یادداشت
گفتگو و گزارش

در بازید از جنگل های منطقه(گنجه ای،مادوان )مطرح شد؛


نکات ایمنی در جلوگیری از خسارت و آتش سوزی جنگل ها از زبان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از جنگل های بلوط منطقه (مادوان،گنجه ای)شهرستان بویراحمد در پیامی به هم استانیها توصیه کرد که به منظور جلوگیری از وارد شدن خسارت به منابع طبیعی به‌ویژه جنگل‌ها و مراتع، نکات ایمنی را مورد توجه قرار دهند.

نکات ایمنی در جلوگیری از خسارت و آتش سوزی جنگل ها از زبان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد

اَفتونیوز| مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از جنگل های بلوط منطقه (مادوان،گنجه ای)شهرستان بویراحمد در پیامی به هم استانیها توصیه کرد که به منظور جلوگیری از وارد شدن خسارت به منابع طبیعی به‌ویژه جنگل‌ها و مراتع، نکات ایمنی را  مورد توجه قرار دهند.

سعید جاوید بخت افزود؛ اکنون که در بهار طبیعت هستیم، شایسته است علاوه بر بهره‌مندی از طبیعت و مواهب الهی، از این میراث گرانبها حفاظت و مراقبت کرده، و مردم  طبیعت دوست ضمن ممانعت از آسیب به منابع طبیعی، سهم خود را در حفظ، حراست و تأمین امنیت پایدار عرصه‌های منابع طبیعی ایفا کنند.

مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد : کار حفاظت از منابع طبیعی تعطیل‌پذیر نیست و نیروهای حفاظتی یگان در تمام ایام تعطیلات به گشت و مراقبت‌های خود ادامه داده و برای حفاظت از جنگل‌ها و مراتع به همراهی و همکاری مردم و دوست‌داران منابع طبیعی و نیاز دارند.

جاوید بخت گفت؛ تخریبگران عرصه های منابع طبیعی بدانند نیرو های یگان حفاظت منابع طبیعی در طول ۲۴ساعت درحال گشت زنی هستند به محض مشاهده هرگونه تخریب در عرصه های منابع طبیعی بجد برابر قانون   برخورد خواهند کرد.

وی افزود: از  مردم  استان انتظار میرود هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی، آتش‌سوزی در جنگل ها و مراتع و سایر مخاطرات در حوزه منابع طبیعی را در هر ساعتی از شبانه روز به سامانه‌های ۱۳۹ و ۱۵۰۴ گزارش کنند تا نیرو های منابع طبیعی وآبخیزداری استان در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شوند و از هرگونه تخریب وتصرف در اراضی ملی جلو گیری کنند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها