یادداشت
گفتگو و گزارش

ملاقات استاندار کهگیلویه وبویراحمد با مراجعه‌ کنندگان و پاسخ به خواسته های آنان

در ادامه برنامه‌ ملاقات مردمی روزهای شنبه هر هفته، دکتر سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد امروز در محل دفتر کار خود با مراجعه‌ کنندگان دیدار کرد.

ملاقات استاندار کهگیلویه وبویراحمد با مراجعه‌ کنندگان و پاسخ به خواسته های آنان

اَفتونیوز| در این دیدار پس از طرح و بیان مشکلات توسط مراجعه ‌کنندگان، استاندار ضمن بررسی موضوعات مطرح شده به درخواست های آنان رسیدگی کرد.

در این برنامه ملاقات عمومی که حدود چهار ساعت به طول انجامید عیسی شهامت معاون هماهنگی امور عمرانی، احسان عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و سیدافضل حسینی مدیرکل حوزه استاندار حضور داشتند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد دستورات لازم را برای رفع مشکلات و اقدام به هر یک از معاونان و مدیران ستادی استانداری و نیز مدیران دستگاه‌های اجرایی استان براساس اختیارات قانونی صادر کرد.

دکتر احمدزاده تصریح کرد: برخی مشکلات و مسایل آنها مطرح شد که مساله اشتغال و بخش های مسکن و تولید وجه برجسته مطالبات مردمی بود.

استاندار عنوان کرد: در ملاقات مردمی امروز بیشتر مشکلات با دستگاه های اجرایی، مسائل عمرانی، منابع طبیعی، اشتغال دولتی، مشکلات شخصی، خدماتی، کشاورزی و تسهیلات بانکی بوده است.

احمدزاده به اهمیت طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های گچساران در قطعه زمینی به مساحت سه و نیم هکتار و قطعه زمینی هم از منابع طبیعی در منطقه سرچنار برای احداث به درخواست پیشنهاد دهندگان موافقت کرد.

وی تاکید کرد: منابع طبیعی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همکاری لازم را در این دو موقعیت برای خانه دار کردن جوانان بکار گیرند.

استاندار تاکید کرد: برای رونق طرح نهضت ملی مسکن در استان همه دستگاه های اجرایی از جمله منابع طبیعی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شهرداری ها، مسکن شهرسازی، جهاد کشاورزی و بانک های عامل با جدیت پای کار باشند.

احمدزاده در خصوص زمین های تپه کوهنورد که قطعه بندی شده است از مالیکن آنها تاکید کرد: چنانچه تمایل و این آمادگی را داشته باشند دستور لازم را برای احداث مسکن خود مالکی ویلایی و یا چند طبقه همراه با پرداخت تسهیلات بانکی در قالب طرح نهضت ملی مسکن صادر خواهد کرد.

استاندار در خصوص متقاضیان اشتغال دولتی هم گفت: به لحاظ جذب هرگونه نیرو در بدنه دستگاه های اجرایی دست ما بسته است و جذب نیرو فقط از طریق آزمون سازمان سنجش کشور انجام می شود.

احمدزاده تصریح کرد: در آینده بنا است ۸۰ نفر در بدنه دستگاه های اجرایی و همچنین وزارتخانه های آموزش و پرورش و شرکت نفت تعدادی نیرو از طریق آزمون جذب کنند و سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران استان باید رعایت شود.

استاندار برای رفع مشکل ورزشکار مدال آور هم استانی که بر اثر حادثه ای قطع نخاع شده بود دستور لازم را صادر و به حمایت از ورزشکاران مدال آور تاکید کرد و اظهار داشت: ورزش و جوانان استان این نخبگان را به خوبی حمایت کند.

وی به اهمیت طرح تجمیع کارخانجات تولید شن و ماسه در یاسوج تاکید کرد و گفت: برای رفع مشکل کارخانجات تولید شن و ماسه، ایجاد رقابت در قیمت و کیفیت، همچنین دسترسی بهتر به آنها و جلوگیری از هرگونه آلودگی های زیست محیطی این اقدام مهم در دستور کار حوزه معاونت امور عمرانی استانداری قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: برای تسریع در روند کار و رفع مشکلات کارخانه های شن و ماسه تیمی از حوزه معاونت امور عمرانی به صورت میدانی از آنها باردید کنند.

احمدزاده به مطالبات به حق تولید کنندگان و بنگاه های اقتصادی و همراهی کردن بیشتر بانک با آنها تاکید کرد و افزود: صنعتگران و تولید کنندگان چانچه مطالبات قانونی دارند مورد توجه جدی قرار گیرند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها