یادداشت
گفتگو و گزارش

واکنش تند فرمانده دفاع مقدس به غارت منابع آب استان؛


سردار حیدری: فریاد نماینده در نزد «وحیدی» دردی از ما دوا نمی کند/ مردم «آبریز» را خواستند اما وزیر در پی «تنگ سرخ» بود/آقای رئیسی به استان غارت‌زده آبی ما خوش آمدید!

غلامعلی حیدری یادگار هشت سال دفاع مقدس ، از سرداران بازنشسته هم استانی ، در خصوص مسائل مربوط به منابع آب استان با اَفتونیوز به گفت و گو نشسته است.

سردار حیدری: فریاد نماینده در نزد «وحیدی» دردی از ما دوا نمی کند/ مردم «آبریز» را خواستند اما وزیر در پی «تنگ سرخ» بود/آقای رئیسی به استان غارت‌زده آبی ما خوش آمدید!

اَفتونیوز| غلامعلی حیدری یادگار هشت سال دفاع مقدس ، از سرداران بازنشسته هم استانی، در خصوص مسائل مربوط به منابع آب استان با اَفتونیوز به  گفت و گو نشسته است.

سردار حیدری در رابطه با بی توجهی مسئولان و نماینده نسبت سد آبریز  اظهار داشت:  از استاندار محترم می‌خواهم  تا در سفر رئیس جمهور اجازه دهند صدای واقعی  مردم شنیده شود.

حیدری افزود: اینجانب شخصا امیدی به نماینده کهگیلویه ندارم و با وضع حراج منابع آبی استان چنین القا می شود که، استاندار عزیز نیز مسئول دفتر نمایندگان خوزستان، فارس، اصفهان، یزد و حتی کرمان در کهگیلویه و بویراحمد است  و مسئولان به گونه ای عمل می‌کنند که غارت منابع  آب‌های استان، به درستی پیش برود.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس، در بخش دیگری از گفت و گوی اختصاصی با اَفتونیوز گفت: آقای دکتر مصلح مدیر عامل آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد، در جایگاه اسمی مدیریت ارشد آبی استان حضور دارند و می بایست در خصوص مسائل سد های استان شفاف سازی کنند، در حقیقت اینطور به نظر میرسد، برخی از مدیران ارشد آب استان ما بعنوان کارشناس مسئول استان‌های همجوار  مشغول  ایفای نقش هستند!  وی خاطر نشان کرد: نوعی  خیانت در حوزه آبی در استان مظلوم ما در حال انجام است که لازم است زوایای پنهان آن روشنگری شود و اگر چنین نیست، چرا مسئولان پاسخ  برخورد زشت خوزستان با برخی کارشناسان و متخصصان هم استانی را نمی‌دهند؟

جناب آقای دکتر مصلح! در شبکه های اجتماعی استان های فوق الذکر، تمجید از شما  چه دلیلی میتواند داشته باشد؟

این یادگار جنگ افزود: اکنون در کسوت کشاورزی و در شهرستان چرام مشغول به فعالیت هستم و از شما می‌خواهم از زبان منِ کشاورز بی پرده با تیتر درشت بنویسید آقای رئیسی به استان غارت‌زده کهگیلویه و بویراحمد خوش آمدید!

آیا این مردم ما گناهان کبیره مرتکب شده اند که اینگونه  منابع آب شان در حال غارت است؟

بازگشت منابع عمرانی استان خفت و خواری است و کاش میشد بعنوان نماینده و زبان مردم در سفر رئیسی باشم تا ریشه تمام ظلم‌های جاری را بر زبان آورم.

حیدری در ادامه تصریح کرد: در حالی اسم سال توسط مقام معظم رهبری، مهار تورم نامگذاری شده است اما برای این استان، استاندار، مدیر کل آب و جهاد انگار سال سالِ مهار تولید است.

این رزمنده جنگ تحمیلی در ادامه گریزی به سفر سال گذشته وزیر کشور به استان کردند و اظهار داشت: امثال بنده و تمام هم استانی‌ها، حق داریم سفر وزیر کشور را شائبه برانگیز بدانیم، زیرا با تمام فریادهایی که مردم در چرام و دهدشت برای آبریز زدند اما وی در کمال ناباوری گفت: قرار است استاندار به اتفاق  وزیر نیرو به دفتر ما در وزارت کشور بیایند  تا در خصوص سد تنگ سرخ صحبت کنیم! مردم مطالبه آبریز را دارند اما وزیر کشور از تنگ‌ سرخ می گویند! اینجاست که ساده اندیشانه است که اگر فکر کنیم که یک وزیر استراتژیک مثل سردار وحیدی، برای سیل طسوج آمده باشد نه برای پیگیری سد تنگ سرخ..!

حیدری در ادامه اشاره کرد: دولت فعلی اگر سد آبریز  را اجرایی نکند و در خصوص احیای کامل حقوق آبی استان در تنگ سرخ و خرسان  بازنگری نکند، سردسته اصلی غارت منابع آبی استان کهگیلویه و بویراحمد  لقب خواهد گرفت.

این نظامی بازنشسته در پایان گفت: قطعا گریه‌ی نماینده و فریادهای نزد وزیر کشور، هیچ دردی را از آبریز دوا نکرد و سفرهای جناب آقای وحیدی وزیر کشور به استان در آن مقطع شائبه برانگیز بود و چنین احساس می‌شد باز منابع آب استان در خطر  است ، اکنون سرزمین کهن کهگیلویه و بویراحمد مورد حمله گازانبری به منابع آب صورت گرفته است و دستانی در داخل استان مانع احداث سد آبریز است.

اَفتونیوز  آماده انتشار پاسخ و جوابیه مدیران شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد و سایر افراد نامبرده می باشد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 5 نظر

  • 1 شهرداری 1402/1/21 11:29:13

    نماینده کارش شده جلسات تو خونه این و اون یا زیرآب زنی این و اون یا جابجایی چند تا معلم خدا زده یا فشار به مسولین جهت پیشبرد اهداف شخصی به جای اینکه در سطح ملی پیگیر چنین موضوعاتی باشد

    پاسخ
    • 1 - 1 حسنی پاسخ به : شهرداری 1402/1/22 0:24:40

      نماینده ضعیف و ناتوان‌نتیجه اش می شود ناکارامدی برونداد ناکارامدی هم شکاف اجتماعی ست

  • 2 آب منطقه ای 1402/1/21 11:27:9

    نماینده باید برود و یقه وزیر را بگیرد برای جلوگیری از غارت منابع اب به جای اینکه برود پیش وزیر و یقه اش را بگیرد که فرزندان استان را تخریب یا حذف کند

    پاسخ
    • 2 - 1 ناشناس پاسخ به : آب منطقه ای 1402/1/22 0:23:25

      بیامرزه پدر و مادرتو

  • 3 حاج عباس 1402/1/21 8:3:8

    ناز نفست سردار

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها