یادداشت
گفتگو و گزارش

کلنگ‌زنی ساخت ۱۲۰۰ واحد مسکن در سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از آماده بودن شرایط برای کلنگ زنی ۱۲۰۰ واحد مسکن نهضت ملی در سفر دوم رئیس جمهور خبر داد و گفت: البته از این آمار رضایت نداریم.

کلنگ‌زنی ساخت ۱۲۰۰ واحد مسکن در سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد

اَفتونیوز| سید علی احمدزاده، اظهار داشت: یک هزار و 200 واحد مسکن نهضت ملی برای کلنگ‌زنی در سفر رئیس جمهور به استان کافی نیست و باید راه و شهرسازی دست روی ارقام بزرگ 10 و 20 هزار واحدی بگذارد و در این زمینه سخت‌گیری نکرده و سرمایه‌گذار را پای کار بیاورند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار همکاری همه دستگاه‌ها و بانک‌های استان برای احداث واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در استان شد.

 احمدزاده  با اشاره به اینکه مشکل آب و برق در مسکن‌ ملی دهدشت و گچساران حل شده گفت: در گچساران و دهدشت زمین برای ساخت خانه ویلایی وجود دارد، لذا از آپارتمان‌سازی در این شهرها فاصله بگیریم.

وی در خصوص ساخت منازل مسکونی در روستاها افزود: برای روستاها هم 300 تا 500 متر مجوز واگذاری زمین جهت ساخت وجود دارد.

احمدزاده اهدای 14.5 هکتار زمین توسط جهاد کشاورزی  برای طرح مسکن ملی را قابل تقدیر دانست و افزود: بهترین همکاری را در میان همه مجموعه ها برای ساخت مسکن ملی جهاد کشاورزی دارد.

وی با اشاره به گزارش کمیته امداد در طرح نهضت ملی مسکن افزود: باید اولویت ساخت مسکن ملی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی باشند کسی از آنها برای این کار واجب تر نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در سفر رئیس جمهور 10 هزار واحد برای محرومین در نظر گرفته شده است که باید از این فرصت استفاده کنیم.

 احمدزاده با اشاره به دغدغه مسئولان در خصوص بالا رفتن قیمت مصالح از جمله شن و ماسه گفت: هیچ واحدی حق افزایش خودسرانه و خارج از قانون قیمت شن و ماسه را ندارد.

 وی همچنین در خصوص قیمت سیمان اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سایر استان‌های کشور وضعیت بهتری دارد، دو کارخانه سیمان در استان فعال هستند، باید سیمان مستقیم از درب کارخانه خریداری شود تا دلالان و واسطه گران نتوانند قیمت آن را برای مسکن ملی بالا ببرند.

احمدزاده پیرامون عدم همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن گفت: بانک‌هایی که در این خصوص همکاری نمی‌کنند شناسایی و برخورد می‌شود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها