یادداشت
گفتگو و گزارش

امام جمعه دهدشت: برخی نمی‌خواهند سد آبریز احداث شود

امام جمعه دهدشت گفت: سد آبریز یک برکه است و قابل قیاس با ظرفیت سد مارون یک، نیست اما برای احداث آن هم مخالفت می‌شود و برخی سعی دارند این سد احداث نشود

امام جمعه دهدشت: برخی نمی‌خواهند سد آبریز احداث شود

اَفتونیوز| حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد و ادارات تابعه اظهار کرد: تغییر الگوی کشت در استان باتوجه به مشکلات حوزه آب ضروری است و باید نگاه سنتی کشاورز را با کار علمی و کارشناسی تغییر دهیم.

امام جمعه دهدشت افزود: تا به سمت کشاورزی علمی نرویم، افزایش تولید مد نظر مقام معظم رهبری در این حوزه تحقق پیدا نخواهد کرد.

وی گفت: در زمینه تغییر الگوی کشت، آموزش باید جدی گرفته شود.

امام جمعه دهدشت با اشاره به بازدید خود از سد مارون ۱ و وضعیت سد آبریز بیان کرد: سد آبریز یک برکه است و قابل قیاس با ظرفیت سد مارون یک، نیست اما برای احداث آن هم مخالفت می‌شود و برخی سعی دارند این سد احداث نشود.

وحدانی‌فر جهاد تبیین امروز برای کهگیلویه را مسئله آب عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در گذشته خوب عمل نکردیم، تصریح کرد: برای تحقق شعار مهار تورم و افزایش تولید نیازی به شعار و بنر و پوستر نیست بلکه همگان باید در میدان عمل حاضر شوند.

 حجت الاسلام وحدانی فر ادامه داد: وضعیت راه‌های عشایری مطلوب نیست و در این زمینه مسئولان ذیربط باید اقدام جدی انجام داده و زمینه رفع تصرف آن‌ها را بوجود آورند.

خطیب جمعه دهدشت بابیان این‌که بلوط نماد زاگرس است، عنوان کرد: متاسفانه از این نعمت خدادادی استفاده صحیح نمی‌شود.

وی از مسئولان خواست ساخت کارخانه فرآوری بلوط کهگیلویه وبویراحمد در دستور کار قرار گیرد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 سیما وحدتیان 1402/1/16 10:41:37

    درود بر افتونیوز و امام جمعه مطالبه‌گر اما خوب میشد صراحتا و شفاف، نام این برخی‌ها هم رسانه‌ای می‌شد تا مردم بدونن کی به کیه...

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها