یادداشت
گفتگو و گزارش

حضور فرماندار بویراحمد در محل توزیع لاستیک زباله/اقدام قابل تحسین دهیاری تلخسرو یاسوج

دهیار و اعضای شورای اسلامی و کارگران دهیاری تلخسرو بخش مرکزی شهرستان بویراحمد در خروجی جاده قدیم شیراز ،از ساعت ۷صبح امروز سیزدهم فروردین اقدام به توزیع پلاستیک زباله بین خانواده هایی نمودند که قصد داشتند این روز را در طبیعت سپری نمایند.

حضور فرماندار بویراحمد در محل توزیع لاستیک زباله/اقدام قابل تحسین  دهیاری تلخسرو یاسوج

اَفتونیوز| دهیار و اعضای شورای اسلامی  و کارگران دهیاری تلخسرو  بخش مرکزی شهرستان بویراحمد در خروجی جاده قدیم شیراز ،از ساعت ۷صبح امروز سیزدهم فروردین اقدام به توزیع پلاستیک زباله بین خانواده هایی نمودند  که قصد داشتند  این روز را در طبیعت سپری نمایند.

فرماندار بویراحمد با حضور در این ایستگاه از این اقدام دهیاری و اعضای شورای اسلامی روستای بزرگ تلخسرو تشکر کردند و در این خصوص از همه گردشگران و مسافران و میهمانان طبیعت در این روز خواستند تا در حفظ محیط زیست  تلاش کنند و هرکس به هر طریق می تواند به سالم سازی محیط در این روز خوش طبیعی طبیعت کمک کند.

مهدوی مطلق در خصوص خود روهایی که در محیط های مختلف شهری و روستایی و ورودی شهرها و روستاها،زباله و نخاله رها می کنند برخورد قانونی خواهد شد و تاکنون چندین خود رو نیز متوقف و به پارکینگ ها فرستاده شده است.

ایشان گفت ضمن اینکه گشت های نامحسوسی از سوی دهیاران کار شماره برداری خودروهای متخلف را انجام می دهند ،گفت از عموم طبیعت دوستان می خواهیم که شماره خود روهایی که نسبت به محیط زیست با رها سازی زباله بی رحمی می کنند و زندگی طبیعی مردم و محیط را به خطر می اندازند ،را یادداشت و به محیط زیست و یا بخشداران و حتی اگر شده به فرمانداری تحویل دهند.

فرماندار بویراحمد گفت با هماهنگی به عمل آمده با مراجع قانونی چنین خود روهایی توقیف و جریمه خواهند شد و اگر ناوگان عمومی باشند امتیاز آنها سلب خواهد شد و تاکنون چندین خودرو متوقف و جریمه شده است .



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها