یادداشت
گفتگو و گزارش

فرماندار بویراحمد اعلام کرد؛


تا ۱۵ اردیبهشت از ورود کوچ عشایر به بویراحمد جلوگیری می شود

فرماندار بویراحمد از عشایر کوچ رو خواستند با توجه به بارندگی ها و مشکلات دیگر از کوچ به سمت بویراحمد تا نیمه اول اردیبهشت اجتناب کنند ،در صورت عدم توجه حتما برگشت داده خواهند شد و اجازه کوچ به سمت بویراحمد تا وقت مقرر داده نخواهد شد .

تا  ۱۵ اردیبهشت از ورود کوچ عشایر به بویراحمد جلوگیری می شود

اَفتونیوز| در ساعت ۱۶ مورخ (۹فروردین ماه ۱۴۰۱) مهدوی مطلق فرماندار بویرحمد به اتفاق پورشریف معاون عمرانی فرماندار و رضوی  مدیر منابع طبیعی شهرستان بویراحمد از اکیپ گشت و کنترل کوچ و جلوگیری ازریشه کن کردن گیاهان مرتعی و محصولات جنگلی اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید فرماندار بویراحمد اقدام ماموران منابع طبیعی و تلاش شبانه روزی آنها را مصداقی از کار جهادی عنوان کرد و خطاب ماموران پاسگاه موقت منابع طبیعی گفت ،قطعا ارزش کار خود را می دانید  چرا که  مراقبت و مواظبت از منابع طبیعی  نمونه بارزی از خدمت بی منت و صادقانه به بشریت و نوعی عبادت هست و مطمئن باشید،طبیعت شما را دعا خواهد کرد .

فرماندار بویراحمد از عشایر کوچ رو خواستند با توجه به  بارندگی ها و مشکلات دیگر از کوچ به سمت بویراحمد تا نیمه اول اردیبهشت اجتناب کنند ،در صورت عدم توجه حتما برگشت داده خواهند شد و اجازه کوچ به سمت بویراحمد تا وقت مقرر داده نخواهد شد.

 

فرماندار بویراحمد همچنین گفت در صورت عبور عشایر از شهرستان بویراحمد ؛صرفا به صورت خودرویی اجازه داده می شود و از ورود هرگونه کوچ و دام عشایر به صورت چرا و پیاده جلوگیری خواهد شد .



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها