یادداشت
گفتگو و گزارش

مدیرکل راه و شهرسازی استان تشریح کرد


آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در این استان را تشریح کرد.

آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد

اَفتونیوز| محمد راستا در نشست شورای نهضت ملی مسکن استان افزود: در قالب طرح نهضت ملی مسکن در مجموع هشت هزار و ۹۲۵ واحد در مناطق مختلف استان در حال کار است که از این تعداد یک هزار و ۲۰۰ واحد آماده کلنگ زنی در سفر ریاست جمهوری به استان هستند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در استان اظهارکرد: ۵۸ هزار متقاضی در کهگیلویه و بویراحمد در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد بیش از ۲۰ هزار متقاضی در وضعیت نهایی هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در چهار ساله دولت سیزدهم سهم استان کهگیلویه و بویراحمد ۴۰ هزار واحد و سالانه ۱۰ هزار واحد پیش بینی شده است.

راستا تصریح کرد: باوجود اینکه طرح نهضت ملی مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد دیر شروع شد، اما در وضعیت خوبی هستیم، بطوریکه نسبت به سهم سالانه ۱۰ هزار واحد استان در وضعیت خوبی قرار دارد.

وی ادامه داد: از هشت هزار و ۹۲۵ واحد در حال کار، یک هزار و ۲۹۹ واحد با پیمانکاران قرارداد بسته شده، یک هزار و ۵۲۳ واحد هم با کارگزاری بنیاد مسکن در حال اجرا و پنج هزار و ۸۲۴ واحد نیز به صورت خودمالکی و دارای زمین و پروانه کار با مشارکت خود متقاضیان در حال ساخت هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تهیه زمین برای اجرای طرح ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۱۴۷ هکتار زمین به سازندگان، پیمانکاران و بنیاد مسکن تحویل داده شده است و بیش از ۳۰۰ هکتار دیگر بویژه برای شهر یاسوج نیاز داریم.

راستا بیان کرد: در مجموع ۴۰۹ واحد برای مددجویان دستگاه‌های حمایتی در استان اختصاص داده شده که سهم کمیته امداد امام خمینی (ره) از این تعداد ۲۵۹ واحد و سهم بهزیستی ۱۵۰ واحد در حال کار است



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها