یادداشت
گفتگو و گزارش

واکنش فعال فرهنگی دیشموکی به اظهارات نماینده و فرماندار کهگیلویه در جلسه شورای اداری بخش چاروسا

قادر حکیمی فعال فرهنگی بخش دیشموک در نامه ای که در اختیار افتونیوز قرار داده است به اظهارات نماینده و فرماندار شهرستان کهگیلویه واکنش نشان داد.

واکنش فعال فرهنگی دیشموکی به اظهارات نماینده و فرماندار کهگیلویه در جلسه شورای اداری بخش چاروسا

اَفتونیوز| قادر حکیمی فعال فرهنگی بخش دیشموک در نامه ای که در اختیار افتونیوز قرار داده است خطاب نماینده و فرماندار شهرستان کهگیلویه نوشت، 

اگر دیشموک را سرزمین پر از نعمت و محروم از خدمات بنامم به حق توصیف دقیقی از دیشموک ارائه داده ام. در خبری خواندم که خدمات راهداری نسبت به گذشته بی سابقه بوده است غرق در غم و اندوه شده ام چرا دیار مظلوم من دیشموک از این خدمات بهره ای نداشته است. چرا در دولتی که دولت محرومان است مردم مظلوم و محروم دیشموک از خدمت بی نصیب اند؟ جناب فرماندار،دیشموک را می بینید؟ از وضعیت فاجعه بار راه های روستایی دیشموک مطلعید؟ روستاهای دهقاضی ،بناری ،رود ایک،لاوه پاتل،لیراب،مورخانی ،سردو ،امیرآباد ،باغکلک و سرگچ را می بیند یا در جغرافیای کهگیلویه نیستند که این چنین نسبت به این روستاها بی توجهید؟ جناب فرماندار همراه مردم منطقه با ماشین های پژو و پراید سفری به دیشموک داشته باشید تا ببینید وضعیت راه های ارتباطی به چه صورت است و مردم این منطقه با چه مشکلاتی درگیرند .

جاده ی تنگ چویل می توانست دیشموک را از بن بست خارج کند اما گویا عزمی برای دیشموک و اراده ای برای راه هایش نیست ...

جناب فرماندار نماینده ی ارشد دولت محرومان این خدمات راهداری در کدام قسمت کهگیلویه به انجام رسیده که دیشموک سهمی از آن نداشته؟ جناب فرماندار افراد بسیاری بر این صندلی جلوس کردند و این صندلی برایشان باقی نماند قطعا برای شما هم باقی نمی ماند و آنچه باقی می ماند اقدامات عمومی است پس کوتاهی نکنید و همه ی مناطق را یکسان ببینید .

از خطاب قرار دادن مدیر راهداری پرهیز می کنم چرا که اگر مدیری مقتدر و قوی بودند داد ما را می شنیدند و گامی برمی داشتند لذا جناب فرماندار و نماینده را خطاب قرار می دهم که بدانند ما مشکل داریم و قدمی در بحث راه برایمان برداشته نشده و در حقمان کوتاهی ها شده .

نمی دانم درد مردمم را با کدامین واژگان فریاد بزنم تا گوش ها بشنود و سهمی از این انقلاب دهداری به مردم دیمشوک برسد .

جناب نماینده ما همان مردمی هستیم که در انتخابات خدمات نماینده سابق را ندیدیم و به امید عملکرد بهتر و بیشتر به شما رای دادیم اما حالا برای حداقل امکانات یعنی راه هر چه فریاد می زنیم کسی صدایمان را نمی شنود پس شما بشنوید و اقدامی کنید .

 

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 6 نظر

  • 1 عبدالله 1402/1/19 23:30:33

    آزموده را آزمودن خطاستتتتتتتتتتتتتت

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1402/1/19 23:29:35

    آزموده را آزمودن خطاستتتتتتتتتتتتت

    پاسخ
  • 3 واقع بین 1402/1/15 23:4:38

    یکی ازخدمات نماینده قبل وقبلتر آن همان گازی هست که درست ترین شرایط بخصوص مسیرکوهستانی امروزمنطقه ازآن بهره مند هستند اگرمنصف بودی ازنماینده ای که ۲۰سال وکیل سمادرمجلس بود سئوال میکردی که این ۲۰سال برای محرومیت زدایی دیشمک چکارکرده !!!! اگردرهرسال یک کارعمرانی عمرانی مانندسایرنمایندگان انجام میدادامروزدردیشمک خبری ازمحرومیت نبود جناب فعال سیاسی فرهنگی!!!!

    پاسخ
  • 4 سجاد 1402/1/15 14:25:45

    زن سوم گرفته چکارمن وتو داره

    پاسخ
  • 5 محمد علی 1402/1/15 11:3:13

    ایشون این دور هم میاد و مردم رو گول میزنه و رای میگیره و بعد دیگه خرش که از پل بگذره و چون دورآخرشه ، گوشش به حرف کسی بدهکار نیست. پس خوب مواظب باشید که نره مجلس و اگه رفت منتظر هیچ اقدام و کاری نباشید.

    پاسخ
    • 5 - 1 ناشناس پاسخ به : محمد علی 1402/1/15 15:11:19

      عقده ای چیزی ننویس

سایر اخبار
برگزدیدها