یادداشت
گفتگو و گزارش

مسولان سازمان محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با اَفتونیوز؛


به تمام استعلامات مربوط سد خرسان پاسخ منفی دادیم/ این پروژه دارای طرح زیست محیطی نیست

طبق بررسی ها و پیگیری های بعمل آمده خبرنگار اَفتونیوز با یکی از مسولان سازمان محیط زیست استان سد خرسان دارای طرح ارزیابی زیست محیطی نیست.

به تمام استعلامات مربوط سد خرسان پاسخ منفی دادیم/ این پروژه دارای طرح زیست محیطی نیست

اَفتونیوز| طبق بررسی ها و پیگیری های بعمل آمده خبرنگار اَفتونیوز سد خرسان دارای طرح ارزیابی زیست محیطی نیست.

یکی از مسولان سازمان محیط زیست استان در این رابطه به اَفتونیوز گفت، سد خرسان دارای مجوز زیست محیطی نیست و این پروژه در صورت اجرا آسیب های مختلفی به محیط زیست منطقه اعم از بافت های زیستی و غیرزیستی،اکولوژی، آب، خاک و  میراث تاریخی می زند.

وی در ادامه اشاره کرد، در حالی سازمان محیط زیست استان اخیرا از طرف منتقدین سد  مورد هجمه قرار گرفته که این سازمان به تمام استعلامات زیست محیطی سد جواب منفی داده است و ما بعنوان اداره مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد  نظر خود را صراحتا به  سازمان های مربوطه اعلام کرده ایم.

وی در پایان اشاره کرد، مجوز زیست محیطی نقش گارانتی برای اثرات اجتماعی و اقتصادی در هر پروژه ای را دارد  و قاعدتا  در سد خرسان با وجود قبر شهیدان، تعداد روستا ها، آمار درختان، میراث فرهنگی و… دارای ایرادات اساسی است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 خردمند 1401/12/14 0:33:2

    تا شما سرگرم اظهار نظر و نوشتن مقاله و مجادلات کارشناسی شوید ، مافیای قدرت در اصفهان و خوزستان ، سد را ساخته‌اند و به بهره‌برداری رسانده‌اند! همانگونه که بر سر تنگ سرخ آمد!!!

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها