یادداشت
گفتگو و گزارش

مدیرکل امور عشایر استان خبر داد


سکونتگاه‌های عشایر کهگیلویه و بویراحمد احداث و بهسازی می شوند

مدیرکل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سکونتگاه‌های عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد را احداث و بهسازی کنیم تا در حوادث غیرمترقبه دچار خسارت و آسیب نشوند

سکونتگاه‌های عشایر کهگیلویه و بویراحمد احداث و بهسازی می شوند

به گزارش اَفتونیوز، "فضل الله آذرفر" با رایزینی های صورت گرفته ۱۰ میلیارد تومان از طریق وزارت نفت برای احداث منابع آبی عشایر در منطقه عشایری "طسوج" شهرستان چرام اختصاص داده شد.

وی اظهارکرد: این پروژه در منطقه طسوج تعریف شده و عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

مدیرکل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دنبال و پیگیری هستیم و قول های مساعدی گرفته ایم که چنین پروژه هایی را از محل مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت در برخی دیگر از مناطق عشایری استان انجام دهیم.

آذرفر تصریح کرد: براساس تفاهم نامه ای که با سازمان عشایر کشور منعقد کردیم سکونتگاههای عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد را احداث و بهسازی کنیم که در حوادث غیرمترقبه دچار خسارت و آسیب نشوند.

وی ادامه داد: برای عشایر استان دو هزار میلیارد تومان اعتبار پیش بینی و برآورد شده که قول‌هایی فعلا برای تخصیص ۱۰ درصد این میزان داده شده تا کار شروع شود.

مدیرکل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این اقدام می تواند کمک شایانی به عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد در مقابله با حوادث غیرمترقبه کند.

گفتنی است که جمعیت عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد ۷۲ هزار نفر با ۱۲ هزار خانوار است که معادل ۱۰ درصد جمعیت این استان را تشکیل می دهد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها