یادداشت
گفتگو و گزارش

حواشی یک نشست اداری در استانداری؛


درگیری لفظی بین مدیران در یک جلسه رسمی/ عصبانیت دهراب پور و دستور اخراج استاندار

شب گذشته در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد بین شهردار یاسوج و کیان دهراب‌پور_ مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد بحث لفظی ایجاد شد

درگیری لفظی بین  مدیران در یک جلسه رسمی/ عصبانیت دهراب پور و  دستور اخراج استاندار

اَفتونیوز| جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ و با حضور حسن‌ نگین‌تاجی_ رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد_، سید علی ملک‌حسینی_ دادستان یاسوج_، سید جواد هاشمی‌مهر_ معاون سیاسی استاندار_، و جمع دیگری از مسوولان ارشد استان برگزار شد که دقایقی در این جلسه بین شهردار یاسوج و کیان دهراب‌پور_ مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد بحث لفظی ایجاد شد.

عصر امروز (شنبه 13 اسفند ماه 1401) جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ برگزار شد که کیان دهراب‌پور_ مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد_ یکی از مدیرانی بود که در این جلسه صحبت کرد و گفت: هر جذب نیروی باید در چارچوب قانون باشد و چنین چیزی قابل قبول نیست که در دولت سیزدهم نیروها بدون ضابطه و آزمون جذب شوند.
وی در ادامه گفت: یکی از مدیران حاضر در این جلسه خواهرش را بدون ضابطه بدون ایثارگری وارد دانشگاه علوم پزشکی کرده است. 
او تاکید کرد: این زشت است که دولت سیزدهم مدیرش دم از عدالت بزند و اینگونه پارتی بازی کند.
وی در ادامه گفت: شهردار یاسوج در مصاحبه‌ای گفته که 140 نیرو استخدام کرده است. نباید مدیران نیروها را بدون ضابطه به‌کار گیرند.
دهراب‌پور در ادامه گفت: فرزند شهید برای وام ناچیز خودش را می‌کشد و بعد مدیر دولت سیزدهم اینگونه رفتار کند.
بعد از صحبت‌های کیان دهراب‌پور_ مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد_، نستهن مقدم_ شهردار یاسوج_، چند دقیقه وقت گرفت و صحبت کرد. او گفت: من با افتخار گفته‌ام 140 نفر از ایثارگران حاضر در شهرداری یاسوج را تبدیل وضعیت و رسمی کرده‌ام. سایر ایثارگران هم در حال تبدیل وضعیت هستند. این کذب است که من نیرو استخدام بدون ضابطه کرده‌ام.
نستهن مقدم_ شهردار یاسوج_، در ادامه اسم محمدرحیم دهراب‌پور را آورد و وقتی که گفت: من مرقومه‌ای از «حاج محمدرحیم دهراب‌پور دارم» کیان دهراب‌پور بر آشفت و با به کار بردن الفاظ نامناسب گفت: چه ربطی به محمدرحیم دهراب‌پور دارد. شما «گند» به شهر زدی و صدها نیرو بدون ضابطه به کار گرفته‌ای و بعد اینگونه رفتار می‌کنی. مقدم رفتار تندی از خود نشان نداد و آرام نشسته بود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد که در ادامه این رفتار را از «کیان دهراب‌پور» دید، از «کیان دهراب‌پور» خواست که از جلسه خارج شود.

دهراب‌پور با عصبانیت از جلسه خارج شد و هنگام خروج از جلسه سید جواد هاشمی‌مهر_ معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به او گفت: شما زمانی که مدیرکل انتقال خون بودی 13 نفر از بستگان خود را به‌کار گرفتی، آیا این درست است؟ 
کیان دهراب‌پور_ مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد_ جلوی درب خروجی سالن شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگشت و گفت: آقای غلام‌نژاد_ رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی یاسوج_ را به خاطر اینکه زیر بار استخدام‌های بی‌ضابطه نرفت، برداشتند. استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به او گفت: این هم دروغ است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه اینگونه رفتارهای نادرست را در حین جلسات تحمل نمی‌کنیم و ضمن عذرخواهی از مهمانان جلسه،‌ گفت: مدیران باید حرمت جلسه را نگه دارند و من بعد باید جلسات هدفمند برگزار شود. این جلسه هدف‌مند برگزار نشد و مشخص نبود دنبال چه هدفی بودیم و نباید هر کسی هر چه به ذهنش رسید بگوید که این شرایط به وجود بیاید./ کبنا



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 احمد 1401/12/14 16:19:31

    لطفا از استخدام های بدون ضابطه در بیمارستان تازه تاسیس شهید سلیمانی جلوگیری کنید . از خدا بترسید ، ناسلامتی مدیر دولت انقلابی هستید ، شرم کنید ، نام شهید سلیمانی عزیز که در راه حق و عدالت اربا اربا شدند را روی ّبیمارستان گذاشتید اما حق مردم را پایمال می کنید . مردم انتظار رسیدگی فوری دارند .

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1401/12/14 7:41:46

    یکی از نیروهای مرادیان که کارشناس بهداشت روان هست بدون هیچ رابطه استخدامی در شبکه لنده کار میکنه میخام هر جور ر شده قرارداد باش ببند در صورتیکه دو نفر نیرو کارشناس هست .

    پاسخ
  • 3 ناشناس 1401/12/14 4:58:56

    خدا لعنتتون کنه که خون مردم فقیر دارین میخورین

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها