یادداشت
گفتگو و گزارش

اَفتونیوز گزارش میدهد؛


توپ در زمین استاندار است/ آیا احمدزاده با مدیران متخلف برخورد می‌کند؟

اکنون توپ در زمین استاندار است. به عنوان نماینده دولت و بالاترین مقام اجرایی در استان که با توجه به گزارش دستگاههای نظارتی و بازرسی چه اقدامی در این خصوص انجام می دهد.

توپ در زمین استاندار است/ آیا احمدزاده با مدیران متخلف برخورد می‌کند؟

اَفتونیوز| چند روز پیش و در جلسه استانداری موضوع استخدام های قومی و فامیلی مطرح شد و صحبتها پیرامون این موضوع و اسم بردن از چند مدیر، جلسه مذکور متشنج شد به گونه ای که استاندار مدیری را که اقدام به افشاگری کرده بود را از جلسه اخراج و سپس با پیگیری حکم مدیریت وی را لغو کرد.

اما رسانه‌های استانی در ادامه این موضوع، ابعاد بیشتری از استخدام‌ها را منتشر کردند و مشخصا از دانشگاه یاسوج و شبکه بهداشت کهگیلویه به عنوان دو دستگاهی که اقدام به استخدام متقابل اقوام مدیران کرده،‌ نام برده اند.

از جمله مهمترین شعارهای دولت سیزدهم مبارزه با فساد اداری بود که مشخصا این نوع استخدامها نیز میتواند مصداقی از آن باشد.

اکنون توپ در زمین استاندار است. به عنوان نماینده دولت و بالاترین مقام اجرایی در استان که با توجه به گزارش دستگاههای نظارتی و بازرسی چه اقدامی در این خصوص انجام می دهد.

مردم و افکار عمومی استان منتظر اقدام استاندار در این خصوص هستند. احمدزاده که می تواند با استعلام از دستگاههای نظارتی زیرمجموعه استانداری یا دیگر دستگاهها، این موضوع را به راحتی راستی آزمایی کند در خصوص این استخدامی ها حرکتی خواهد زد یا آنگونه که در کلیپی که در گروههای مجازی استان دست به دست می شد و بزرگواری نماینده اسبق کهگیلویه نیز بر آن صحه گذاشته بود، مدیران با تاسی از وی اقدام به این گونه کارهای می کنند؟

لازم به ذکر است استاندار کهگیلویه وبویراحمد بارها در جلسات و نشست های مختلف تاکید کرده هر گونه جذب و بکارگیری نیروها در استان صرفا از طریق برگزاری آزمون خواهد بود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 7 نظر

  • 1 پارک فرزین 1401/12/19 16:43:3

    لطفا سری به پارک علم و فناوری نیز بزنید این‌همه نیروی سفارشی نماینده را آورده اند

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1401/12/19 15:38:1

    آغای س د یاسوجی هست اومه ایخوی لنده استخدام بشه جلوشو بگیرین بخدا حق بچیل لنده ضایع ایبوی

    پاسخ
  • 3 سعید.م 1401/12/18 9:6:57

    نهاد بازرسی و مسئول و... نیست. یکی بیاد یه تحقیق بکنه تو چنتا اداره بینه چند درصد از طریق آزمون استخدام شدن. بخدا هیچ اداره ای به 30 درصد نمیرسه. بعدم توقع دارید مردم پشت این... وایسن و... خانواده ای که 4 جوان بیکار داره نمیتونه یکی رو مشغول کنه، بعدم داریم که یه خانواده 4 بچش رو گذاشته سر کار، اونم از راه پارتی. یا نماینده یا هم خیشی با.... یا هم.... یه سابقا ایثارگری هم میزنه تنگش و 4تاش رسمی و ادامه ماجرا...

    پاسخ
  • 4 دانای بی زبون 1401/12/18 9:0:58

    آزمون کجا بود استخدام ها تو ادارات در 2 سال گذشته صرفا بر اساس پارتی و لابی با نماینده و مدیران کل و گاها نهادهای پیگیر بوده و هست، اگه یه سر به دانشگاه علوم پزشکی و شرکت گاز و اداره برق و... بزنید متوجه میشید. ملت بدبخت رو سرکار گذاشتید تو این دولت و مجلس به ظاهر انقلابی، هرکی هرجا نشسته و یا میتونه در حد لالیگا از خانوادش تزریق میکنه به اون سازمان. اونم بنجل ترین نفرات رو جذب کردین که خیلی هاشون از مصوبه مجلس سواستفاده کردن و رسمی هم شدن، خدا ازتون نگذره که به این جوونا و خون شهدا خیانت میکنید. مسخره کردین این ملت رو.

    پاسخ
  • 5 کارمن اداره برق 1401/12/18 7:6:22

    اقای استاندار برادر داماد خودش به اسم شهرام ثالحی را جدیدا در اداره برق استخدام کرده ایل میتونه به مدیران بگوید چرا استخدام میکنید ؟

    پاسخ
  • 6 ناشناس 1401/12/17 22:19:34

    مشخص شد دکتر دهراب پور درست گفته اگر استاندار فساد ستیز هست بسم الله منتظر برخورد هستیم

    پاسخ
    • 6 - 1 بیکاری پاسخ به : 1401/12/18 9:2:3

      متاسفانه در کشور ما هر کس دنبال واقعیت و حقیقت باشد از صحنه مدیریت حذف خواهد شد حتما باید بله قربان نماینده و بقیه باشد چرا که به مشام قوم گرایی و پارتی بازی های آنها خوش نیست استانداری اگر طرفدار مردم هست بفرماید پیگیری کند شفاف سازی کنه این استخدام های فلکه ای واقعیتی هست که پایانی ندارد وفقط شعار مبارزه میدهند اما در عمل نیست

سایر اخبار
برگزدیدها