یادداشت
گفتگو و گزارش

واکنش های ادامه دار به جلسه شورای اداری چاروسا؛ پروژه پیشنهادی نماینده کهگیلویه ۹۸ درصد کاهش اعتبار داشته است!

جای تعجب دارد نماینده کهگیلویه با وجود اطلاع از کاهش بودجه شدید این پروژه در جلسه شورای اداری به این موضوع اشاره می کند و آنرا تنها برون رفت منطقه از محرومیت می‌داند!

واکنش های ادامه دار به جلسه شورای اداری چاروسا؛ پروژه پیشنهادی نماینده کهگیلویه  ۹۸ درصد کاهش اعتبار داشته است!

اَفتونیوز| در روزهای اخیر صحبت های نماینده و فرماندار کهگیلویه در جلسه ی شورای اداری بخش چاروسا  حاشیه ساز شد.

در این نشست، نماینده کهگیلویه تنها راه برون رفت مناطق دیشموک و چاروسا را اتصال جاده پل بریم به چرام، دهدشت و اتصال آن به باغملک خوزستان دانست و عنوان کرد،  فرماندار پیگیر این موضوع  باشد.

از آنجایی که قانون باید فصل الخطاب باشد و لایحه ی بودجه ی کشور برای سال جدید دست آورد تلاش ها و رایزنی های نمایندگان در پرتوی التزام به قانون است و قطعا با گسترش رسانه و سواد رسانه ای مسئولین باید تمام مباحث خود را طبق مدارک و مستندات ارائه دهند.

با نگاهی به بودجه ی ۱۴۰۲ کشور طرح فوق الذکر با کد ۱۳۰۳۰۱۶۳۳۷ قابل روئیت است و مبلغ مصوب این طرح در سال ۱۴۰۱ برابر با ۴۸۰۰۰۰میلیون ریال و مبلغ مصوب این طرح در سال جاری ۵۰۰۰میلیون ریال است! و طبق این مستندات این طرح برای سال جدید مبلغ ۴۷۵۰۰۰میلیون ریال یعنی معادل ۹۸/۹درصد کاهش اعتبار داشته است!

جای تعجب دارد نماینده کهگیلویه با وجود اطلاع از کاهش  بودجه شدید این پروژه در جلسه شورای اداری به این موضوع اشاره می کند و آنرا تنها برون رفت منطقه از محرومیت می‌داند!

دنیای امروز، دنیای تبادل اخبار و اطلاعات است. اخباری که در کسری از ثانیه در سراسر جهان مخابره می شود و تقریبا تمامی آحاد بشر به آن دسترسی دارند. طبق آمار و اطلاعات  بودجه دولت، برای دیشموک و چاروسا دست آورده ای نداشته است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 ساسان 1402/1/19 16:21:58

    بابا نمی دونه مگه اون توی مجلس که بدونه

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها