یادداشت
گفتگو و گزارش

فاجعه برگشت اعتبار ۵۹ میلیاردی مشاغل خانگی از استان


نه خانی آمده، نه خانی رفته!؛ سکوت استاندار می شکند؟

آقای احمدزاده  یک روز از برگشت  اعتبار ۵۹ میلیاردی مشاغل خانگی اداره کار استان گذشته و انگار نه خانی آمده و نه خانی رفته و جناب واعظی زاده همچنان بر روی صندلی خود نشسته است. کوچکترین توقع مردم و رسانه ها این است که هر چه زودتر با خاطیان برخورد کنید.

نه خانی آمده، نه خانی رفته!؛  سکوت استاندار می شکند؟

اَفتونیوز _ براساس سند موجود، روز گذشته ( یکم اسفند) ۵۹ میلیارد از اعتبارات مشاغل خانگی اداره کار کهگیلویه و بویراحمد پس گرفته شده ( برگشت خورده) و بین سایر استان ها توزیع خواهد شد.
این در حالی است که استاندار کهگیلویه و بویراحمد بارها در جلسات و نشست های مختلف تذکراتی را در رابطه با برگشت بودجه به مدیران داده بود، با پایان سال مالی و احتمال برگشت اعتبارات برخی دستگاه‌ها به دلیل سهل انگاری همواره از مورد قابل تکرار بوده است.

  استاندار کهگیلویه و بویراحمد بارها ضمن انتقاد شدید از خطر برگشت اعتبارات حتی با زبان تندی برخی مدیران را مورد خطاب قرار داده بود.

آقای احمدزاده  یک روز از برگشت  اعتبار ۵۹ میلیاردی مشاغل خانگی اداره کار استان گذشته و انگار نه خانی آمده و نه خانی رفته و جناب واعظی زاده همچنان بر روی صندلی خود نشسته است. کوچکترین توقع مردم و رسانه ها این است که هر چه زودتر با خاطیان برخورد کنید.
در شرایط سخت اقتصادی کشور برگشت این اعتبارات برای استان محروم کهگیلویه و بویراحمد هزینه سنگینی است،  با این اعتبارات تعداد زیادی جوان بیکار صاحب شغل میشدند و درآمدزایی و خلق ارزش اتفاق می افتاد،  اما طبق نامه مذکور این اعتبار برگشت خورده و داغ آن همیشه سنگینی خواهد کرد.

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 6 نظر

  • 1 ناشناس 1401/12/4 8:6:10

    درپاسخ به آقای بهادران سامانه مشاغل خانگی ازآبانماه ۱۴۰۱ بسته شده ودرحال به روز رسانی می باشد واین سامانه دراختیاراداره کارمی باشد وباتوجه به اینکه معاونت جدیدصنایع دستی هنوز نمونه امضاش ازمرکز تاییدنشده امکان صدور کارت جدید به دستورمدیرکل ممنوع شده است.

    پاسخ
  • 2 صادق بهادران 1401/12/3 15:12:21

    با سلام. از شهریور ماه، خانم بنده رفت کلاس و کارت مخصوص مشاغل خانگی(خیاطی) را گرفت، هرچه می رویم میراث فرهنگی، مسئول شهرستان بویراحمد میگه امضا نمی کنم. خدا را خوش می آید این رفتار بی خود و من درآوردی را دارند؟

    پاسخ
  • 3 ناشناس 1401/12/3 7:50:57

    سلام الان حدود۱۰ماهی هست دنبال وام مشاغل خانگی هستم خودم خیاطی داشتم بدهکارشدم فروختم بعدازچندسال دوباره خودم باخانمم افتادیم دنبالش جالب اینه قرض کردم چرخ ووسیله خریدم،به علت بی عرضگی مدیراداره کارکه به دردلای جرزدیوارهم نمیخوره بایدحسرت بخوریم،مدیری که فقط روی صندلی نشسته وخبرنداردکارگاهی داخل یاسوج وجودداردیانه،حتی عرضه نداردازیه کارگاهی بازدیدکندودرددل کارگرهابشنود،آیاحقوق خوب لباس عیدی و،،،،،،،طبق قوانین اداره کارمیدن یانه،هرچندگندش دراومده کل فامیل وبستگان خوداداره وامها گرفتن،

    پاسخ
  • 4 ناشناس 1401/12/3 0:15:4

    چکار کنیم از دست مدیران ضعیف!

    پاسخ
  • 5 محمد 1401/12/2 23:26:11

    با سلام. بنده با وجودی رئیس یک اداره شهرستانی هستم، حدود 11 ماه از سال با کلی لابی و التماس و... دنبال 50 میلیون وام مشاغل خانگی (مدارک تکمیل و قانونی) برای همسرم هستم. زمانی که دلار 27 هزار تومان بود، تازه 3 روزه معرفی به بانک شدیم که بانک گفت ممکنه گیرتون نیاد. خدا به داد مردم بدبخت بی صحاب برسه که کسیو ندارن. اونم مبلغی که اصلا شغل نمیشه باهاش ایجاد کرد. اگه این خبر واقعی باشه باید مسبب این کار رو از... دار زد. آدم متاسف میشه تو این استان کار یا زندگی کنه.

    پاسخ
  • 6 ناشناس 1401/12/2 22:40:6

    از دست که نالیم از ماست که بر ماست ۹ ماه است یه جوان در به در بین اداره کار و جهاد کشاورزی برا یه وام ۱۰۰ تومنی اشتغال خانگی در رفت اومده و می گفتند اعتبار نداریم

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها