یادداشت
گفتگو و گزارش

پرونده ویژه اَفتونیوز به مناسبت چهل سالگی ورود سید محمد موحد به سیاست کهگیلویه و بویراحمد

در این باب این رسانه قصد دارد از سطح یک منتقد فراتر رفته و نگاه ها و جهت گیری های همه گروه ها اعم از حامیان و مخالفان، منتقدان و موافقان نماینده کهگیلویه را در یک زنجیره از یادداشت ها پوشش دهد

پرونده ویژه اَفتونیوز به مناسبت چهل سالگی ورود سید محمد موحد به سیاست کهگیلویه و بویراحمد

اَفتونیوز _ گروه سیاسی _  مقدمه‌ : سید محمد موحد سال ۱۳۶۲ برای اولین بعنوان کاندید مجلس شورای اسلامی در انتخابات شرکت کرد و از آن انتخابات حدود ۴ دهه می‌گذرد و وی همچنان با وجود مخالفان و موافقان در صحنه حضور دارد و دارای اثرگذاری است اینک اَفتونیوز در نظر دارد به مناسبت چهلمین سال فعالیت سیاسی سید محمد در یک پرونده ویژه چهار دهه عملکرد وی را مورد بررسی و واکاوی قرار دهد.
بی شک همه رسانه ها، ارزش ها و جهت گیری های خاص خود را دارند و این رسانه نیز از این امر مستثنی نیست، امروز اَفتونیوز نیز بعنوان یک رسانه مستقل که همواره یکی از  سر سخت ترین منتقدان  نماینده کهگیلویه بوده همچنان موضع صریحی در این زمینه دارد.

این رسانه قصد دارد از سطح یک منتقد فراتر رفته و نگاه ها و جهت گیری های همه گروه ها اعم از حامیان و مخالفان، منتقدان و موافقان نماینده کهگیلویه را در یک زنجیره از یادداشت ها پوشش دهد. فلذا از همه اهالی اهل قلم، خبرنگاران، روزنامه نگاران، فرهنگیان، مدیران گذشته و... دعوت بعمل می آورد که در فرصت پیش آمده برای داوری منصفانه عملکرد نماینده کهگیلویه با این رسانه همکاری بعمل آورند، بی شک به همان اندازه که نقد عملکرد نماینده ارزشمند است دفاع از کارنامه و فعالیت های وی نیز دارای اهمیت است چرا که بالاخره تاریخ به قضاوت ما خواهد نشست و حداقل  موضع هر یک از ما در رابطه با سیاستمداری که قریب چهار دهه کنشگری داشته است  روشن می شود.
نگاه واقع بینانه هیچ گاه سیاه و سفید نیست بلکه باید همه پدیده ها و شخصیت های سیاسی و اجتماعی را با مجموعه ای از ویژگی های خوب و بد در کنار هم دید و این رسانه قصد ندارد یک بُعد خاص را برجسته کند و این امر نیازمند همکاری، تعامل بیشتر حامیان و هواداران نماینده کهگیلویه با رسانه اَفتونیوز می باشد.

 گروه سیاسی اَفتونیوز



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها