یادداشت
گفتگو و گزارش

دیدار استاندار با رئیس صندوق توسعه ملی

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با دکتر «مهدی غضنفری» رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی دیدار کرد.

دیدار استاندار با رئیس صندوق توسعه ملی

اَفتونیوز| سید علی احمدزاده با دکتر «مهدی غضنفری» رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی دیدار کرد و خواهان تقویت منابع مالی این استان شد.

استاندار با بیان آخرین وضعیت منابع مالی و حوزه سرمایه گذاری در این استان وعقب ماندگی های گذشته در این حوزه و عدم مشارکت هلدینگ های بزرگ سرمایه گذاری، رویکرد حمایتی دولت با بهره گیری از ظرفیت های استان را ضروری دانست.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد خواهان حمایت از سرمایه گذاری کلان در این حوزه شد و گفت: کهگیلویه وبویراحمد با توجه به برخورداری از ظرفیت های مختلف نیازمند سرمایه گذاری کلان در این حوزه و تقویت آن می باشد.

دکتراحمدزاده خواهان مشارکت سرمایه گذاری در استان شد و اظهار داشت: کهگیلویه وبویراحمد به سرمایه گذاری میان مدت و بلند مدت نیازمند است.

وی تصریح کرد: این استان آمادگی هرگونه سرمایه گذاری را دارد و انتظار داریم که صندوق توسعه ملی در این خصوص استان را یاری نماید.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به ذخایر نفت و گاز در این استان و تولید ۲۵ درصد از نفت کشور، خواهان سرمایه گذاری بیشتر در این بخش شد.

دکتر «مهدی غضنفری» رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی هم در رابطه با درخواست مطرح شده از سوی استاندار کهگیلویه وبویراحمد ضمن قول مساعد دستورات مقتضی را صادر کرد.

غضنفری برای تامین منابع مالی ۳۰ تا ۵۰ درصد تسهیلات لازم برای پروژه های سرمایه گذاری در این استان اعلام آمادگی کرد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها