یادداشت
گفتگو و گزارش

تاج گردون در نوروز۱۴۰۲ و یک خط و نشان انتخاباتی؛ رویای بازگشت محقق می شود؟

نوروز ۱۴۰۲ از هر جهت برای تاج گردون خاص و ویژه بود، کافی است صحفه اینستاگرامی وی را رصد کنیم تا ببینیم که در ايام نوروز با تمام قوا سعی کرد در بین مردم مناطق مختلف گچساران و باشت حضور پیدا کند.

تاج گردون در نوروز۱۴۰۲ و یک خط و نشان انتخاباتی؛ رویای بازگشت محقق می شود؟

اَفتونیوز| برای سیاست مداری در قامت غلامرضا تاج گردون هر کنشی معنادار و معطوف به هدفی خاص است.وی که در دو سال اخیر، بیرون گود نشسته و معادلات درون میدان را رصد می کند تا بهترین تصمیم را برای بازگشت به صحنه بگیرد.

نوروز ۱۴۰۲ از هر جهت برای تاج گردون خاص و ویژه بود، کافی است صحفه اینستاگرامی وی را رصد کنیم تا ببینیم که در ايام نوروز با تمام قوا سعی کرد در بین مردم مناطق مختلف گچساران و باشت حضور پیدا کند.

به زبان ساده تر، می‌توان گفت،  گشت و گذار در بازار گچساران  تا پیاده روی در جاده سلامت، دید و بازدیدهای نوروزی با اقوام مختلف باشتی و تیر اندازی با تفنگ برنو  ... نشان داده که وی اراده راسخی  جهت  حضور در انتخابات دارد.

سال‌های گذشته شاهد بودیم که جشن های نوروزی در گچساران با خط و ربط های سیاسی برگزار می شود، جشن نوروزگاه منطقه چاه تلخ  باشت سه  میهمان ویژه داشت، غلامرضا و ساسان  تاج گردون در کنار  سید ناصر حسینی حضور پیدا کردند، در حالی پچ پچ درِ گوشی نماینده سابق و کنونی سوژه عکاسان شد که علیمراد جعفری در حرکتی معنادار دعوت برای حضور در این جلسه را نپذیرفته بود.

اما آنچه بیش از پیش حجت را تمام کرد گفت و گویی مجازی وی بود که به صراحت در رابطه با انتخابات مجلس ۱۴۰۲ اظهار نظر کرده و گفته است: «مانعی برای عدم حضورم در انتخابات نمی بینیم»، تاجگردون همچنین به مسائل تأیید صلاحیت خود توسط مراجع ذیربط اشاره کرده و گفت: «مراجع زیربط حداقل در ۴ انتخابات گذشته من را تایید کردند و فکر می کنم در این سه سال گذشته هم اتفاق خاصی نیفتاده باشد که بخواهد مانع از ورودم باشد».

الزامات حضور تاج گردون برای مردم گچساران و باشت از جهات مختلف در حال افزایش است.

در زمانه ای که دیگر،  وزیر، معاون وزیر دیگری در این اقلیم  کلنگ بر روی زمین نمی‌زند و  شرایط بودجه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد بصورت عام و  گچساران بصورت خاص مطلوب نمی باشد، در سایه حضور کم رمق و بی رونق سید ناصر، بدیهی است که قاطبه مردم خواستار او باشند تا عَلمی بردارد و علمداری کند.

"سیر ناصر‌‌“ نه در بینابین، بلکه درست در تقابل با جناح تاجگردونی‌ها بود و انتظار می‌رفت عملکردی در قامت آنها  داشته باشد اما وی آنچنان ناامید کننده ظاهر شد که جایی برای دفاع از عملکرد  خود باقی نگذاشت، به گونه ای که حتی زبان گلایه سید قدرت را بلند کرد، کل کارنامه سید ناصر حسینی فریاد دادخواهی علیه يزدان‌پناه در دانشگاه علوم پزشکی و صیدالی در شرکت نفت گچساران بود که آخر سر نتوانست اندوخته داشته باشد و نه غلام نژاد و نه کاهکش حرف شنوی از وی نداشتند و به همین واسطه جایگاه نمایندگی  گچساران و باشت تا اندازه زیادی  منزلت افتاد.

به اختصار  می‌توان گفت، تا پیش از نوروز ۱۴۰۲ تا حدود زیادی خبر حضور تاج گردون در انتخابات جدی گرفته نمی‌شد و حتی  در گوشه کنار صحبت هایی مبنی بر کاندیداتوری  زارع پور و نوروزی و… از نزدیکان تاج گردون مطرح بود یا زینل زاده منتظر گوشه چشمی از او مانده بود تا تمام قوا مقابل سید ناصر صف آرایی کند اما کنش های انتخاباتی نوروزی تاج گردون  نشان داد که وی عزم جدی بر حضور در انتخابات دارد و قصد دارد صحنه را خالی  نگذارد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 ناشناس 1402/1/18 1:13:14

    انشاالله دیگه تاجگردون عامل ظلم و تبعیض و بی عدالتی و پارتی بازی هرگز اجازه حضور نخواهد یافت و ایشان برای همیشه مردود است.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها