یادداشت
گفتگو و گزارش

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحم خبرداد؛د


رفع تصرف بالغ بر یک هکتار از اراضی ملی در محور «یاسوج _ اصفهان»

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از تصرف بالغ بر یک هکتار از اراضی ملی در محدوده پلیس راه یاسوج _اصفهان در کمترین زمان ممکن جلوگیری شد.

رفع تصرف بالغ بر یک هکتار از اراضی ملی در محور «یاسوج _ اصفهان»

اَفتونیوز| سعید جاویدبخت طی تماس مردمی با تلفن ۱۵۰۴یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مبنی بر تخریب و تصرف اراضی ملی در مسیر پلیس راه یاسوج-اصفهان بلافاصله اینجانب به همراه نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان و شهرستان بویراحمد در کمترین زمان ممکن در منطقه حاضر شدیم و فردی به همراه یک دستگاه لودر بدون در نظر گرفتن اصل ۴۵ قانون اساسی و رعایت مواد ۱ و ۲ قانون ملی شدن جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در حین اقدام به تخریب و تصرف بالغ بر یک هکتار از اراضی ملی بود.

وی اظهار کرد: با همکاری دستگاه قضایی از این اقدام جلوگیری شد و برای فرد متخلف تشکیل پرونده صورت گرفت و به مراجع قضایی معرفی خواهد شد و همچنین دستگاه لودر پس از توقیف به پارکینگ منتقل شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه گشت‌زنی نیروهای منابع طبیعی برای حفاظت از اراضی ملی به صورت مستمر ادامه دارد، خاطرنشان کرد: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی اداره کل و شهرستان‌ها کمترین تصرفات با جدیت دنبال و با متخلفان در چارچوب قوانین و مقررات قاطعانه برخورد می‌کنند.

وی مشارکت مردم در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی را مؤثر دانست و تصریح کرد: یگان حفاظت این اداره به صورت شبانه روزی و در ایام تعطیل هم آماده دریافت و بررسی هرگونه اخبار در خصوص تخریب و تصرف اراضی ملی است.

جاویدبخت عنوان کرد: انتظار می‌رود مردم در صورت مشاهده تخریب و تصرف اراضی ملی با شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ تماس بگیرند تا با متخلفان برخورد قاطع و بازدارنده شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه عزم و اراده قوی و جدی در برخورد قاطع با امواج زمین خواری، کوه خواری، جنگل خواری وجود دارد، بیان کرد: واقعیت امر زمین خواری به اشکال گوناگون خود در رواج پیدا کرده و بستر رودخانه‌ها، حاشیه شهرها، حریم راه‌ها، دامنه کوه‌ها و جنگل‌ها در معرض جدی تجاوز قرار گرفته است.

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها