یادداشت
گفتگو و گزارش

واکنشی به توصیه نامه منتسب به نماینده بویراحمد


نامه ای با دو قلم و دو دست خطِ بدون مهر

اگر به تصویر نامه خوب دقت شود متوجه می‌شویم که نامه با دو قلم و دو دست خط بدون مهر، شماره و تاریخ است و در پایان نامه نیز رقم آخر شماره تلفن نوشته نشده، در دنیای امروز ساخت چنین تصاویری چیز عجیبی نیست و مضافاً در نزدیکی انتخابات مجلس از این دست شیطنت‌ها صورت می‌گیرد.

نامه ای با دو قلم و دو دست خطِ بدون مهر

اَفتونیوز| یادداشت مخاطبان؛  در این روزها که موضوع اشتغال به دغدغه قابل توجه مردم تبدیل شده‌است و در استان بی‌سر و سامان کهگیلویه و بویراحمد که از صنعت‌اش دودی به آسمان نمی‌رود و از مسیولانش هم بخاری بلند نمی‌شود، اگر آستینی برای اشتغال بالا برود باید بر آن دست بوسه زد.

در چند روز اخیر تصویری از یک نامه منتسب به نماینده شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون با موضوع اشتغال چند نفر در هلدینگ ها در فضای مجازی دست به دست می‌شود و رسانه‌ها نیز بدون توجه به اصالت نامه و بررسی صحت و سقم آن به آن دامن می‌زنند.

اگر به تصویر نامه خوب دقت شود متوجه می‌شویم که نامه با دو قلم و دو دست خط بدون مهر، شماره و تاریخ است و در پایان نامه نیز رقم آخر شماره تلفن نوشته نشده، در دنیای امروز ساخت چنین تصاویری چیز عجیبی نیست و مضافاً در نزدیکی انتخابات مجلس از این دست شیطنت‌ها صورت می‌گیرد.

فارغ از اصالت نامه با توجه به شناختی که از اسامی ذکر شده در این نامه دارم این افراد مشغول بکار و یا بازنشسته هستند و دست به دامن شدن نماینده برای بکارگیری این افراد در هلدینگ عجیب به نظر می‌رسد و اگر این سفارش برای افراد بیکار صورت گرفته بود به باور نزدیکتر بود.

از ذکر این موضوع که تلاش یک نماینده مجلس برای اشتغال افراد قابل تقدیر است نیز نباید غافل شد، گرچه اچافراد مذکور در نامه همه از افراد شایسته و توانمند هستند و به زعم اینکه صحت داشته باشد باید به فال نیک گرفته شود، گرچه در ادوار گذشته نیز چنین اتفاقاتی رخ داده و هم‌اکنون مسببان دیروز مدعیان عدالت محوری در امروز هستند.

شاید اذهان مردم بورسیه نورچشمی‌ها از طرف نماینده اسبق که در بین آنها فارغ‌التحصیل معدل پایین دانشگاه آزاد نیز وجود داشت و هم‌اکنون نیز همان بورسیه‌ای ها در مناصب مهم در حال دهن کجی به مردم هستند را هرگز فراموش نخواهد کرد.

در بورسیه تحصیلی نورچشمی‌های اصولگرا از طرف نماینده عدالت‌خواه آنچه پایمال شد حق نخبگانی بود که برای رسیدن به هدف زجر کشیده بودند، اما بورسیه‌ای‌ها یک شبه راه چندساله را رفتند و خرامان از این بی‌عدالتی خود را برای اشتغال و اشغال کردن پست‌ها آماده کردند.

ایرادی که به نامه منتسب به نماینده شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون گرفته شده، اَنگ طایفه گرایی است، همه واقفیم که طایفه گستره بیشتری از خانواده و فامیل را در برمی‌گیرد و خانواده‌گرایی و فامیل گرایی که رویه عده‌ای از مدعیان عدالت خواهی است که مذموم و ناپسندتر از  طایفه گرایی است.

بعضی از معترضین به نامه مورد بحث به گذشته خود بنگرند که با سفارش فرزندان خود را در کجا به کار گماشته‌اند و با سفارش خود چگونه بر رویه قانونی واگذاری پیمان‌ها خط بطلان کشیده‌اند و این موارد را با زد و بند به چه کسانی داده یا پیشنهاد می‌دهند.

(یادداشت بالا نظر مخاطبان است و انتشار آن به معنای تایید، بخشی یا تمامی جزییات  این مطلب نمی باشد.)



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 همشهری 1401/12/25 9:58:24

    باسلام همه این مسائل از زمانی شدت گرفت که آقای دکتر بهور در زمان چندماه مدیریتش در تامین اجتماعی ۱۷ نفر جوان بیچاره رو از کار بیکارشون کرد.

    پاسخ
  • 2 شیرمردی از دشت روم 1401/12/25 9:50:39

    بنظر من مهدی روشنفکر یکی از بزرگترین سیاست مداران در استان هستش وقطعا این تخریب ها محبوبیتش رو پیش طرفداران ندای وحدت بیشتر خواهد کرد.بنده از عملکرد نماینده در این برهه از زمان که وضعیت اقتصادی کشور خوب نیس از ایشان راضی هستم وقطع به یقین در دشت روم از ایشان حمایت خواهم کرد

    پاسخ
  • 3 مهراب الهی جانباز شیمیایی 1401/12/25 4:5:7

    سلام خیلی ابتدای نوشته شده بعد از یه هفته تازه اومدن درستش کنن خراب ترش کردند مردم دیگه این دروغای و تکذیب ها رو باور نمی‌کنند نماینده استان ما جز عقب ماندن این استان کاری نکرده و نخواهد کرد

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها