یادداشت
گفتگو و گزارش

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد


دستگیری قاتلان زن و مرد سوخته در لیشتر گچساران

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری ۵ نفر از عاملان قتل زن و مرد سوخته شده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان گچساران خبر داد.

دستگیری قاتلان زن و مرد سوخته در لیشتر گچساران

به گزارش اَفتونیوز،  فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری ۵ نفر از عاملان قتل زن و مرد سوخته شده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان گچساران خبر داد.

سردار"کیقباد مصطفایی" در بیان جزئیات این خبر گفت: روز پنجشنبه  ۲۷ بهمن سال جاری در پی دریافت خبری مبنی بر پیدا شدن دو جسد سوخته شده در منطقه لیشتر شهرستان گچساران، ماموران پاسگاه انتظامی عبداللهی و اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد اجساد مربوط به یک زن ۳۷ ساله و یک مرد ۵۰ ساله می باشد که هر دو غیربومی بوده و موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان گچساران قرار گرفت. 

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کارآگاهان  پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و تلاش شبانه روزی ۵ نفر از عاملان قتل را شناسایی و با نیابت قضائی آنان را در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در یکی از استان‌های غرب کشور دستگیر کردند.

مصطفایی عنوان کرد: متهمان دستگیر شده به شهرستان گچساران انتقال و در بازجویی‌های به عمل آمده با توجه به مدارک مستدل ارتکابی به جرم خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 به نقل پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به اینکه متهمان علت و انگیزه خود از ارتکاب قتل را اختلاف خانوادگی عنوان کردند، بیان کرد: پلیس با همکاری دستگاه قضایی و به پشتوانه قانون، با هرگونه مصادیق نا امنی برخورد قاطع بعمل خواهد آورد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها