یادداشت
گفتگو و گزارش

آب پشت سد یا صحبت های مدیرعامل آب منطقه ای؛ کدام راست می گوید؟

سد چم شیر در شهرستان گچساران از یک سو توسط مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد و از سوی دیگر تصاویر منتشر شده از آبگیری موقت سد چنین استنباط می‌شود که مسئولان به دنبال آبگیری سد چم شیر در فضایی غیر رسانه‌ای و به عبارتی به زعم خود به دنبال آبگیری آرام و بدون حاشیه هستند.

آب پشت سد یا صحبت های مدیرعامل آب منطقه ای؛ کدام راست می گوید؟

اَفتونیوز _ سد چم شیر در شهرستان گچساران از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد برای خود داستانی دارد و اکنون این سد را به یکی از پرحاشیه‌ترین پروژه‌های عمرانی در کشور تبدیل کرده که هر روزه خبرهای ضد و نقیضی از آبگیری آن شنیده می‌شود.

در حالی که مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد همین چند روز پیش هرگونه آبگیری از سد چم‌شیر را رد کرده بود اما تصاویر منتشر شده از سد چم شیر نشان می‌دهد که این سد هر چند به صورت موقت آبگیری شده است.

البته در این بین آنچه که مشخص است مدیریت سد چم شیر در شهرستان گچساران بر عهده شرکت آب نیرو از شرکت‌های تابعه وزارت نیرو است که آنها نیز به صورت رسمی تاکنون هرگونه آبگیری موقت این سد را تایید نکرده‌اند.

حال با این تفاسیر و با تکذیب خبر آبگیری سد چم شیر در شهرستان گچساران از یک سو توسط مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد و از سوی دیگر تصاویر منتشر شده از آبگیری موقت سد چنین استنباط می‌شود که مسئولان به دنبال آبگیری سد چم شیر در فضایی غیر رسانه‌ای و به عبارتی به زعم خود به دنبال آبگیری آرام و بدون حاشیه هستند. چیزی که در خبرهای غیررسمی و شنیده ها مکررا به گوش می رسد. 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها