یادداشت
گفتگو و گزارش

اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد در نوروز ۱۴۰۲ چکار کرد؟

رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت: در تعطیلات نوروز سه هزار و ۱۷۴ ماموریت توسط اورژانس انجام گرفت.

اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد در نوروز ۱۴۰۲ چکار کرد؟

اَفتونیوز| جهانبخش وحدت نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش خدمات اورژانس ۱۱۵ در نوروز ۱۴۰۲ و افزایش ۷ درصدی خدمات نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: اورژانس از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۴ فروردین سال جاری سه هزار و ۱۷۴ ماموریت داشته که با توجه به دو هزار و ۹۶۲ مورد سال گذشته افزایش ۷ درصدی داشته است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد افزود: ماموریت‌های تصادفی سال گذشته اورژانس ۵۴۹ مورد بوده که به ۶۵۰ مورد در طی این مدت رسیده که رشد ۱۸ درصدی داشته است.

وی تعداد ماموریت‌های غیر تصادفی استان را دو هزار و ۴۱۳ مورد دانست و عنوان کرد: ماموریت‌های امسال به دو هزار و ۵۲۴ مورد رسیده و رشد چهار درصدی داشته است.

این مسئول تعداد مصدومین حوادث رانندگی سال گذشته را ۸۴۹ مورد دانست و عنوان کرد: مصدومین حوادث رانندگی رشد ۳۲ درصدی داشته و یه یک هزار و ۱۲۵ افزایش یافته است.

وحدت نژاد بیان کرد: تعداد بیماران غیرتصادفی اورژانس دو هزار و ۸۱ در نوروز ۱۴۰۱ بوده که با رشد چهار درصدی به دو هزار و ۱۸۵ مورد رسیده است.

وی از رشد ۲۵ درصدی ماموریت‌های اورژانس هوایی طی نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: ماموریت‌های نوروز سال گذشته اورژانس ۸ مورد بوده که به ۱۰ مورد رسیده و سه مورد زایمان موفق در آمبولانس‌های اورژانس صورت گرفته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسمومیت با گاز کربن سال گذشته ۳۴ مورد بوده که با افزایش ۵ درصدی امسال، ۵۳ مورد رسیده است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها