یادداشت
گفتگو و گزارش

نشست خبری آموزش و پرورش دنا برگزار شد

نشست خبری مدیر آموزش و پرورش شهرستان با خبرنگاران و اصحاب رسانه در دفتر مدیریت برگزارشد.

نشست خبری آموزش و پرورش دنا برگزار شد

به اَفتونیوز به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دنا  نشست خبری مدیر آموزش و پرورش شهرستان با خبرنگاران و اصحاب رسانه در دفتر مدیریت برگزارشد.
آزاده مدیر آموزش و پرورش ضمن تبریک دهه فجر انقلاب گفتند: حضور پربار مردم ولایت مدار و انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمادی حضور پرشور و شعور ملتی است که در همه شرایط کنار انقلاب خود مانده اند، این انقلاب که با تفکر اسلامیت و مردم داری بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی بنیان نهاده شد، نمادی از برچیدن دست استعماراز ایران بود، انقلاب مظهر تجلی نور و دستیابی به معنای قلوب ملت همیشه در صحنه ایران بود و دهه فجر فرصت مغتنمی است تا خدمات نظام به سمع و نظر مردم رسانده شود و این خدمات قابل قیاس به زمان قبل از این اتقلاب شکوهمند اصلا نیست.
وی با اشاره به آمار دانش آموزان شهرستان و تعداد مدارس بیان کردند:قریب ۷۶۰ دانش آموز در ۱۵۶ مدرسه به تحصیل مشغولند که در ۹۱ آموزشگاه مقطع ابتدایی تعداد ۴۶۰۹ نفر در ۳۶ آموزشگاه متوسطه اول ۱۹۰۰ نفر ودر ۲۱ آموزشگاه متوسطه دوم تعداد۱۰۷۴ دانش آموز به تحصیل مشغولند. در مجوع سه هنرستان با ۲۵ کلاس درس و و جمعیت دانش آموزی۳۰۰ نفر دانش آموز فعالیت آموزشی دارند، تعداد فرهنگیان ۸۴۲ نفر می باشد و دارای ۲۱ مدرسه غیرانتفاعی، مراکز آزاد و آموزش زبان انگلیسی هست
وی با اشاره خدمات آموزش و پرورش در حوزه مدارس یادآور شده اند:ضمن تشکر از زحمات وزیر محترم جناب دکتر نوری،استاندار محترم و ولایی جناب دکتر احمدزاده ، مدیر کل محترم و انقلابی جناب حاج عزتخواه ،رئیس محترم بنیاد مسکن جناب دکتر نیکزاد که کمکهایی خوبی در شهرستان کرده اند و همچنین ازمدیرکل محترم نوسازی استان و مدیران کل استانهای معین که در امر مدرسه سازی در سطح شهر ستان اقدامات موثری انجام داده اند و بخصوص از نماینده محترم و تلاشگر و پیگیر شهرستانهای بویراحمد-دنا و مارگون بخاطر پیگیری مطالبات بحق آموزش و پرورش مردم نهایت تقدیر و تشکر را دارم. افتتاح ۵مدرسه در شهر سی سخت و دوخوابگاه شبانه روزی با حضور وزیر محترم آموزش و پرورش و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نمایندگان، کلنگ زنی ۴ مدرسه - ایزوگام مدارس به تعداد ۱۵ هزار متر ، آسفالت حیاط مدارس به متراژ۵۰۰۰ متر، احداث و تعمیر ۲۷ سرویس بهداشتی و تعمیر ۳۵ موتورخانه، توزیع ۲۸ دستگاه رایانه با همه متعلقات، ساخت و نصب ۳ چمن مصنوعی، توزیع مبلغ ۹۰ میلیارد ریال وام در قالب وام صندوق تعاون و مرابحه به همکاران، تجلیل از ۴۸ فرهنگی بازنشسته، تجلیل از پژوهشگران در سطح شهرستان، از مجموعه فعالیتهای انقلابی در سطح شهرستان دنا بود.
وی فعالیتهای حقوق آموزش و پرورش را برشمردند و بیان کرده اند: سند سازی ۱۱۰ ملک دارای سند می باشند که بقیه در دست اقدام هستند که سند تک برگ بگیرند.
آزاده مجموعه فعالیتهای فرهنگی-ورزشی-تربیتی آموزشی و کسب رتبه ها توسط فرهنگیان و دانش آموزان به شرح ذیل بیان نمودند:
کسب رتبه اول استان در شورای آموزش و پرورش استان
-تولید سرود دانش آموزی و کسب رتبه اول در جشنمواره بسیج دانش آموزی(چکاوک) –اجرای سه گروه سرود در همه برنامه های دهه فجر انقلاب و پخش از صدا و سیمای استان- اجرای ۳ گروه سرود همگانی در سطح شهرستان که بزرگترین گروه با ۸۰۰ نفر در مصلای امام هادی"ع" این شهر بهترین اجرا راداشته اند.
در حوزه پرورشی علاوه برسرود ۱۱۲۰۰ دانش آموز در رشته های مسابقات قرآن و نماز و عترت ثبت نام کرده اند و در سامانه نورینو اطلاعات ثبت شد و شهرستان در این بعد رتبه اول را در سطح کشور را ازنظر ثبت نام کسب نموده است، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری باحضور ۹۸۴ دانش آموز که ۱۴۷ نفر انتخاب و ۹ نفر رتبه استانی کسب کرده اند.
-برگزاری ۱۳۵ کارگاه اسیب ای اجتماعی برای دانش آموزان و اولیای آنها که در حال برگزاری می باشد
-اعزام۹۰ نفر دانش آموز دختر شهرستان در قالب اردوی راهیان نور و برگزاری اردوی راهیان پیشرفت و اعزام به مراکزعلمی و دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مجموعه اقدامات حوزه پرورشی و فرهنگی بود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها