یادداشت
گفتگو و گزارش

شرکت گاز استان بیش از ۱۸۷ کیلومتر شبکه گاز در سال جاری اجرا کرده است

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال بیش از ۱۸۷ کیلومتر شبکه گاز در سطح استان اجرا شده که از این میزان ۱۲ کیلومتر شبکه شهری و ۱۷۵ کیلومتر شبکه روستایی بوده است.

شرکت گاز استان بیش از ۱۸۷ کیلومتر شبکه گاز در سال جاری اجرا کرده است

به گزارش اَفتونیوز، ریحان بهادر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ان  اظهار کرد: در مجموع شبکه گاز اجرا شده در استان تاکنون به پنج هزار و ۳۰۴ کیلومتر رسیده که از این میزان یک هزار و ۶۰۷ کیلومترشبکه گاز شهری و سه هزار و ۶۹۷ کیلومتر شبکه روستایی است.

وی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۱ که توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین مزین شده، افزود: یکی از مهم ترین اهداف و برنامه های گاز کهگیلویه و بویراحمد روستاهای باقیمانده استان در مناطق کوهستانی و سخت گذراست.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هم اکنون ۱۸ شهر استان گاز دارند و یک هزار و ۴۱ روستا به شبکه گاز متصل شده و با تلاش های صورت گرفته در آینده ای نزدیک استان به استان سبز تبدیل خواهد شد.

بهادر ابراز کرد: تعداد مشترکان گاز طبیعی کهگیلویه و بویراحمد که از این سوخت پاک بهره مند شده اند بیش از ۲۲۱ هزار مشترک است.

با افزایش سقف گازرسانی به هر خانوار از ۱۲ میلیون تومان به ۴۵ میلیون تومان برخی روستاهای کهگیلویه و بویراحمد که به دلیل دوری مسافت مشمول گازرسانی نمی شدند حالا واجد شرایط پیوستن به شبکه گاز شده اند.

کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود ۷۲۶ هزار نفر دارای یکهزار و ۶۷۶ روستای دارای سکنه بر اساس سرشماری عمومی نفوس مسکن سال ۹۵ است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها