یادداشت
گفتگو و گزارش

رئیس سازمان برنامه و بودجه استعفا داد؟

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شنیده شده که میرکاظمی استعفا داده است. به اعتقاد بنده حرکت خوبی در حکمرانی است که افرادی که عملکردشان زیر سوال است، خودشان استعفا دهند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استعفا داد؟

اَفتونیوز| وحیدی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۵ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در خصوص علل و عوامل تأخیر در پرداخت حقوق اسفندماه ۱۴۰۱ فرهنگیان، گفت: در آغاز کار مجلس در سال جدید به جای پرداختن به امور مهم اقتصادی و فرهنگی، معیشتی و مهار تورم افسار گسیخته باید به علل عدم پرداخت حقوق معلمان بپردازیم.

وی تاکید کرد: درست است که وزارت آموزش و پرورش وزیر ندارد، اما انتظار می‌رفت که سرپرست این وزارتخانه در مجلس حضور پیدا می‌کرد که ظاهراً به وی اجازه ندادند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه هم در جلسه روز گذشته کمیسیون آموزش مجلس حاضر نشد و امروز هم به مجلس نیامد، البته شنیده شده که وی استعفا داده است. به اعتقاد بنده حرکت خوبی در حکمرانی است که افرادی که عملکردشان زیر سوال است، خودشان استعفا دهند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 ناشناس 1402/1/16 9:57:11

    استعفا برادر

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1402/1/15 20:54:36

    حالا که خزانه راخالی کرده استعفا داد کچل اگر طبیب بودی سرخود دوانمودی

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها