یادداشت
گفتگو و گزارش

فرماندار کهگیلویه : در اعتبارات ارزش افزوده سهمیه عشایر را در روستاها هزینه‌ می‌کردند/جلوی انحراف اعتبارات گرفته شد

فرماندار شهرستان کهگیلویه پرده از برخی کارهای سلیقه‌ای مدیران سابق امور عشایر این شهرستان برداشت و گفت: مدیران قبلی این دستگاه در دولت‌های قبلی برای هر انگیزه‌ای که داشتند، اعتبارات ارزش افزوده سهمیه عشایر را در روستاها هزینه‌ می‌کرد و همین کار باعث متضرر شدن جامعه عشایری می‌شد.

فرماندار کهگیلویه : در اعتبارات ارزش افزوده سهمیه عشایر را در روستاها هزینه‌ می‌کردند/جلوی انحراف اعتبارات گرفته شد

اَفتونیوز| سید عبدالعزیز موسوی در دیدار مدیرکل امور عشایر استان با بیان این‌که مشکلات جدی در امور عشایر شهرستان داریم اظهار کرد: یکی از این مشکلات نداشتن راه مناسب است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه جاده‌های عشایری این شهرستان را ۱۲۰۰ کیلومتر عنوان و تصریح کرد: ۷۰۰ کیلومتر آن نیاز به بازگشایی آنی دارند.

وی از عدم حضور مدیرکل امور عشایر استان در شهرستان کهگیلویه و حضور در بین عشایرین گلایه کرد.

موسوی با توجه به مناطق گرمسیری کهگیلویه و بارش‌های اخیر گفت: امسال مسئله کوچ بیش از سال‌های دیگر است و به تبع آن نیاز آبرسانی به عشایرین هم بیشتر خواهد بود.

فرماندار شهرستان کهگیلویه پرده از برخی کارهای سلیقه‌ای مدیران سابق امور عشایر این شهرستان برداشت و گفت: مدیران قبلی این دستگاه در دولت‌های قبلی برای هر انگیزه‌ای که داشتند، اعتبارات ارزش افزوده سهمیه عشایر را در روستاها هزینه‌ می‌کردند و همین کار باعث متضرر شدن جامعه عشایری می‌شد.

وی افزود: طبق بررسی‌های انجام شده، این ادعا درست بود و نگذاشتند دیگر اعتبارات به انحراف برود.

موسوی با توجه به اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی آلایندگی امور عشایر گفت: رییس امور عشایر شهرستان در اسرع وقت با همفکری بخشدار مرکزی، پروژه‌های را تعریف کنند تا ارزش این اعتبار از بین نرود./فارس



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها