یادداشت
گفتگو و گزارش

اختصاصی اَفتونیوز؛


بکارگیری نیرو در دانشکده نفت و گاز گچساران؛ قانونی یا غیرقانونی؟ / مسئولان نظارتی ورود کنند

همانگونه که در دولت گذشته حتی جذب نیروهای شرکتی نیز منوط به برگزاری آزمون شده بود از استاندار و مسولان نظارتی انتظار میرود برای دفاع از جوانان بیکار و تحصیل کرده استان به موضوع جذب نیرو ها در این دانشکده ورود پیدا کنند.

بکارگیری نیرو در دانشکده نفت و گاز گچساران؛ قانونی یا غیرقانونی؟ / مسئولان نظارتی ورود کنند

اَفتونیوز| طی روزهای اخیر بحث جذب و بکارگیری نیرو در ادارات و سازمان های مختلف حاشیه ساز شد. درگیری در یکی از جلسات استانداری در نهایت منجر به انتقادات کیان دهراب پور از جذب غیر قانونی نیرو در شهرداری یاسوج و استخدام یکی از بستگان رئیس دانشگاه یاسوج در یکی از مجموعه های دانشگاه علوم پزشکی استان در کهگیلویه شد.

در تازه ترین، اطلاعات رسیده به سایت اَفتونیوز ، طی مدت  اخیر ۷ نفر در دانشکده نفت و گاز گچساران از زیر مجموعه های دانشگاه یاسوج  بدون هیچ گونه آزمونی بکار گرفته شده است و شواهد نشان می‌دهد این این نیرو ها بصورت شرکتی  شروع به کار کرده اند.

اسامی مخفف این نیرو ها آقایان (ا_ ح) (م _ص) (ب _ا) (ح _ گ) (ذ _ د)  و خانم ها با اسم فامیلی ( م) و (د ) می باشند.

به نظر می‌رسد عمده نیروهای جذب شده در ادارات استان با دور زدن قانون و در قالب شرکت پیمانکار و اما با معرفی افراد ذی‌نفوذ صورت می‌گیرد و همانگونه که در دولت گذشته حتی جذب نیروهای شرکتی نیز منوط به برگزاری آزمون شده بود از استاندار و مسولان نظارتی انتظار میرود برای دفاع از جوانان بیکار  و تحصیل کرده استان به موضوع جذب نیرو ها در این دانشکده ورود پیدا کنند.

اَفتونیوز آماده انتشار و درج  توضیحات مسولان  در این رابطه می باشد



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 الف-د 1401/12/21 2:45:9

    با سلام به مردم فهیم گچساران. و با عرض سلام و خسته نباشید خدمت اقای انتشار دهنده طرفدار( نماینده اخراجی) خدمت شما عرض کنم که اولا این نیروها که شما نام بردید هیچ کدام امنیت شغلی ندارند و هر کدام با مدرک عالی و حقوق زیر ۶ میلیون هستن. که هیچ کسی حاضر به کار کردن تا ساعت ۴ عصر بدون نهار و صبحانه نیست (حتی خود جنابعالی) و قابل قیاس با به کار گیری نیروی اتوبوسی نماینده قبل نیست که خواهر ایشان هم برای جذب نیرو مستقل و یکه تاز بود.(حالا بماند بی عدالتی های دیگرشان که باعث اخراج از مجلس شد)

    پاسخ
  • 2 دردمند 1401/12/20 18:55:14

    دوست عزیز از خدا بترسید تمام این عزیزان با تحصیلات عالی بعضا در شغل نگهبانی بکار گرفته شدند به خدای پاحد دانشجوی دکترای مکانیک با ماهی حدودا 6 میلیون متاهل اومده نگهبانی میده

    پاسخ
  • 3 ناشناس 1401/12/19 15:33:10

    یه نفر به اسم س د روانشناس هم میخان شبکه بهداشت لنده استخدام کنن ساکن یاسوجه عیر بومی بجنب تا استخدام نشد ای همه پارتی بازی حق بچیل لنده ایی یه اینه هم بگوین امسیولل بخوین

    پاسخ
  • 4 ناشناس 1401/12/19 14:20:39

    استاندار ضعیف همینه

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها