یادداشت
گفتگو و گزارش

روشنفکر: میدان گازی مختار در سفر ریاست جمهوری کلنگ زنی می شود

رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد گفت: میدان گازی مختار بویراحمد در سفر رئیس جمهوری در بهار امسال کلنگ زنی می‌شود.

روشنفکر: میدان گازی مختار در سفر ریاست جمهوری کلنگ زنی می شود

اَفتونیوز| مهدی روشنفکر در جمع مردم منطقه جوکار دشمن زیاری اظهار داشت: اثر بخشی مدیر طبق سه مولفه زمان مدیریت، محدودیت و منابع باید مورد بررسی قرار بگیرد.

وی افزود: برخی از مدیران کم‌کار که با کد غلط وارد شده‌اند قطعاً اصلاح خواهند شد و ما و مردم قدردان مسئولان پای کار و متعهد هستیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مطالبات مردم بجا و به حق است و با گذشت بیش از چهل سال از نظام، مطالبه در زمینه نیازهای اولیه نظیر برق و آب و جاده ناشی از عدم عدالت در توزیع امکانات و خدمات است.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا،تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی و تغییر و تحول دولت باعث شد وقت لازم جهت انجام کار از ما گرفته شود.

روشنفکر خاطرنشان کرد: امام راحل فرمودند « پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به نظام آسیب وارد نشود»، ما پشتیبان ولایت فقیه هستیم و از ترکش‌های معاندین و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ترسی نداریم.

وی تصریح کرد: مردم خواهان عمل مسئولان هستند، مردم فرق بین خادم و خائن را به خوبی تشخیص می‌دهند، مردم در همه صحنه‌ها وظیفه خود را انجام دادند من به همه کسانی که پای صندوق های رای آمدند و حتی به من رای مخالف دادند درود می‌فرستم، ما مسئولان باید قدردان این حضور و حماسه آفرینی باشیم و به انجام خدمات بپردازیم.

روشنفکر عنوان کرد: مجوز خوراک پتروشیمی در مرز شهرستان دنا و لردگان از وزارت متبوع گرفته شد و آغاز به کار میدان گازی مختار در سفر ریاست جمهوری کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی افزود: تمام مجوزات مربوط به سد سقاوه در شهرستان مارگون در کار از شش ماه اخذ شد و در سفر ریاست جمهوری کلنگ‌زنی خواهد شد.

نماینده مرکز استان گفت: توسعه شهرک صنعتی سقاوه با مساحت قریب به ۸۰۰ هکتار به دلیل عدم وجود آب، راکد مانده است و سرمایه گذاران به همین دلیل اشتیاقی به کار ندارند که با احداث سد سقاوه این مشکل برطرف خواهد شد.

وی افزود: فراهم کردن امکانات جهت رفاه مردم از طرف هر نظام و حکومتی حق مردم است، استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به توپوگرافی خاص کوهستانی انجام کارهای عمرانی در آن مستلزم هزینه‌های هنگفت است.

روشنفکر اذعان داشت: عمق محرومیت در مناطق مختلف زیاد است و در بسیاری از موارد نظام جمهوری اسلامی به حق خدمات زیادی ارائه نموده است.

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها