یادداشت
گفتگو و گزارش

وضعیت بهداشتی نامناسب بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت(+تصاویر)

نارضایتی از بیمارستان امام خمینی (ره) شهر دهدشت همچنان ادامه دارد و هیچ مسئولی صدای فریاد رسانه ها و مردم را نمی شنود

وضعیت بهداشتی نامناسب بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت(+تصاویر)

اَفتونیوز| وضعیت نامناسب سرویس بهداشتی  در بیمارستان امام خمینی (ره) شهر دهدشت  به ویژه بخش اورژانس موجب گلایه و انتقاد مردم شده است. متاسفانه سرویس ‌‌‌‌‌‌های بهداشتی اصلا وضع مناسبی ندارند، علاوه بر این، شهروندان با مشاهده وضعیت آب سرد کن و آبخوری بیمارستان تشنگی شان کور می شود! به گفته‌ی بیماران در بخش های مختلف این  بیمارستان ، نظافت سرویس بهداشتی به درستی  انجام نمی‌شود و در واقع آن هم به درخواست و گاهی مواقع خواهش همراهان بیماران بستری شده منجر به نظافت آنها می شود.

همراهان و بیماران این بیمارستان مدعی هستند که با مراجعه به بخش‌ ایستگاه پرستاری با بی‌توجهی مسئولین امر‌ مواجه شده و گاهی برای این تذکر نیز مورد تمسخر قرار می‌گیرند.

پیش از این نیز وضعیت نامناسب بهداشتی این بیمارستان در رسانه هل انعکاس یافته بود اما قرار نیست تغییری ایجاد شود و نارضایتی از بیمارستان امام خمینی (ره) شهر دهدشت همچنان ادامه دارد و هیچ مسئولی صدای فریاد رسانه ها و مردم را نمی شنود. 

 

 

 

 

 

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 ناشناس 1402/4/22 10:58:47

    حاکم شهری که مرغابی بود بر سر آن شهر رسوایی بود واقعا متاسفیم برای روئسای انتخابی بیمارستان وادارجات شهر مون اگر سواد ندارید که ندارید لااقل انسانیت داشته باشید

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها