یادداشت
گفتگو و گزارش

تولد نوزادان چهارقلو در گچساران

رئیس بیمارستان مادر و کودک بی بی حکیمه خاتون گچساران گفت: مادر گچسارانی در دومین زایمان خود، نوزادان چهارقلو به دنیا آورد.

تولد نوزادان چهارقلو در گچساران

اَفتونیوز| پردیس بخشایی در گفت و گویی اظهار داشت، این خانم به روش کمک باروری باردار شد و در بیمارستان مادر و کودک بی بی حکیمه به روش سزارین زایمان کرد.

وی با بیان اینکه نوزادان زودتر از موعد متولد شدند، اظهارکرد: این خانم به دلیل دردهای زایمان در ۳۰ هفتگی در بیمارستان بستری شد و به نظر متخصصان چهارقلوها در آخر  هفت ماهگی متولد شدند.

رئیس بیمارستان مادر و کودک بی بی حکیمه خاتون گچساران خاطرنشان کرد: این مادر پیش از این یک پسر پنج ساله داشت و با تولد این چهارقلوها تعداد فرزندانشان به پنج نفر رسید.

بخشایی با بیان اینکه پدر این چهارقلوها کارگر فصلی و اجاره نشین است، تصریح کرد: چهارقلوها سه پسر و یک دختر هستند و این خانواده هم اکنون صاحب چهار پسر و یک دختر هستند.

وی با اشاره به اینکه نوزادان زودتر از موعد متولد شدند در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان بیمارستان بی بی حکیمه بستری هستند، ادامه داد: دو نوزاد با دستگاه کمک نفس، و دو تای دیگر بدون این دستگاه، تنفس می‌کنند.

رئیس بیمارستان مادر و کودک بی بی حکیمه خاتون گچساران بیان کرد: دو قل ۱۵۰۰ گرم و دو قل هم ۱۶۰۰ گرم وزن داشتند، حال عمومی نوزادان خوب است و تا دو هفته آینده مرخص می شوند./ایسنا



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها