یادداشت
گفتگو و گزارش

اختصاصی اَفتونیوز؛


گچساران مقصد جدید مسمومیت مدارس دخترانه

مسمومیت مدارس دخترانه به گچساران رسید

گچساران مقصد جدید مسمومیت مدارس دخترانه

اَفتونیوز| مسمومیت‌ دانش‌آموزان  با گاز ناشناخته وارد مرحله جدیدی شده است و از روز گذشته در یاسوج و سی سخت و امروز برخی تصاویر در شبکه های اجتماعی حکایت از مسمومیت در مدرسه شاهد دخترانه و کوثر گچساران دارد.

در شرایطی که مسئولان دولتی از هرگونه اظهارنظری درباره این موضوع خودداری می‌کنند و اطلاع رسانی را به مسولان  بهداشت و آموزش‌وپرورش، واگذار کرده‌اند، انوشیروان قیطاسی رئیس آموزش و پرورش گچساران در تماس تلفنی با خبرنگار اَفتونیوز ضمن رد این خبر عنوان کرد ما با بررسی میدانی که بعمل آوردیم تاکنون به مورد مسمومیت نرسیده ایم.

علیزاده معاون سیاسی فرمانداری گچساران نیز در گفت و گو با این رسانه گفت، بررسی های میدانی اداره آموزش و پرورش گویای این است که چنین چیزی صحت نداشته است.

اما برخلاف اظهارات مسولان آموزش و پرورش سید طاهر حسینی رئیس شبکه بهداشت گچساران صبح امروز اظهار داشت: صبح امروز (دوشنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۱) ۲۴ نفر از دانش‌آموزان یکی از مدارس در شهرستان گچساران با علائم؛ آبریزش بینی، تهوع، ضعف و سرگیجه مواجه شدند که سریعاً توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان اعزام شدند، سید طاهر حسینی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران تاکید کرد: حال عمومی این دانش‌آموزان خوب است.

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها