یادداشت
گفتگو و گزارش

اعتماد زاکانی به سقف رسید؛ شهردار تهران: خوشحالیم مردم در برف گرفتار نشدند!

در حالی که عملکرد شهرداری تهران در پی بارش چندین باره برف سنگین در پایتخت با موجی از اعتراض و انتقاد شهروندان و شورای شهر همراه شده، زاکانی در اظهارنظر جدیدی در این خصوص باز هم حاشیه‌ساز شد.

اعتماد زاکانی به سقف رسید؛ شهردار تهران: خوشحالیم مردم در برف گرفتار نشدند!

به گزارش ش اَفتونیوز، برترین‌ها نوشت: در حالی که عملکرد شهرداری تهران در پی بارش چندین باره برف سنگین در پایتخت با موجی از اعتراض و انتقاد شهروندان و شورای شهر همراه شده، زاکانی در اظهارنظر جدیدی در این خصوص باز هم حاشیه‌ساز شد.

در اظهارات عجیبی که خبرگزاری ایسنا به نقل از زاکانی منتشر کرده آمده:

خوشحالیم که مردم خوشنودند که در بارش‌های اخیر برف «گرفتار» نشدند!

 هم‌افزایی و همکاری بین دستگاه‌های مختلف منجر به عملکرد موفق ما در زمینه برف‌روبی و فراهم شدن رضایت مردم شد!

 بزرگ‌ترین موفقیت اقدامات اخیر، با هم بودن بود. یعنی مدیریت شهری در کنار راهور، صداوسیما، اورژانس، هواشناسی و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط. همه کسانی که در ارائه خدمت به مردم دخیل بودند. بسیاری از اتفاقاتی که این ایام رقم خورد، با همراهی مردم رقم خورد. لذا باید از آنها تقدیر و تشکر کرد.

 نکته دومی که باید به آن توجه داشت، «آمادگی پیش از شرایط اضطرار» است. اگر پیشگیری کنیم در واقع می‌توانیم جلوی حوادث را بگیریم. این نُهمین برف این زمستان بود.

عملکرد همکاران من در حوزه برف‌روبی، رو به جلو و تیمی بود. همین همکاری‌ها موجب شد، آلام و گرفتاری‌های مردم کاهش یافته و رضایتمندی مردم افزایش یافت!

 چرا که همان یک اشکال برای جمعی از شهروندان مشکلاتی را فراهم می‌کند. البته این هم‌افزایی بین بخشی باعث شد همین حداقل مشکلات را هم پشت سر بگذاریم. «یدالله مع‌الجماعه» را در عمل دیدیم. وقتی من‌ها به «ما» بدل شد.

 

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها