یادداشت
گفتگو و گزارش

مدیرعامل شرکت گاز استان خبر داد


نصب ۴۵۰۰ انشعاب جدید گاز در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد از نصب ۴۵۰۰ انشعاب جدید گاز در این استان طی سال گذشته خبر داد.

نصب ۴۵۰۰ انشعاب جدید گاز در کهگیلویه و بویراحمد

اَفتونیوز| ریحان بهادر" روز یکشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران گفت: شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته برای جذب مشترکین جدید گاز، در مجموع بیش از چهار هزار و ۵۰۰ انشعاب جدید را در شهرها و روستاهای این استان نصب کرده است.

وی با بیان این که در سال گذشته در مجموع بیش از ۴،۵۰۰ انشعاب جدید در سطح استان نصب شد، افزود: با اجرای این عملیات، مجموع انشعابات گاز در سراسر استان به بیش از ۲۲۲ هزار مشترک رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هدف اصلی شرکت گاز برخورداری همه مردم عزیز کهگیلویه و بویراحمد در اقصی نقاط استان از نعمت گاز طبیعی بوده و در همین راستا بیش از ۸۰ درصد از انشعابات نصب شده در سال گذشته مربوط به مناطق روستایی استان بوده است.

بهادر از اجرای بیش ۲۲۷کیلومتر شبکه گاز در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: از این میزان بیش از ۲۰۷ کیلومتر در مناطق روستایی ، کوهستانی و صعب العبور استان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون مجموع طول خطوط تغذیه و شبکه گاز در استان به بیش از پنج هزار و ۳۳۸ کیلومتر افزایش یافته است،  ادامه داد: با گسترش خطوط و تاسیسات گازرسانی، بازرسی و نظارت هرچه بیشتر و دقیق تر از تاسیسات بیش از گذشته مهم و ضروری است.

 مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شروع دوره گرما و حذف تخفیفات گازبها( در سال ۱۴۰۲)، از همه مشترکین به ویژه مشترکین جدید درخواست کرد تا با رعایت الگوی مصرف، هزینه گاز خود را مدیریت کنند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها