یادداشت
گفتگو و گزارش

گزارش؛


گرد خاک افزایش ناگهانی قیمت سیمان یاسوج در شب عید/ مسولان چه می گویند؟

طی دو هفته اخیر قیمت سیمان افزایشی ناگهانی داشته است. برخی از فروشندگان مصالح ساختمانی و شهروندان اظهار نارضایتی خود را از این وضعیت اعلام کردند.

گرد خاک افزایش ناگهانی قیمت سیمان یاسوج در شب عید/ مسولان چه می گویند؟

اَفتونیوز| طی دو هفته اخیر قیمت سیمان افزایشی ناگهانی داشته است. برخی از فروشندگان مصالح ساختمانی و شهروندان  اظهار نارضایتی خود را از این وضعیت اعلام کردند.
یکی از فروشندگان مصالح ساختمانی عنوان کرد: در حالی که دو هفته گذشته، سیمان با قیمت ۵۴ هزار تومان به فروش می‌رسید، اما حالا قیمت آن در بازار ۸۳ هزار تومان است.
وی در ادامه عنوان کرد: اگر قبلاً ۱۲ هزار عرضه داشتیم، الأن یک یک چهارم کاهش یافته و متناسب با نیاز بازار عرضه نمی‌شود.
وی تأکید کرد: این افزایش قیمت به دلیل آن است که عرضه موجود، نیاز بازار را رفع نمی‌کند.
وی ادامه داد: با وجود اینکه مسیر اصفهان بسیار طولانی‌تر است، اگر سیمان را از استان اصفهان وارد کنیم حدود ۷۰ هزار تومان قیمت هر کیسه می‌شود؛ بنابراین برای بسیاری می‌صرفد که سیمان خود را از اصفهان وارد کنند.
برای بررسی بیشتر موضوع با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت‌وگویی داشتیم، وی عنوان کرد: ما نه تنها بر موضوع اشراف داریم، بلکه چند روز است که به صورت ویژه، محسوس و نامحسوس این موضوع را مورد بررسی قرار داده‌ایم.
کریم روزبهان ادامه داد: افزایش قیمت سیمان در یاسوج، متأثر از چند موضوع است؛ یک) فروش سیمان و ارائه آن در بورس یکی از این عوامل است.
وی تأکید کرد: اما بر اساس گزارشات تأیید نشده، ما احساس می‌کنیم دست‌های پنهانی در این موضوع وجود دارد.
روزبهان افزود: در پی آن هستیم که این دست‌های پنهان را کشف کنیم و چنانچه کسی در این موضوع دخالت داشته باشد، با او برخورد خواهیم کرد.
به گزارش کبنا، گویا قرار است فردا در این خصوص جلسه‌ای با حضور رئیس سازمان صمت و مدیران کارخانه‌های سیمانِ یاسوج و مارگون نیز برگزار شود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها