یادداشت
گفتگو و گزارش

مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛


رفع تصرف ۵۰۰۰ هزار متر مربع اراضی ملی تبصره1ماده55 در منطقه شاه قاسم شهرستان بویراحمد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۵۰۰۰هزار متر مربع از اراضی ملی تبصره ۱ماده۵۵درمنطقه شاه قاسم شهرستان بویراحمد رفع تصرف شد.

رفع  تصرف ۵۰۰۰ هزار متر مربع  اراضی ملی تبصره1ماده55 در منطقه شاه قاسم شهرستان بویراحمد

اَفتونیوز|  سعید جاوید بخت اظهار داشت:  امروزطی تماس مردمی با تلفن ۱۵۰۴یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان مبنی برتصرف اراضی ملی در منطقه« شاه قاسم شهرستان بویراحم» در  بلافاصله  نیرو های یگان حفاظت منابع طبیعی استان و شهرستان بویراحمد در کمترین زمان ممکن در منطقه حاضر شدند و فردی  بدون در نظر گرفتن اصل 45 قانون اساسی و رعایت مواد 1 و 2 قانون ملی شدن جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور  اقدام به تصرف در  اراضی ملی کرده بود که   با همکاری دستگاه قضایی غرس های کاشته شده جمع آوری شدند و برای فرد متخلف تشکیل پرونده صورت گرفت و به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

 

جاوید بخت با اشاره به اینکه گشت‌زنی نیرو‌های منابع طبیعی برای حفاظت از اراضی ملی به صورت مستمر ادامه دارد اضافه کرد: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی اداره کل و شهرستان ها کمترین تصرفات با جدیت دنبال و با متخلفان در چارچوب قوانین و مقررات قاطعانه برخورد می‌کنند.

 

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد مشارکت مردم در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی را موثر دانست و گفت: یگان حفاظت این اداره به صورت شبانه روزی و در ایام تعطیل هم آماده دریافت و بررسی هرگونه اخبار درخصوص تخریب و تصرف اراضی ملی است.

 

جاوید بخت افزود: انتظار می‌رود مردم در صورت مشاهده تخریب و تصرف اراضی ملی با شماره تلفن رایگان 1504 تماس بگیرند تا با متخلفان برخورد قاطع و بازدارنده شود.

مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان با تاکید بر اینکه عزم و اراده قوی و جدی در برخورد قاطع با امواج زمین خواری، کوه خواری، جنگل خواری وجود دارد، افزود: واقعیت امر زمین خواری به اشکال گوناگون خود در رواج پیدا کرده و بستر رودخانه‌ها، حاشیه شهرها، حریم راه‌ها، دامنه کوه‌ها و جنگل‌ها در معرض جدی تجاوز قرار گرفته است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها