال است بدنبال تعویض مدیرعامل نفت هستند چرا اینقدر اصرار در تعویض این مدیرعامل دارند؟! در همان میاندوره، بزرگترین کارخانه شیرآلات را که با تلاش اینجانب نصب و تجهیز و افتتاح شد و نماینده پس از اینجانب بر باد دادند! باورتان می‌شود کارخانه تجهیز شد و افتتاح شد بعد در کمال ناباوری بر باد دادند! کارخانه‌ای که ۵۰۰ جوان را در فاز اول، استخدام می‌نمود! ولی آمدند که نابود کنند که البته سرانجام و سرنوشت آن همه شعار تظاهر به انقلابی بودن، مشخص شد و اکنون به مردم بگویید نتیجه کارخانه کاشی سرامیک چه شد؟! نتیجه پالایشگاه لیشتر چه شد؟! سرانجام تونل دیل چه شد؟! از کجا به کجا رسیدیم! از کلنگ زنی اَبَر پروژه پتروشیمی گچساران به طرح اشتغال گاو قسطی رسیدیم! اما این پاسخ اعتماد مردم نیست و باید شرمسار مردم باشید چون این وضعیت اسفناک بیکاری جوانان گچساران و باشت، نارسایی‌های شهری در بسیاری از مجموعه‌ها، زیبنده مردم با اصالت و منطقه نفتی نمی‌باشد.
در پایان از تمامی پرسنل و کارمندان و کارگران و پیمانکاران و عوامل پتروشیمی گچساران و همه کسانی که برای این پروژه تلاش کردند خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم و امیدوارم این شرایط هر چه سریعتر بهبود یابد تا مردم طعم چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی را بهتر درک نمایند و این میسر نباشد مگر با تلاش مسئولین.
آینده روشنی در پیش است انشاالله
علیمراد جعفری



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها