یادداشت
گفتگو و گزارش

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد


پذیرش بیش از ۲۰هزار نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش ۲۰ هزار و ۵۶۸ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش این استان تا هفتم فروردین ماه خبر داد

پذیرش بیش از ۲۰هزار نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

اَفتونیوز| مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش ۲۰ هزار و ۵۶۸ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش این استان تا هفتم فروردین ماه خبر داد.

حسنعلی عزت خواه در جمع خبرنگاران گفت: از آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا پایان روز هفتم فروردین چهار هزار و ۵۴۸ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار و ۵۶۸ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شده اند.

وی با بیان اینکه بیشترین پذیرش مسافران نوروزی  مربوط به پایگاه اسکان شهرستان بویراحمد با دو هزار و ۶۳۳ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۱۲ هزار ۱۰۵ نفر بوده است، اظهار کرد: شهرستان گچساران و کهگیلویه در رتبه های بعدی پذیرش اسکان مسافران نوروزی قرار دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بیشترین مهمانان و مسافران نوروز ۱۴۰۲ این استان به ترتیب از استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس، خوزستان، خراسان رضوی و تهران بوده است.

وی ضمن تشکر از عوامل اجرایی ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در استان از آنان خواست با تکریم و سعه صدر پاسخگوی مسافران و گردشگران نوروزی باشند تا آنان با خاطره ای خوش استان را ترک کنند.

عزت خواه از مسافران نوروزی نیز خواست با توجه به تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن و معنویت همه شئونات اسلامی را نیز بر اساس آموزه های اسلامی رعایت کنند.

گفتنی است که ۱۲ پایگاه و ۱۶۳ مدرسه جهت اسکان نوروزی توسط آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان‌ها و مناطق پیش بینی شده است که تا ۱۲ فروردین ماه پذیرای میهمانان و گردشگران نوروزی هستند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها