یادداشت
گفتگو و گزارش

اَفتونیوز گزارش میدهد؛


گچساران بی آب و مدیران بیخیال !

سه روز است که شهر گچساران با معضل بی آبی دست و پنجه نرم می کند.

گچساران بی آب و مدیران بیخیال !

اَفتونیوز _ آب مایه ی حیات است و نبود آن اختلال زیادی در زندگی افراد جامعه ایجاد می کند .وقتی قطعی آب گچساران وارد سومین روز شد پس از پیگیری خبرنگار اَفتونیوز جناب زارعی ریاست اداره آب و فاضلاب علت قطعی آب را خرابی پمپ های ایستگاه خیرآباد اعلام کردند و بیان داشتند یکی از پمپ ها جهت تعمیر به اهواز ارسال شد و در حال تعمیر پمپ دیگر هستیم و نهایت تلاش خود را می کنیم تا آب شهر وصل شود .
این در حالی است که ۸ آذرماه همین امسال هم شهروندان چنین تجربه ای مبنی بر نبود سه روزه آب را داشتند ! جای سوال دارد چرا یک بار این تعمیرات به صورت کلی انجام نمی شود که هر سه چهار ماه یک بار شهروندان با چنین تنش هایی روبه رو می شوند.
آب جزء ضروری زندگی و بدون آن هیچ فعالیتی معنا ندارد جا دارد برای رفع چنین مشکلاتی یا تعمیرات از قبل اطلاع رسانی در سطح وسیعی انجام بگیرد که مردم شهرستان دچار تنش و مشکل نشوند .
این در حالی است که آبفای شهر گچساران با سرپرست مدیریت می شود و تاکنون نتوانسته شرایط را به خوبی مدیریت کند و نیاز است هر چه زودتر تکلیف این سازمان مشخص شود.
سوءمدیریت پیش آمده در ماجرای بی آبی شهرستان گچساران صرفا به آبفا مربوط نیست و باید از شخص فرماندار پرسید چگونه سه روز بی آبی شهر را تحمل کرده و نتوانسته مشکل پیش آمده را حل و فصل کند؟ و مسولین پدافند و بحران فرمانداری شهرستان برای حل موضوع چه اقداماتی انجام داده اند؟



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 ناشناس 1401/12/11 23:42:17

    وقتی یک عده تا لایق بر مسند مدیریت می نشینند همین است! وای به حال شهری که این عده ........ در راس آن هستند.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها