یادداشت
گفتگو و گزارش

جواب «موحد» به اَفتونیوز/ در مجلس داد زدم و در کنارش «نیرو ها » را جذب می کنم، این معامله است؟!

سید محمد موحد در این نشست با اشاره به تذکر شفاهی خود در مجلس در خصوص سد آبریز اعتراف کرد : پریروز در مجلس داد زدم و در کنارش به جذب و بکارگیری «نیروهام»کار می کنم این معامله است!

جواب «موحد» به اَفتونیوز/ در مجلس داد زدم و در کنارش «نیرو ها » را جذب می کنم، این معامله است؟!

اَفتونیوز| روز دوشنبه (۴اردیبهشت ۱۴۰۲)جعفری معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل ایمیدرو به اتفاق کریم نژاد سرپرست شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران ؛سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بزرگ و جمعی از مسئولان کشوری و استانی جهت بررسی پروژه های معدنی چرام، به شهرستان چرام آمدند.

سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در نشستی که در باغ تفریحی عمران چرام برگزار شده بود با اشاره به پیگیری های  خود برای فعال شدن پروژه معدن فسفات چرام و آهک هیدراته اظهار داشت :من در کنار مطالباتم از وزارت صمت و از شخص آقای جعفری معاون وزیر در کنارش سعی من براین است که فریاد بزنم و هیچ کوتاهی نخواهم کرد و در کنارش اگر توانستم ۴نفر را توی مجموعه مشغول کنم.

  • موحد با اشاره به انتقاد اَفتونیوز و حواشی سدآبریز را مطرح کرده بود بیان کرد :حالا آنهایی که دنبال هستن و می گویند فلانی معامله کرد این را هم بنویسند تا مشکلاتشان حل شود.

سید محمد موحد در این نشست با اشاره به تذکر شفاهی خود در مجلس در خصوص سد آبریز اعتراف کرد  : پریروز در مجلس داد زدم و در کنارش به جذب و بکارگیری «نیروهام»کار می کنم این معامله است!

وی افزود:به هر شکلی باید فریاد مظلومیت این مردم را زد و هر چیزی یک تدبیر دارد.

موحد از معاون وزیر درخواست کرد که کارخانه آهک هیدراته امسال به بهره برداری برسد تا اشتغالزایی ایجاد شود و بحث فسفات چرام را که همه مجموعه استان در کنارش هست همه پای کار بیایند چرا چشم و امید مردم به این پروژه است.

سید محمد موحد در واکنش به مطالب  های اخیر رسانه ها در  حوزه انتخابیه خود گفت :اصحاب رسانه عزیزان ما که با دلسوزی و شیوه بیان واقعیت ها به اینجا قدم رنجه فرمودند تا گوشه ای از مشکلات مردم را مطرح کنند انشالله به دنبال تسویه حساب های غیرمسئولانه نباشند و سعی کنند دستگاه های مربوطه را همراهی کنند.

 

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 دوست دار افتو نیوز 1402/2/5 22:43:32

    معامله گری بیش نیست و این داد زدن تنها برمبنای عوام‌ فریبی هست

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها