یادداشت
گفتگو و گزارش

نماینده اسبق کهگیلویه در گفت و گوی تلفنی با اَفتونیوز،


چرا یک طایفه کوچک ۱۸ پست مدیریتی گرفته است؟/ پاسخ فرماندار را نمی‌دهم/ ضعف مدیریتی ابتدا به شخص استاندار برمیگردد/ برای ورودم به انتخابات نظر مردم ملاک است

این روحانی کهگیلویه ای در ابتدا گریزی به ضعف های مدیری استان زد و گفت، در این ۴۰ سالی که از انقلاب گذشته ضعیف ترین عملکرد را دولت در این استان  داشته است. این ضعف ابتدا به خود شخص استاندار برمی‌گردد زیرا وی نه سیاسی است و نه سعه صدر دارد و متاسفانه اشرافی بر پروژه های مهم و حساس استان دارد.

چرا یک طایفه کوچک ۱۸ پست مدیریتی گرفته است؟/ پاسخ فرماندار را نمی‌دهم/ ضعف مدیریتی ابتدا به شخص استاندار برمیگردد/ برای ورودم به انتخابات نظر مردم ملاک است

اَفتونیوز|  روز گذشته خبری مبنی بر خائن خواندن نماینده اسبق شهرستان کهگیلویه توسط عبدالعزیز موسوی فرماندار این شهرستان  منتشر شد که سبب چالش هایی در فضای مجازی شد و برخی از حامیان نماینده اسبق دست یه قلم برده و با نوشتن مطالبی از خجالت  فرماندار درآمدند، به بهانه این اتفاق و همچنین نقد های اخیر بزرگواری نسبت به سیستم مدیریتی استان اَفتونیوز گفت و گویی کوتاه و تلفنی را با حجت الاسلام و المسلمین علی محمد بزرگواری انجام داده است که در ادامه می‌خوانیم.

این روحانی کهگیلویه ای در ابتدا گریزی به ضعف های مدیری استان زد و گفت، در این ۴۰ سالی که از انقلاب گذشته ضعیف ترین عملکرد را دولت در این استان  داشته است. این ضعف ابتدا به خود شخص استاندار برمی‌گردد زیرا وی نه سیاسی است و نه سعه صدر دارد و متاسفانه اشرافی بر پروژه های مهم و حساس استان دارد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد، استان دست مایه چند  قوم و طایفه خاص شده است و ما شاهد هستیم  نزدیکان شخص اول دولت در استان در چندین منصب مهم قرار گرفته اند.
این نماینده ادوار مجلس در ادامه افزود، استان ما یک استان ایلی است و همه طوایف دارای حرمت هستند چرا باید بالای ۱۸ نفر از یک طایفه مناصب را تصاحب کنند.
این روحانی منتقد در ادامه اظهار داشت، چند سال پیش در دوره استانداری آقای کلانتری ما تازه از سوریه برگشته بودیم اطلاع یافتیم که مرزها و حدفاصل کهگیلویه و گچساران تغییر یافته و روبه روی پادوک را به شهرستان گچساران وصل کردند که در آن زمان ما با مسولین تماس برقرار کردیم و این موضوع را گوشزد کردیم  و در نتیجه اين قضیه بایکوت و کنار گذاشته شد اما مجددا در دو هفته اخیر فردی از منطقه خیرآباد با بنده تماس گرفت که این طرف رودخانه خانمی تصادف کرده است و پلیس امداد دهدشت برای کمک رسانی حاضر نشده است چرا که به آنها اعلام شده بود تصادف در حوزه گچساران و پاسگاه عبدالهی است و ما مجدد پیگیری هایی را در این زمینه انجام دادیم.

بزرگواری در رابطه با حواشی پیش آمده در شورای اداری شهرستان کهگیلویه اظهار داشت، پیرو توصیه ها و انتقادی که به مجموعه مدیریتی داشتیم متاسفانه جناب فرماندار ما را خائن خطاب کرده است‌ و بنده ایشان را در حدی نمی‌دانم که بخواهم به ایشان پاسخ بدهم.

بزرگواری در ادامه گریزی به دولت قبل زد و گفت، ما در ابتدای شروع به کار دولت روحانی انتقادات تندی داشتیم که می بایست از ظرفیت جوانتر ها استفاده کند نه اینکه پیرمردان و میانسالان را مجدد وارد حلقه مدیریتی کنند و در سطح استانی نیز آقایان خادمی و کلانتری را بارها نقد کردیم ولی همیشه حرمت ما حفظ شد، در مقابل صحبت منتقد صبورانه پاسخگو بودند و جواب نامناسبی ندادند چرا که می‌دانستند صحبت های بنده دلسوزانه است اما این دولت تحمل هیچ انتقادی را ندارد!
در پایان خبرنگار اَفتونیوز در رابطه شایعات مبنی حضور حاج آقا بزرگواری پرسید که وی عنوان کرد، باید ببینیم مردم چه میخواهند  آیا مردم وضعیت فعلی را می‌خواهند یا افرادی که بتوانند فعالیت کنند و مثمر ثمر واقع شوند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 14 نظر

  • 1 سید نادر حسینی از همرزمان آقای بزرگواری 1401/12/12 1:51:12

    از کوزه همان تراود که در اوست از دولت اقلی و شش کلاسه جناب رئیسی بیش از این نباید انتظار داشت استان با این همه سرمایه انسانی متخصص و متعهد و کارآمد شخص ضعیف و .......... مانند احمدزاده استاندارش می‌شود که در حد یک فرماندار هم نیست سرمایه های انسانی استان ما در دولت قبل سه استاندار در دولت داشت شخصیت‌هایی مانند دکتر ناصر نیکبخت استاندار همدان دکتر خادمی استاندار لرستان و یک نفر دیگر الان حضور ذهن ندارم و دهها نیروی مومن و متعهد و کارآمد اما متاسفانه از صدر تا ذیل این دولت همه امثال احمد زاده هستند که جز توهین و افترا چیزی در چنته ندارد تا چه رسد به ............ مانند فرماندار که شخصیتی مانند بزرگواری که خدماتش چه در زمان جنگ تحمیلی به عنوان یک رزمنده در کنار دلاور مردان تیپ ۴٨ فتح چه در دوران نمایندگی بر همه اهالی آستان کهگیلویه و بویر احمد مبرهن است انگ خیانت بزنند اگر ............. ما که متاسفانه از قوه مجریه ما هم ضعیفتر است و از قماش و دار دسته همین رئیس جمهور است اندکی قانونمند بود ایشان را به میز محاکمه می‌کشاند و مجازات می‌نمود

    پاسخ
  • 2 شرکت گاز 1401/12/10 14:56:31

    همه سایت افتو نیوز را با تخلفات شرکت گاز می شناسند چرا دیگر خبری از شرکت گاز استان درج نمیشه ؟؟؟!!!

    پاسخ
  • 3 اکبر.نیکخو 1401/12/10 11:2:34

    درود.هر دم از این باغ بری میرسد.این دولت ضعیف ترین دولت در این چهل سال اخیر بوده.دولتی که تاب هیچ گونه نقدی را ندارد،باید همچین فرماندار بی سواد وبی ادبی را منصوب کند.آقای فرماندار عملکرد بزرگواری بر کسی پوشیده نیست. یادتان رفته تا دیروز کفش‌هایش را جفت میکردین؟من هیچگاه به آقای بزرگواری رأی ندادم.ولی مقایسه عملکرد بزرگواری با عملکرد چندین ساله سرورت جناب موحد گویای همه چیزهست.شما در حدی نیستی که جواب بگیری.نشر این مطلب فقط تلنگری بود که گذشته را به شما گوشزد کنم.

    پاسخ
  • 4 علیقلی 1401/12/10 10:27:48

    خاک برسرملتی که بعدازچهل چهار سال همچنان درخواب غفلتند.وفکرشان درطول محوریت نفر میچرخد

    پاسخ
  • 5 د.ب.ر 1401/12/10 9:19:18

    آقای بزرگواری آنسان پاکدستی است مجلس آینده را مردم شریف کهگیلویه به بزرگواری بسپارید

    پاسخ
  • 6 علی 1401/12/9 23:13:20

    درود خدا بر ارپی چی زن جبهه

    پاسخ
  • 7 رضا 1401/12/9 23:12:32

    سید انقلابی حمایت حمایت

    پاسخ
  • 8 محمد 1401/12/9 23:11:56

    جناب حاج اقای بزرگواری سلام علیکم این دولت در استان ما نه تنها تاب و توان انتقاد را ندارند بلکه توهین هم میکنند و از طرفی پست های استان را بین سه نفر نماینده و استاندار تقسیم کردند و هرکس سهمی دریافت کرد کاش همان بستگانی که انتخاب میکردند توانمند بودند ولی متاسفانه افرادی از بستگان چهار نفر انتخاب کردند که توان مدیریت یک نانوایی را هم ندارند در ضمن حضرتعالی یک از انسانهای دلسوز پاک دست انقلابی به معنای واقعی باید این دور واردعرصه انتخابات شوید تا مردم را از این بدبختی نجات دهید

    پاسخ
  • 9 سپهر آریانپور 1401/12/9 23:0:16

    درود ب حاج اقابزرگواری مردشجاع ونترس وحقگو امیدوارم موفق وموید باشند انشاالله

    پاسخ
  • 10 Hh 1401/12/9 22:33:18

    سه گانه عدل/ بزرگواری و موحد آخ و بخت کهگلو

    پاسخ
  • 11 علی 1401/12/9 22:32:13

    سید همیشه شجاع

    پاسخ
  • 12 ن.ن 1401/12/9 22:31:52

    درود بر سید عزیز چقد درست گفتی

    پاسخ
  • 13 علی 1401/12/9 22:27:48

    درود بر سید پاک‌دست و شجاع

    پاسخ
    • 13 - 1 ناشناس پاسخ به : علی 1401/12/11 19:23:17

      اتفاقا سید حقیقت را گفته شما بنگرید عزل هایی که در سطح استان صورت می گیرد ریشه کنی سادات امام زاده علی و منسوبین به سادات است عزل آقای برخه ، آقای خردمند ، آقای موسویان و...

سایر اخبار
برگزدیدها